علائم اولیه بارداری

مهم ترین علائم بارداری که خبر از حاملگی شما می‌دهد

در این مقاله مهمترین علائم بارداری را به شما معرفی می کنیم که به محض دیدن آن ها می توانید مطمئن شوید باردار هستید یا خیر. همچنین در ادامه در رابطه با اینکه چکار کنید که زودتر باردار شوید نیز راهکارهایی ارائه می دهیم تا در کمترین زمان ممکن باردار شوید.

اگر میخواهید بفهمید باردار هستید یا خیر و از علائم بارداری خود مطمئن شوید، همین الان اپلیکیشن مینت را از طریق لینک زیر نصب کنید و با دقت هر چه تمام تر به سوالات آن پاسخ دهید. با پاسخ دادن به این سوالات شرایط شما به کمک هوش مصنوعی تحلیل شده و خواهید فهمید که آیا باردار هستید یا خیر. فقط حواستان باشد که در پاسخ به سوالات، شرایطتان را با بالاترین دقت ممکن پاسخ دهید، چرا که در تحلیل شرایط شما بسیار موثر است..

چطوری سریع باردار بشم و علائم بارداری رو ببینم؟ باردار نمیشم، آیا نابارورم؟

صرف اینکه چند مدت رابطه داشته اید و باردار نشدید و علائم بارداری را ندیده اید، به این معنی نیست که نابارور هستید! شما نابارور نیستید، فقط اقدام به بارداری صحیح را بلد نیستید! بله درست خواندید! بلد نیستید چگونه باردار شوید! باور کنید که تنها درصد کمی از زوجین نابارور هستند و ممکن است کار آن ها به روش های هزینه بر و آزمایشگاهی مانند آی وی اف بکشد و مابقی می توانند به راحتی باردار شوند. اما واقعا اقدام به بارداری صحیح چگونه است؟

پس تا اینجا یاد گرفتید که برای بارداری سریع و ظهور علائم بارداری تنها داشتن رابطه کافی نیست. در مرحله اول باید در این دوران یک رژیم غذایی افزایش قدرت باروری داشته باشید تا قدرت باروریتان به بیشترین حد خود برسد. یعنی مواد غذایی را مصرف کنید که شما را در بارور ترین حالت خود قرار می دهد. حالا پس از اینکه خیالتان از قدرت باروری راحت شد و روش جلوگیریتان را به درستی قطع کردید، حالا باید به کمک روش هایی تخصصی، دقیق ترین روز تخمک گذاریتان را مشخص کنید. ( با کمترین خطای ممکن) چطوری؟ روش هایی مانند سونوگرافی واژینال و کیت تخمک گذاری، این زمان دقیق را برای شما پیدا می کنند و با کمترین خطای ممکن آن را مشحص می کنند و حالا پس از اینکه خیالتان از قدرت باروری و کیفیت تخمک ها راحت شده، دقیقا هم میدانید کی تخمک آزاد می شود، حالا در همین زمان باید یک رابطه هدفمند داشته باشید. ( نه هر رابطه ای) اینکه چه پوزیشن هایی را رعایت کنید، به ارگاسم برسید یا نه، چه تعداد رابطه داشته باشید، دخول عمیق باشد یا نه، جنسیت برایتان مهم است یا خیر، در کیفیت و نوع رابطه مهم است. بنابراین با رعایت تمامی این نکات، نه تنها باردار می شوید، بلکه خیلی سریع باردار می شوید و علائم بارداری خود را سریع می بینید.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم بخشی را به نام جاده اقدام به بارداری به اپلیکیشن مینت اضافه کنیم. این جاده تمام شرایط شما را می سنجد و با رعایت تمامی نکاتی که در بالا توضیح دادیم، دستورالعمل های لازم برای بارداری سریع را به شما می گوید. باید بگوییم که اکثر کاربران اپلیکیشن مینت با رعایت دستورالعمل های این بخش در مدت زمان بسیار کمی و بین 2 الی 6 ماه باردار شده اند. برای دسترسی به این بخش، حتما اپلیکیشن مینت را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن

علائم اصلی بارداری از چه زمانی شروع می شوند؟

معمولا 2 الی 3 هفته زمان پس از رابطه لازم است که بارداری رخ دهد. برخی از بانوان علائم بارداری را بلافاصله در هفته اول حس می کنند ( دقیقا همان زمانی که تخمک بارور شده به دیواره رحم می رود و به اصطلاح لانه گزینی رویان رخ می دهد). اما برخی از بانوان نیز حتی تا چند ماه پس از بارداری، هیچ یک از علائم آن را تجربه نمی کنند.

چطوری در کمترین زمان ممکن باردار بشم؟🤰
به کمک جاده اقدام به بارداری اپلیکیشن مینت در بازه ۲ الی ۶ ماهه باردار میشید😇

تازه میتونید خودتون انتخاب کنید جنسیت فرزند آینده‌تون پسر باشه یا دختر👶👧

همین الان اپلیکیشن مینت رو نصب کنید، تا شرایط شما و همسرتون، رایگان، توسط پزشک تحلیل بشه و از جزئیاتش باخبر بشید.


در این مقاله به بررسی جزئی ترین علائم بارداری از هفته اول تا روزهای آتی آن می پردازیم. اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن و بلافاصله بعد رابطه از احتمال بارداری و علائم اولیه بارداری خود باخبر شوید، همراه مینت باشید.

10 مورد از علائم اصلی حاملگی و علائم اولیه بارداری بعد از انعقاد نطفه

در ادامه به 10 مورد اصلی علائم بارداری اشاره می کنیم، که چنانچه این علائم را داشتید می توانید تا حد زیادی به بارداری خود مشکوک شوید:

  • تاخیر در پریود
  • تکرر ادرار
  • حساسیت سینه ها
  • ضعف
  • حالت تهوع و در بعضی از مواقع همراه با استفراغ
  • لکه بینی سبک ( خونریزی لانه گزینی)
  • نفخ
  • تغییر خلق و خو
  • یبوست
  • حساسیت به بوی غذا

علائم هفته اول بارداری، علائم بارداری بعد از چند روز ظاهر میشود؟

شناسایی برخی از نشانه های بارداری، در هفته اول بارداری و بعد از اقدام به بارداری امکان پذیر است. ممکن است در این روز ها متوجه نشوید که باردار هستید؛ اما نشانه های کوچکی وجود دارند که در تشخیص بارداری به شما کمک می کنند. این علائم به این دلیل است که تخمک بارور شده، لانه گزینی کرده است و هورمون های بدنتان در حال تغییر کردن است.

