کمر باریک باسن بزرگ

چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟

آیا شما هم دوست دارید بدانید چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟ درواقع، چگونه به اندام شنی برسیم و از تناسب اندام خود لذت ببریم؟ در ادامه همراه ما باشید تا پاسخ سوال ” چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟ ” را دریافت کنید. در این مطلب به بررسی روش‌های مختلف رسیدن به این اندام خواهیم گفت. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقالات بزرگ کردن باسن و برنامه باسن نیز مراجعه کنید.

رژیم غذایی مناسب؛ راه رسیدن به هدف

مهم‌ترین و اولین قدم در رسیدن به کمری باریک و باسنی بزرگ و حفظ این حالت، داشتن رژیم غذایی مناسب است. موادی که ما می‌خوریم در تأمین انرژی موردنیاز بدن برای هضم و ادامه فعالیت‌های حیاتی، نقش به سزایی دارند.

همانطور که می‌دانیم، غذا علاوه بر تأمین انرژی و سلامتی بدن، در فرم و شکل ظاهری اندام ما نیز تأثیر دارد. اگر خوب غذا نخوریم و چربی و کربوهیدرات بیش از اندازه مصرف کنیم، مقدار اضافی این مواد در بدن به چربی تبدیل شده و زیرپوست نقاط مختلف جمع می‌شوند. از این روی داشتن رژیم غذایی مناسب، قدم مهمی در رسیدن به اندامی متناسب است.

چگونه به کمک ورزش و تغذیه در دو ماه، کمر باریک و باسن بزرگ داشته باشیم؟

اسکوات

اسکوات

همانطور که اشاره کردیم، بهترین راه بزرگ کردن باسن و لاغری شکم پهلو، تمرینات حرفه‌ای همراه با تغذیه متناسب با تمرینات است. در این میان بهتر است از بک برنامه تمرینی-تغذیه‌ای که توسط یک مربی حرفه‌ای که قبلا خود این راه را رفته است، استفاده کنید تا با روش های علمی به ایده آل بدنی خود برسید. به این نکته نیز توجه کنید که حتی با تمرینات در منزل نیز می توانید به کمری باریک و باسنی بزرگ دست پیدا کنید.

اما چگونه به این برنامه حرفه‌ای دست پیدا کنیم؟

می توانید اپلیکیشن مینت را که اپلیکیشن تخصصی سلامت بانوان است، نصب کنبد، به قسمت مینت فیت مراجعه، دریافت برنامه را انتخاب کنید و سپس مربی دلخواه خود را انتخاب کنید و به کمک او به رویاهایتان دست پیدا کنید.

بخش انتخاب مربیان مینت فیت

بخش انتخاب مربیان مینت فیت

برای دانلود اپلیکیشن مینت روی لینک زیر کلیک کنید: دانلود اپلیکیشن

پروتئین مصرف کنید

مصرف پروتئین به میزان کافی در بدن بسیار ضروری است. پروتئین در ساخت عضله نقش به سزایی دارد. استفاده از غذاهای پروتئینی مانند، سویا، حبوبات و… به شما کمک می‌کند چربی‌های نقاط مختلف را از بین برده و به عضله تبدیل کنید.

کربوهیدرات بخورید

کربوهیدرات ماده‌ای است که در رژیم‌های غذایی چاقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده در بدن منجر به چاقی و افزایش وزن می‌شود. با مشورت با پزشک متخصص تغذیه و دنبال کردن برنامه ورزشی و یک رژیم چاقی مناسب و مداوم می‌توانید این چاقی را به ناحیه باسن منتقل کنید تا به پاسخ چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟ برسید.

از سبزیجات غافل نشوید

سبزیجات به دلیل داشتن فیبر فراوان و انواع مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان، غذایی مفید و مناسب برای همه هستند. اگر به دنبال لاغر کردن شکم خود هستید، این مواد پرفایده را بیشتر در رژیم خود بگنجانید. سبزیجات مختلف کالری بسیاری پایینی دارند و مصرف درست آنها بر سلامتی و تناسب اندام بسیار مؤثر است.

ورزش، ورزش و ورزش…

ورزش روزانه

ورزش روزانه

برای داشتن اندام ایده‌آل و سلامتی توأمان، هیچ‌چیز به مانند ورزش تأثیر ندارد. با ورزش، سلامتی خود را تامین کرده و به اندامی متناسب و زیبا می‌رسید. در داشتن کمری باریک و باسن بزرگ نیز باید ورزش‌های مرتبط با شکم، پهلو و باسن را انجام دهید.