علائم بارداری ممکن است 7 روز بعد از تخمک گذاری ظاهر شود

چطوری بلافاصله بعد از رابطه بفهمیم احتمال بارداری وجود داره؟! 

پس از اینکه این مقاله را منتشر کردیم، تعدادی زیادی از کاربران مینت این سوال را داشتند که این علائم کلی است و حتی با بسیاری از علائم قاعدگی مشترک هستند، چگونه بفهمیم که این علائم، از علائم قاعدگی نیستند و حتما به دلیل بارداری این علائم را داریم؟ علائم اولیه بارداری بعد از انعقاد نطفه چه علائمی می تواند باشد؟

بسیاری نیز این سوال را داشتند که احتمال بارداری در فلان شرایط چقدر است؟ (می توانید نظرات این مطلب را بخوانید!)

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که بارداری به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای هرکس این عوامل متفاوت است. یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در بارداری، زمان رابطه با توجه به زمان تخمک گذاری است. پس قدم اول در تشخیص بارداری، شناسایی زمان رابطه با توجه به سیکل قاعدگی است. چرا که در برخی از زمان های سیکل قاعدگی، احتمال بارداری بسیار زیاد است و در برخی اوقات این احتمال بسیار ناچیز است.

از دیگر عوامل تاثیر گذار در تشخیص بارداری و علائم حاملگی، می توان به نوع رابطه، نوع روش جلوگیری از بارداری، مدت زمان به تعویق افتادن پریود، تعداد رابطه، سن، نظم قاعدگی، استرس و در نهایت نوع علائم بارداری می توان اشاره کرد. توجه کنید که با توجه به تمامی این نکات می توان علائم حاملگی را از علائم قاعدگی تشخیص داد و چنانچه تمامی این عوامل را در کنار هم در نظر بگیرید به صورت کاملا حرفه ای می توانید احتمال بارداریتان را تشخیص دهید.

پس از توضیح این نکات نیز، برای تعدادی از مخاطبان مینت، این کار بسیار دشوار به نظر رسید، بنابراین تصمیم گرفتیم که بخشی را به کمک دکتر فائزه شهبازی، تحت عنوان تست بارداری آنلاین به اپلیکیشن مینت اضافه کنیم تا با پاسخ دادن به یک سری از سوالات، بتوانید تمامی عوامل بالا را که توضیح دادیم در نظر بگیرید و احتمال بارداری خود را تشخیص دهید.

 می توانید اپلیکیشن مینت را از طریق لینک زیر دانلود کنید، چنانچه قصد بارداری دارید، وارد بخش اقدام به بارداری و اگر قصد جلوگیری از بارداری دارید، وارد بخش جلوگیری از بارداری شوید و می توانید از تست بارداری آنلاین استفاده کنید.

با دانلود اپلیکیشن مینت و مراجعه به قسمت تست بارداری آنلاین، هر آنچه که به علائم بارداری مربوط است و همچنین شرایط رابطه ای که داشته اید، در قالب چندین سوال دقیق از شما پرسیده می شود و در نهایت با توجه به پاسخ هایتان و منابع پزشکی روز دنیا، احتمال بارداری مشخص خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن

همچنین پیشنهاد میدهیم به توضیحات دکتر فائزه شهبازی در رابطه با مشخص کردن احتمال بارداری توجه کنید:

هشدار مهم

توجه کنید که چنانچه تشخیص بارداریتان را به زمان استفاده از بی بی چک موکول کنید ( این زمان حدود 10 روز پس از موعد پریود است) و چنانچه قصد بارداری نداشته باشید، در این زمان امکان استفاده از روش های اورژانسی وجود ندارد. اما به کمک تست بارداری آنلاین اپلیکیشن مینت بلافاصله بعد از رابطه می توانید بفهمید که احتمال بارداری وجود دارد یا خیر و چنانچه احتمال بارداریتان بالا بود، بتوانید از روش های اورژانسی استفاده و از بارداری ناخواسته جلوگیری کنید. (روش های اورژانسی نهایتا تا 5 روز پس از رابطه تاثیر گذاری دارند.)

تفاوت علائم بارداری با علائم پریود

هر سیکل ماهیانه بانوان دو سرانجام دارد که یا ممکن است بارداری اتفاق بیفتد و سیکل قاعدگی آینده متوقف شود، یا ممکن است بارداری اتفاق نیفتد و سیکل قاعدگی پیش رو از سر گرفته شود که این دو فرایند را به تفکیک در پایین توضیح داده ایم.

در صورت انجام لقاح پس از رابطه جنسی محافظت نشده در دوران تخمک گذاری و شروع فرایند لانه گزینی در اندومتر رحم، رویان شروع به تقسیمات سلولی کرده که به دنبال آن رشد کرده و از خود هورمون B-HCG را آزاد می کند. اما در صورتیکه به دنبال رابطه محافظت نشده در بازه باروری، بنا به هر دلیلی از جمله عدم برخورد اسپرم و تخمک باهم و در نتیجه عدم لقاح و یا برخورد اسپرم و تخمک باهم و انجام لقاح، اما شکست مرحله لانه گزینی، باید منتظر آغاز مجدد خونریزی قاعدگی باشید و رویان لانه گزینی نکرده از دیواره رحم هنگام ریزش، خونریزی پریود دفع می شود.

حال این اتفاقاتی که در درون بدن شکل می گیرند را چگونه تفسیر کنیم و از آن ها باخبر شویم؟

شناخت علائم اولیه بارداری نیاز به دقت و توجه بسیار شما نسبت به بدنتان دارد. از جمله علائمی که در روزهای ابتدایی لانه گزینی که حدود 5 الی 7 روز پس از رابطه جنسی محافظت نشده اتفاق می افتد، می تواند علائمی مانند احساس سفتی و سنگین شدن عضلات رحم و شکمی، سفتی و حساسیت سینه مخصوصا در بخش نوک سینه، تغییرات خلقی، احساس تهوع صبحگاهی یا تغییر در برخی از عادات و تمایلات غذایی باشد. نکته حائز اهمیت آن است که شما با نزدیک شدن به سیکل قاعدگیتان ممکن است این علائم را به طور مشابه به عنوان علائم سندروم پیش از قاعدگی تجربه کرده باشید و گمان کنید که این علائم همان علائم قبل از پریودتان است، اما این هنر شماست که آنقدر نسبت به بدنتان آگاهی داشته باشید که بتوانید علائم اولیه بارداری از علائم پیش از قاعدگی تفکیک کنید. 

جالب است بدانید که به فرض مثال ممکن است شما در دوران پیش از قاعدگی که سال هاست آن را تجربه می کنید، سفتی و احساس درد در حفره شکمی را تجربه نکرده باشید اما با فرایند بارداری به عنوان علائم اولیه بارداری، این نشانه را در بدن خود احساس کنید، در این شرایط است که باید به باردار بودنتان مشکوک شوید، این شرایط برای تمامی علائمی که در این مقاله اشاره کرده صدق می کند و شدت بروز علائم اولیه بارداری به میزان هورمون HCG مترشحه از جفت و رویان در حال رشد وابسته است. هرچقدر سطح هورمون HCG در خون و ادرار بالا باشد، به همان اندازه، شناخت علائم حاملگی برایتان راحت تر است.

آیا کرونا روی علائم بارداری موثر است؟

آیا کرونا روی علائم بارداری موثر است؟

آیا کرونا روی علائم بارداری موثر است؟

پس از اقدام به بارداری با توجه به روزهای تخمک گذاری، اکثر بانوان نسبت به علائم اولیه بارداری کنجکاو تر می شوند. اگر همزمان با اقدام، به کرونا مبتلا شده باشید، ممکن است علائمی مثل کوفتگی بدن، ضعف و خستگی را به جای علائم اولیه بارداری اشتباه بگیرید. پس اگر این علائم را بلافاصله پس از اقدام تجربه کردید، با احتمال بیشتری نسبت به داشتن ویروس کرونا مشکوک شوید، چون علائم ابتدایی بارداری، تحت تاثیر هورمون BHCG مترشحه از رویان است و پس از لقاح و لانه گزینی، بروز این علائم، حداقل ده روزی طول می کشد و بلافاصله انتظار تجربه آن را نداشته باشید. 

پس چاره کار آن است که برای انجام تست کرونا اقدام کنید، چون باید حداقل 12 روز از زمان آزاد شدن تخمک و لقاح بگذرد تا بتوانید برای انجام تست بی بی چک یا تست خون BHCG اقدام کنید و جواب قطعی بگیرید.

توهم علائم بارداری: راه حل چیه؟

احتمالا تا یکی دو روز پریودتان عقب بیفتد، اولین چیزی که به فکرتان خواهد رسید، علائم بارداری و باردار بودنتان است! همین استرس علائم بارداری، اگر باردار هم نباشید، باعث می شود پریودتان بیشتر عقب بیفتد. حتی در مواردی نیز دیده ایم که شخص پس از اینکه پریود شده است، باز هم استرس باردار بودن دارد! باور کنید که پس از اینکه پریود شدید، به هیچ وجه امکان بارداری وجود ندارد! اگر هم تاکنون پریود نشده اید، بهترین راه استفاده از تست های بارداری مختلف است که بیشتر از این استرس نکشید.

7 روز پس از تخمک گذاری: چه چیزی را انتظار داشته باشید؟ 

بسیاری از زنان، هنگامیکه پریودی را جا می اندازند به بارداری مشکوک می شوند. چه اتفاقاتی در روزهای اولیه بارداری برای بدنتان می افتد؟

در این زمان، تخمک از تخمدان ها آزاد شده است (تخمک گذاری) و تخمک به وسیله اسپرم، بارور شده است. رویان یا همان تخمک بارور شده از یک سلول ساده به یک توپ سلولی یا بلاستوسیست تغییر شکل می دهد و در نهایت این توپ سلولی به نطفه تبدیل می شود.

رفته رفته، سلول ها به سرعت تقسیم می شوند و بلاستوسیست به سمت لوله های فالوپ حرکت می کند و در دیواره رحم، لانه گزینی می کند. بدنتان همیشه شرایط بارداری را در هر ماه فراهم می کند و هورمون هایتان در هر سیکل تغییر می کند. اگر تخمک، بارور شد، بدن سایر شرایط بارداری را مهیا می کند که تغییرات هورمونی بزرگی رخ می دهد و بر قسمت های دیگر بدن نیز تاثیر می گذارد.

7 روز پس از تخمک گذاری: علائم بارداری در هفته اول

در این زمان چند نشانه وجود دارد که ممکن است بارداری را نشان دهند. در این قسمت به علائم حاملگی در هفته اول اشاره می کنیم:

به دلیل اینکه لانه گزینی می تواند 6 الی 12 روز پس از باروری رخ دهد، سخت است که بگوییم این علائم به دلیل پریود است یا بارداری. علائم شایع حاملگی در هفته اول که ممکن است با لانه گزنی ظاهر شود، عبارتند از:

حالت تهوع

با تلقیح تخمک و اسپرم و تشکیل رویان، توپ سلولی حاصل از لقاح، پس از سه الی چهار روز، جایی را در دیواره اندومتر پیدا کرده و لانه گزینی و تقسیمات سلولی را انجام می دهد. پس از فرایند لانه گزینی که چیزی حدود چهار روز الی یک هفته از زمان رابطه ای که منجر به بارداری شده می گذرد، به علت افزایش ترشح هورمون HCG درون خون علائم جدیدی در بدن نمایان می شود که یکی از این علائم شایع بارداری، حالت تهوع است. اما قابل توجه است که این علامت در تمامی بانوان حتمی نیست، اما اکثریت خانم های باردار را در ماه های ابتدایی درگیر می کند.