ورزش : پاسخ سوال چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟

از جمله ورزش‌هایی که برای آب کردن چربی شکم و پهلو و فرم دادن به این ناحیه استفاده می‌شوند:

دویدن

دویدن ورزشی همه جانبه و آسان است. از طرفی با دویدن روی شکم، پهلو، ران‌ها و سایر عضلات درگیر پای خود تأثیر می‌گذارید. بهتر است دویدن را به عادت زندگی خود تبدیل کنید. به این شکل همیشه سالم و سرحال هستید و تناسب اندام خود را حفظ خواهید کرد.

اول صبح که از خواب بیدار شده‌اید، فرصت مناسبی برای انجام این ورزش است. به پارک محله خود رفته یا عرض خیابان را بدوید. کفش مناسب و لباس گرم‌کن را فراموش نکنید. بهتر است با سرعتی مطلوب شروع کرده و هر حال حس کردید که بدنتان گرم شده کمی تندتر بدوید. فراموش نکنید که هر ورزشی را طبق وضعیت جسمانی خود پیش ببرید و فشار مضاعف به بدن خود وارد نکنید.

کرانچ

حرکت کرانچ

حرکت کرانچ

امروزه بیشتر ورزش‌های هوازی، انواع مختلف کرانچ را در برنامه خود دارند. این حرکت ورزشی مانند دراز و نشست عمل می‌کند. اصل این حرکت، رساندن دست‌ها به پاها در حالت‌های مختلف است به شیوه‌ای که عضلات شکم در این بین کاملاً درگیر باشند.

برای انجام حالت ساده این حرکت:

  • به پشت دراز بکشید.
  • کف هر دو پا را روی زمین بگذارید.
  • دست‌ها را پشت سر یا پشت گوش‌ها یا روی سینه بگذارید.
  • پست خود را صاف کنید.
  • با سینه به سمت جلو بیایید.
  • دقت کنید عضلات شکم کاملاً درگیر باشند و باسن و کمر از روی زمین بلند نشود.
  • به حالت قبل برگشته و مراحل پیشین را دوباره تکرار کنید.

این حرکت را تا جایی که می‌توانید انجام دهید. برای بازدهی بالاتر با یک مربی ورزشی مشورت کنید.

باسن بزرگ با ورزش

باسن بزرگ حاصل تجمع چربی در ناحیه باسن و فرم گرفتن این چربی‌ها است. برای فرم دادن به باسن خود، از ورزش‌های مختلفی می‌توانید استفاده کنید:

اسکات

بزرگ کردن باسن

بزرگ کردن باسن

اسکات از محبوب‌ترین و مؤثرترین حرکات فرم دادن به باسن است. هرکسی نیز می‌تواند این حرکت را در خانه و هرجایی که خواست انجام دهد:

  • پاها را به عرض شانه باز کرده و موازی کنار هم بگذارید.
  • باسن خود را عقب کشیده و به حالت نشستن روی صندلی، خم شوید.
  • دقت کنید که زانوها از نوک انگشتان پا جلو نزنند.
  • پشت صاف و سینه باز باشد.
  • فشار را روی پاشنه های پا بیندازید.
  • کمی در این حالت مانده و بعد به آهستگی بلند شوید.

حرکت پل

حرکت پل باسن

حرکت پل باسن

  • به پشت دراز بکشید.
  • کف هر دو پا روی زمین.
  • به آرامی کمر و باسن خود را بلند کرده و تا جایی ادامه دهید که شکم و باسن در خطی صاف باشند.
  • چند ثانیه در این حالت مانده و بعد آرام، باسن خود را به زمین برسانید.
  • توجه کنید فشار را در نواحی مختلف باسن پخش کنید.

کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشید با

  • رعایت رژیم غذایی مناسب.
  • استفاده از پروتئین، کربوهیدرات، چربی، ویتامین و مواد معدنی و سبزیجات به میزان مناسب.
  • انجام حرکات ورزشی مؤثر.
  • دویدن و کرانچ برای پهلو و شکم.
  • اسکات و حرکت پل برای باسنی بزرگ.

 

3.8/5 - (38 امتیاز)
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.