علاوه بر حالت تهوع، ویار بارداری نیز به این شرایط دامن زده و باعث می شود که خانم باردار علاوه بر حالت تهوع طبیعی، نسبت به خوراکی ها و مکان های خاص نیز، حالت تهوع را تجربه کند که تمایل به خوردن غذا یا انجام برخی از کارها، مخصوصا آشپزی، مختل می شود و از آنجایی که تغذیه جنین وابسته به تغذیه مادر است، این موضوع بسیار پر اهمیت می شود که خانم باردار بتواند بر حالت تهوع خود غلبه کرده و به اندازه لازم و ضروری، تغذیه روزانه خود را رعایت کند.

این شرایط حالت تهوع، اغلب در سه ماهه اول بارداری دیده می شود و ممکن است با افزایش سن حاملگی از شر آن به مرور خلاص شوید، اما برای داشتن روتین زندگی نرمال تر، بهتر است راه های کاهش حالا تهوع و کنترل آن را یاد بگیرید.

یکی از راهکارهای کاهش حالت تهوع، مصرف روزانه زنجبیل و ویتامین B6 است. این دو در کنار هم نقش بسیار چشمگیری در کاهش شدت علائم تهوع دارند.

دل درد و خونریزی و شروع علائم اولیه بارداری

برخی از زنان، در این مرحله از بارداری، دلدرد های شدید تر از پریود را تجربه می کنند. اگر این توپ سلولی که در بالا در مورد آن صحبت کردیم، لانه گزینی کند، رنگ خون قاعدگی ممکن است متفاوت از رنگ معمول باشد. لکه بینی سبک به رنگ صورتی یا قهوه ای کمرنگ که به مدت 3 روز باقی بماند، ممکن است از نشانه های خونریزی لانه گزینی باشد.

چند نکته درمورد خونریزی لانه گزینی

شاید بد نباشد بدانید خونریزی لانه گزینی چگونه اتفاق می افتد؟- زنانی که باردار نیستند تقریبا 100 میلی لیتر گردش خون در مویرگ های رحم در هر دقیقه دارند. در اوایل بارداری این مقدار به 120 میلی لیتر در دقیقه می رسد. رحم در هفته های اول بارداری به خوبی با مویرگ های خونی تغذیه می شود و بااین اوصاف جای کافی برای خونریزی دارد.

با چسبیدن رویان به دیواره داخلی رحم، پارگی رگ ها و مویرگ های اندومتر اتفاق می افتد که باعث خونریزی لانه گزینی می شود. این اتفاق، طبیعی است.

فراموش نکنید که خونریزی لانه گزینی نشانه مشکل یا وجود تعامل غیرعادی رویان با دیواره داخلی رحم نیست. ازآنجاییکه رویان باید اتصال دقیق و کاملی با دیواره رحم داشته باشد تا بتواند مواد مغذی را طی یک فرایند درست دریافت کند، چنین اتفاقی می افتد و درنهایت بارداری پیش می رود.

برای انجام چنین سلسله مراتبی، مجموعه سلول های تشکیل دهنده رویان، مویرگ های سطحی دیواره داخلی رحم را پاره میکند تا نمونه های جدید ایجاد شوند. مویرگ های جدید به رویان متصل و آماده تغذیه جنین تا زمان آماده شدن جفت می شوند.

آن مقدار خونی که در این فرایند منسجم از بدن شما خارج می شود همان خونریزی لانه گزینی است و به همین دلیل کمی با خونریزی پریود تفاوت دارد. ازآنجاییکه بافت دیواره رحم با رگ های خونی پر شده است، این خونریزی برای سایر دلایل طبیعی هم اتفاق می افتد.

تفاوت بین خونریزی لانه گزینی با خونریزی پریود

دقت کنید که خونریزی لانه گزینی از نظر مقدار کم لکه بینی یا خونریزی سبک که حدود 10-14 روز پس از لقاح اتفاق می افتد، قابل تشخیص است. پس به خودی خود متوقف می شود و به هیچ درمانی نیاز ندارید. اما به دلیل زمانبندی که دارد، باعث سردرگمی شما در تشخیص خونریزی بعدی پریود می شود. ولی با توجه به فاکتورهای زیر میتوانید تفاوت را بهتر تشخیص بدهید:

مدت زمان

خونریزی پریود عادی معمولا بین 3-7 روز طول میکشد که چند روز اول معمولا خونریزی با خون قرمز روشن همراه است.

اما خونریزی لانه گزینی به طور کلی فقط 24-48 ساعت طول میکشد و قهوه ای، صورتی یا سیاه است. اگرچه بعضی اوقات بیشتر از دو روز هم طول میکشد ولی سبک و نامنظم است و الگوی منظم چرخه قاعدگی را ندارد.

شدت خونریزی

خونریزی پریود، سنگین در آغاز و سبک در روزهای پایانی است.

خونریزی لانه گزینی بسیار سبک با لکه های روشنی از خون است و نباید سنگین باشد. ازآنجاییکه این خونریزی الگوی لکه بینی سبک را دارد نباید مثل خونریزی پریود باشد.

میزان گرفتگی

برای آن دسته از افرادی که تجربه گرفتگی پریود را دارند، این حالت بیشتر اوقات پیش از شروع خونریزی اتفاق می افتد و 2-3 روز طول میکشد. در این مدت میتواند شدت بیشتری داشته باشد.

اما اگر هرنوع گرفتگی در روزهای خونریزی لانه گزینی اتفاق بیفتد معمولا گرفتگی خفیف است.  بنابراین اگر با توجه به علائم خونریزی لانه گزینی، تجربه گرفتگی شدید مشابه با گرفتگی پریود داشته باشید توصیه میکنیم اگر قصد باردار شدن دارید، موضوع را به ماما اطلاع بدهید.

تغییر خلق و خو از علائم حاملگی در هفته اول

تغییر خلق و خو ، یکی از علائم بارداری

تغییر خلق و خو ، یکی از علائم بارداری

این تغییرات خلق و خو نیز ممکن است شبیه علائم سندروم پیش از قاعدگی باشد. باز هم مشکل است که بگوییم این علائم به سیکل قاعدگی مربوط است یا علائم اولیه بارداری. اگر این تغییرات بطور متفاوتی از علائم PMS هستند، می تواند نشانه جدی از بارداری باشد.

سفتی سینه ها از علائم حاملگی در هفته اول

بسیاری از بانوان، جدا ازینکه باردار باشند یا خیر، سفتی سینه ها را قبل ازینکه قاعدگی شروع شود؛ تجربه می کنند. اما سفت شدن سینه ها نیز یکی از علائم شایع بارداری است. در مراحل اولیه بارداری، ممکن است احساس کنید که سینه هایتان پر تر و سنگین تر از قبل شده است و سینه درد را تجربه کنید.

حساسیت نوک سینه ها و شروع علائم حاملگی در هفته اول

حساسیت نوک سینه ها را یک تا دو هفته پس از باروری؛ تجربه می کنید که به دلیل افزایش جریان خون در سینه ها و افزایش سایز آن ها است. بسیاری از زنان، درد نوک سینه ها، مور مور شدن و افزایش حساسیت را به دلیل این تغییرات، گزارش داده اند.

ویار و علائم حاملگی در هفته اول

ویار غذایی به همراه حالت تهوع صبحگاهی از نشانه های جدی بارداری هستند. مردم از قدیم فکر می کردند که ویار های عجیب و شدید به همه مواد غذایی از علائم جدی بارداری است. اگر ویار را نسبت به غذاهای خاصی دارید و شدت آن طوری است که عصبی شده اید، حتما تست بارداری بدهید.

سردرد

در بسیاری از زنان، هنگامیکه هورمون های بدنشان تغییر می کند، سردرد بسیار شایع است. این سردرد های دوره ای به دلیل پاسخ به تغییرات هورمونی در هر سیکل قاعدگی است.

ممکن است در مراحل اولیه بارداری نیز، سردرد را تجربه کنید؛ چرا که در این مراحل نیز تغییرات هورمونی شدیدی دارید. این تغییرات به این دلیل رخ می دهد که بدنتان شروع به تولید بیشتر خون برای تغذیه نوزاد، می کند که در نتیجه حجم خون افزایش پیدا می کند. تغییرات سطح هورمون ها ممکن است به گیجی نیز منجر شود.

آیا واقعا باردار هستید؟

متاسفانه بسیاری از این علائم و نشانه هایی را که توضیح دادیم، منحصرا مربوط به بارداری نیستند. برخی از آن ها می توانند نشان دهنده بیماری یا از علائم شروع شدن قاعدگی باشند. همچنین ممکن است باردار باشید و هیچکدام از این علائم را تجربه نکنید.

در هر صورت چنانچه پریود نشده اید و تعدادی از نشانه های بالا را دارید، از تست بارداری استفاده یا به پزشک مراجعه کنید. چنانچه تست باردریتان مثبت است، حتما با پزشک خود ملاقات کنید. هرچه سریع تر بتوانید علائم اولیه بارداری خود را تشخیص دهید، می توانید مراقبت های بارداری را سریع تر و بهتر انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله ” از کجا بفهمیم لقاح صورت گرفته؟ ” مراجعه کنید.

تست بارداری 7 روز پس از تخمک گذاری، چقدر دقت دارد؟

خب، ممکن است تا الان نشانه هایی را از علائم 7 روز اول بارداری داشته باشید. اما آیا اکنون زمان مناسبی برای تست بارداری است؟ این تست چقدر دقیق است؟

بسیاری از سازندگان تست های بارداری خانگی، اذعان داشته اند که اگر این تست ها را در روزی که قرار است پروید شوید و نشده اید، انجام دهید؛ تا 99% دقت دارند. این زمان، حدودی است. اگرچه هر زنی، سیکل 28 روزه ندارد، اما امتحان کردن این تست در این روز، خالی از لطف نیست.

همانطور که در مقاله تخمک گذاری اشاره کردیم، ممکن است چند رو قبل یا بعد از دوران معمول تخمک گذاری، باردار شوید. این نکته به این دلیل است که اسپرم ها تا 5 روز پس از رابطه در واژن زن زنده می مانند. به همین دلیل است که پاسخ دقیق برای ابن سوال که سریع ترین زمان تشخیص بارداری، چه تایمی پس از باروری است، مشکل است و عوامل متعددی تاثیر گذار هستند.

اگر تا 7 روز پس از زمانیکه فکر می کنید باردار شده اید، تست بارداری انجام دادید و پاسخ منفی بود، کمی بیشتر صبر کنید. حتی اگر باردار نیز باشید، ممکن است سطح هورمون HCG برای تشخیص، کافی نباشد.

علائم بارداری در ماه اول

به تعویق افتادن پریود از اصلی ترین علائم اولیه بارداری در ماه اول است.

می توان گفت از اصلی ترین علائم اولیه بارداری در ماه اول ، به تعویق افتادن پریود است. بنابراین چنانچه رابطه محافظت نشده داشته اید و پریودتان به تعویق افتاده است، می توانید به بارداری مشکوک شوید.

بررسی بارداری قبل از اینکه پریود نیز جا بیفتد؛ ممکن است، اما باید علائم آن را به خوبی بشناسید. یکی از اولین علائم بارداری در ماه اول، جا انداختن پریود است که معمولا 15 تا 17 روز پس از تخمک گذاری رخ می دهد. علاوه بر این،سایرعلائمی که در بالا اشاره کردیم  ازعلائم بارداری در هفته سوم نیز هستند.

تغییرات سینه ها و علائم بارداری در ماه اول

تغییرات سینه ها یکی از علائم بارداری در هفته سوم

تغییرات سینه ها یکی از علائم بارداری در هفته سوم

سفتی سینه ها 

سینه هایتان ممکن است نسبت به قبل سفت تر بشوند. تغییرات اساسی هومونی، تقریبا از هفته سوم بارداری شروع می شوند، پس بروز تغیرات سینه مانند سفت شدن و درد آن در این دوران، می تواند از علائم اصلی بارداری باشد.

حساسیت نوک سینه ها

از علائم بارداری در ماه اول این است که نوک سینه ها حساس تر شده و هاله اطراف آن ها نیز نیز تیره تر می شود.

سنگینی یا احساس پری سینه ها

همانطور که اشاره کردیم، از همان روزهای نخست بارداری، ممکن است احساس کنید سینه هایتان سنگین و پر شده است. هورمون های استروژن و پروژسترون سبب افزایش تعداد و اندازه مجاری و غدد شیری داخل سینه ها می شوند؛ که این تغییرات سبب می شود سینه ها آب بیشتری نگه دارند، متورم شوند و احساس پری کنید.

حساسیت سینه ها

هرچقدر در روزهای اولیه بارداری، جلو می روید، سطح هورمون ها افزایش پیدا کرده و سبب افزایش جریان خون داخل سینه ها می شود. همین نکته، سبب تغیبر بافت های سینه می شود و سبب می شود که سینه هایتان حساس تر شوند و احساس مورمور شدن نیز داشته باشید.

افزایش حس بویایی و علائم بارداری در ماه اول

در سه ماهه اول بارداری، ممکن است بوی برخی از غذاها، نوشیدنی ها و خوش بو کننده ها قوی تر یا ضعیف تر به مشامتان برسد. این تغییرات به دلیل تغییرات هورمونی بدن، به خصوص هورمون های استروژن و HCG است.

17 روز پس از تخمک گذاری، بارداری یا قاعدگی؟

اگرچه زنان باردار در روزهای نخست بارداری، علائم زیادی را تجربه می کنند، اما ممکن است همه این علائم، از علائم بارداری نبوده و تنها به قاعدگیتان مربوط باشد. به خاطر داشته باشید که اگر نتیجه بی بی چک منفی بود، بازهم امکان بارداری وجود دارد و چند روز آتی نیز باید تست را مجددا تکرار کنید. در این جا بازهم علائمی را که ممکن است 17 روز پس از تخمک گذاری تجربه کنید؛ معرفی می کنیم: ( علائم اولیه بارداری در ماه اول ، 17 روز پس از تخمک گذاری)

  • سردرد
  • تغییر خلق و خو و تحریک احساسات
  • دلدرد
  • خونریزی

احساس عدم بارداری

شدت و مقدار هرکدام از این علائم در زنان متفاوت است. اکثر علائم بارداری در هفته سوم و چهارم ظهور می کنند. تغییرات فیزیکی محرز در این دوران تقریبا ازهفته نهم تا یازدهم شروع می شوند؛ که در این میان می توان به افزایش وزن، جوش و تغییرات سینه اشاره کرد. در سه ماهه دوم، بسیاری از علائم شدید و اولیه بارداری ناپدید می شوند، اما برخی از آن ها ممکن است تا زمان زایمان نیز باقی بمانند. از طرفی دیگر برخی از زنان ممکن است در روز های اولیه بارداری، هیچکدام از این علائم را نداشته باشند و به بارداریشان مشکوک نشوند.

سطح هورمون های HCG، در هفته سوم بارداری

پاسخ بی بی چک در تشخیص بارداری

پاسخ بی بی چک در تشخیص بارداری

هورمون HCG هورمونی است که در دوران بارداری توسط جفت آزاد می شود. این هورمون چند روز پس از لانه گزینی، در خون قابل تشخیص است. اگر HCG در خون موجود باشد، تست بارداری مثبت می شود.

تست ادرار، تقریبا 14 تا 15 روز بعد از لانه گزینی، وجود این هورمون را مشخص می کند و در صورت وجود این هورمون، پاسخ تست را مثبت اعلام می کند. 17 روز پس از تخمک گذاری، سطح هورمون HCG تقریبا 132 MIU/ml است و این مقدار ممکن است بین 17 تا 429 متغیر باشد.

  • چنانچه پاسخ  تست HCG کمتر از 5mIU/ml باشد، پاسخ تست منفی است و باردار نیستید.
  • چنانچه پاسخ تست HCG بین 5 و 25mIU/ml باشد، در حد وسط قرار دارد و چند روز بعد، دوباره تست را تکرار کنید.
  • چنانچه پاسخ تست HCG بالاتر از 25mIU/ml باشد، پاسخ تست مثبت است و باردار هستید.

چند روز پس از تخمک گذاری کافی است تا بدانید باردار هستید؟

علائم اولیه بارداری در ماه اول

علائم اولیه بارداری در ماه اول

تست بارداری حتی قبل از جا انداختن پریود نیز می تواند مثبت باشد و در برخی از زنان علائم بارداری، زودتر ظهور می کنند. اولین نشانه بارداری، معمولا جا انداختن پریود است که تقریبا 15 روز پس از تخمک گذاری رخ می دهد. اگر از بی بی چک استفاده می کنید، می توانید از روز هفتم تست را انجام دهید و چنانچه پاسخ منفی بود؛ دو سه روز بعد دوباره تست را تکرار کنید.

پاسخ ساده سوال ” چند روز پس از تخمک گذاری کافی است تا بدانیم باردار هستیم؟” 7 تا 10 روز است.

17 روز پس از تخمک گذاری، معمولا زمانی است که در هر زنی مشخص می شود باردار است یا خیر.

همچنین چنانچه تست را خیلی زود هم انجام دهید، ممکن است پاسخ تست به اشتباه، منفی باشد.

برخی از زنان نیز تنها پس از لانه گزینی، علائم بارداری را تجربه می کنند.

چنانچه قصد بارداری دارید، شناخت روز باروری بسیار مهم است. چرا که در روز تخمک گذاری تنها 12 تا 24 ساعت فرصت دارید تا قبل از اینکه تخمک آزاد شده از بین برود، رابطه داشته باشید و لقاح صورت گیرد. چنانچه لقاح صورت گیرد، حداکثر 17 روز پس از آن، می توانید پاسخ مثبت بارداری را دریافت کنید.

زمان لانه گزینی و علائم آن

همانطور که در بالا گفتیم لانه گزینی به معنی لقاح اسپرم و تخمک است که در یکی از لوله های فالوپ رخ می دهد و پس از آن رویان به سمت دیواره رحم حرکت کرده و در آن جا شروع به رشد کردن می کند. اما لانه گزینی چه زمانی رخ می دهد؟ علائم آن چیست؟ در این قسمت از مقاله بیشتر در مورد لانه گزینی که یکی از علائم اصلی بارداری است، صحبت می کنیم.

لانه گزینی چه زمانی رخ می دهد؟

لانه گزینی تخمک بارور شده، تقریبا 6 الی 10 روز پس از اقدام به بارداری صورت می گیرد. برای یک بارداری موفق، رویان باید به درستی در دیواره رحم که برای این موضوع ضخیم شده است، لانه گزینی کند. هنگامیکه لانه گزینی رخ می دهد، بدن هورمونی به نام hCG ترشح می کند، که تغییراتی را برای آمادگی بارداری در بدن ایجاد می کند. وجود این هورمون، شاخص همه تست های بارداری است.

علائم لانه گزینی

در برخی از موارد، یکی از علائم بارداری و لانه گزینی، لکه بینی یا خونریزی سبک است. این لکه بینی سبک به عنوان خونریزی لانه گزینی شناخته می شود و هنگامی رخ می دهد که تخمک بارور شده، 6 تا 10 روز پس از اقدام به بارداری به دیواره رحم بچسبد. همه زنان این خونریزی را تجربه نمی کنند.

لانه گزینی ممکن است همراه با دلدرد باشد و دقیقا زمانی رخ می دهد که تخمک بارور شده به دیواره رحم چسبیده باشد.

خونریزی لانه گزینی کاملا طبیعی است. این خونریزی معمولا هنگامی رخ می دهد که انتظار دارید، پریود شوید. توجه کنید که این خونریزی سبک تر از خونریزی قاعدگی است.

خونریزی لانه گزینی سبک است، به درمان نیاز ندارد و خود به خود قطع می شود.

لانه گزینی همچنین ممکن است همراه به دلدرد باشد و این درد لگن و زیر شکم را نیز به خود درگیر کند.

تفاوت خونریزی لانه گزینی با خونریزی پریود

تفاوت خونریزی لانه گزینی و خونریزی پریود

تفاوت خونریزی لانه گزینی و خونریزی پریود

توجه کنید که خونریزی لانه گزینی که یکی از علائم بارداری به شمار می آید، بسیار سبک تر از خونریزی پریود است و معمولا یکی دو روز ادامه پیدا می کند. اگر بیشتر از این زمان طول کشید و شدت آن همانند خونریزی پریود است به احتمال زیاد پریود شده اید و خونزیزی لانه گزینی نیست. ضمن اینکه در خونریزی لانه گزینی هیچ لخته خونی وجود ندارد و در صورت وجود، حتما دردوران قاعدگی به سر می برید.

خونزیزی لانه گزینی سبک تر از خونریزی عادت ماهانه است. حتی اگر پریود سبکی نیز دارید، باز هم این خونریزی سبک تر از آن خواهد بود. با توجه به این توضیحات چنانچه بازهم به علائم بارداری خود مشکوک هستید، چند روز صبر کنید و از تست بارداری خانگی یا همان بی بی چک یا تست خون بارداری استفاده کنید.

سخن پایانی: سوالات متداول علائم بارداری

از چه زمانی میتوانم دختر دار شدن یا پسر دار شدن را متوجه بشوم؟

معمولا در ماه چهارم بارداری با سونوگرافی متوجه دختر دار شدن یا پسر دار شدنتان خواهید شد.

از چه زمانی می توانم از بی بی چک استفاده کنم؟

تقریبا می توان گفت از یک هفته پس از تخمک گذاری و لقاح می توان استفاده از بی بی چک را شروع کرد. اما توجه داشته باشید دقت بی بی  چک در این زمان کمتر است و هر چقدر از مدت زمان بارداری بگذرد، دقت آ ن بیشتر است. به همین دلیل ممکن است پاسخ منفی بدهد، در حالیکه باردار هستید. اما در کل می توان گفت دقیقا یکی دوز بعد از موعد پریودی که پریود نشده اید، می توانید از بی بی چک استفاده کنید.

آیا پاسخ بی بی چک می تواند اشتباه باشد؟

همانطور که در پاسخ سوال بالا نیز گفتیم، بله امکان دارد. در بعضی از مواقع ممکن است از بی بی چک زود تر از موعد استفاده کرده باشید و نتواند بارداری را تشخیص دهد. به همین دلیل بهتر است، یکی دو روز بعد مجددا امتحان کنید. حتی ممکن است که پاسخ بی بی چک مثبت باشد، اما علائم بارداری پوچ را داشته باشید.

آیا می توان با پیشاب باردار شد؟

در مقاله بارداری با پیشاب به تفصیل در رابطه با این موضوع صحبت کرده ایم. اما اگر بخواهیم پاسخ کوتاهی به این مورد بدهیم، این است که در برخی از مردان، اسپرم در پیشاب آن ها وجود دارد؛ هرچند کم اما احتمال بارداری با پیشاب وجود دارد. به همین دلیل اگر قصد بارداری ندارید، حتما از یکی از روش های جلوگیری از بارداری استفاده کنید.

آیا بارداری در دوران پریودی امکان پذیر است؟

در این مورد نیز به طور کامل در مقاله بارداری در پریودی صحبت کرده ایم. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای اینکه باردار شوید، باید اسپرم و تخمک با همدیگر برخورد کنند و رویان را تشکیل دهند. دوران تخمک گذاری معمولا چند روز پس از اتمام قاعدگی شروع می شود. اما نکته ای که در این میان تاثیر گذار است این است که ممکن است سیکل قاعدگی کوتاهی داشته باشید و این نکته بسیار حائز اهمیت است.

از آنجا که اسپرم تا 5 روز می تواند زنده بماند، ( تخمک تا 24 ساعت پس از آزاد سازی می تواند زنده بماند) چنانچه در انتهای قاعدگی رابطه داشته باشید و سیکل کوتاهی نیز داشته باشید، ممکن است در مدت کوتاهی پس از اتمام قاعدگی، تخمک آزاد کنید و اسپرمی که از قبل زنده است؛ با این تخمک رویان تشکیل دهد و باردار شوید. بنابر این در این شرایط، بارداری در پریودی امکان پذیر است.

همچنین در موارد بسیار نادری ممکن است تخمک گذاری در خود دوران قاعدگی رخ دهد و احتمال بارداری را بالا ببرد.

آیا استرس بر علائم بارداری تاثیر گذار است؟

یکی از اصلی ترین علائم بارداری، تاخیر در پریودی است. در بسیاری از موارد زوجینی که قصد بارداری ندارند، ممکن است استرس زیادی داشته باشند و چون یکی از دلایل عقب افتادن پریودی، استرس بالا است؛ این تاخیر در پریودی می تواند ناشی از استرس بالا باشد و هیچ ربطی به علائم بارداری نداشته باشد.

استرس بالا همچین می تواند بر سایر علائم حاملگی نیز تاثیر گذار باشد.

از دیگر مواردی که بر به تعویق افتادن پریود تاثیر گذار هستند:

  • کاهش وزن شدید با رژیم لاغری غیر استاندارد
  • افزایش وزن شدید
  • مشکلات تیروئیدی
  • سندروم تخمدان پلی کیستیک
  • بالا بودن سطح پرولاکتین
  • بالا بودن سطح تستسترون
  • ورزش های سنگین

چطوری می توانم به کمک اپلیکیشن مینت، بفهمم باردار هستم یا نه؟

همانطور که در بالا توضیح دادیم، اپلیکیشن مینت را از طریق وبسایت ما دانلود کنید، سپس به قسمت دکتر مینت و بخش تست بارداری آنلاین مراجعه کنید. سپس به سوالات آن با دقت پاسخ دهید، با پاسخ دادن به این سوالات، شرایطی که در آن قرار دارید، شبیه سازی شده و احتمال بارداریتان را دریافت می کنید. تست بارداری آنلاین اپلیکیشن مینت، با توجه به علائم و عوامل موثر در بارداری که در بالا ذکر کردیم، احتمال بارداریتان را تخمین می زند.

علائم بارداری از چه زمانی مشخص می شوند؟

علائم بارداری بعد از 48 ساعت نزدیکی مشخص نمی شوند و حداقل یک هفته پس از رابطه زمان لازم است تا علائم بارداری پدیدار شوند.

شروع علائم بارداری از چه زمانی است؟

می توان گفت شروع علائم بارداری تقریبا یک هفته پس از لقاح و با تعویق پریود و خونریزی لانه گزینی رخ می دهد.

روش تشخیص بارداری در روزهای اول چیست؟

برای تشخیص بارداری در روزهای اول، استفاده از روش هایی مانند بی بی چک و تست خون کاربردی ندارد، چرا که اولا بی بی چک، حدودا 10 روز بعد از عقب افتادن پریود و تست خون، یک ماه بعد از عقب افتادن پریود کاربرد دارد. در این دوران تنها می توانید به صورت حدودی از روش هایی مانند تست بارداری آنلاین اپلیکیشن مینت استفاده کنید.

چطوری بلافاصله بعد از رابطه بفهمیم احتمال بارداری وجود داره؟!

برای این کار باید دو عامل اساسی را در نظر بگیرید. اول اینکه در چه شرایطی رابطه داشته اید (با توجه به زمان تخمک گذاری) و دوم اینکه چه علائمی دارید. با کمک تست بارداری آنلاین اپلیکیشن مینت، می توانید شرایط رابطه‌تان را شبیه سازی کنید و با توجه به منابع پزشکی روز دنیا، احتمال بارداریتان را مشخص کنید.

تست بارداری آنلاین اپلیکیشن مینت چگونه کار می کند؟

تست بارداری آنلاین اپلیکیشن مینت، با توجه به منابع پزشکی روز دنیا، شرایط رابطه ای را که داشته اید، شبیه سازی می کند و تمامی علائمتان را بررسی کرده و سپس به توجه به علائم و شرایطی که دارید، احتمال بارداریتان را تخمین می زند.

چطوری علائم بارداری را از علائم قاعدگی تفکیک دهیم؟

بهترین راه بررسی شرایط رابطه زناشویی و بررسی احتمال بارداری آن است. این کار را تست بارداری آنلاین اپلیکیشن مینت به راحتی انجام می دهد.

تا چند روز پس از رابطه محافظت نشده، امکان استفاده از روش های اورژانسی وجود دارد؟

حداکثر 72 ساعت پس از رابطه می توانید از قرص اورژانسی استفاده کنید.

علائم بارداری از چه زمانی ظاهر می شوند؟

این علائم تقریبا از یک هفته پس از لقاح شروع به ظاهر شدن می کنند.

علائم اولیه بارداری، از چه زمانی ظاهر می شوند؟

می توان گفت که علائم اولیه بارداری، تقریبا 7 روز پس از تخمک گذاری ظاهر می شوند. مانند خونریزی لانه گزینی

منابع :

3.9/5 - (183 امتیاز)
اشتراک‌گذاری

دکتر داروساز و فعال در حوزه سلامت بانوان. چند سالی هست که از دانشکده علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شدم و از همان روزهای نخست به فکر ایجاد تحولی بزرگ در زندگی بانوان ایرانی و جامعه سلامت آنلاین بودم. مینت ساخته شده تا بانوان ایرانی در سلامتی کامل به سر ببرند و از زندگی خود بیشتر لذت ببرند.

یک نظر

  1. شادی

    سلام
    من درحال اقدام به بارداری هستم
    این ماه یه هفته زودتر از موقع پریود سه روز خونریزی زیاد داشتم که روز اول درد شدید در ناحیه کمر و زیرشکمم داشتم و چهار روز لکه بینی قهوه ای (اصلا شبیه پریود های قبلیم نبود) این الان پریود بوده؟
    دو سه روزه که بعد از شام احساس نفخ و کمی حالت تهوع دارم
    دو سه روز بعد از خوب شدن خونریزیم بیبی چک گذاشتم منفی بود
    احتمال داره باردار باشم؟ چه موقع برم آزمایش خون که جوابش درست باشه؟

  2. حمیدی

    سلام دو روز قبل از تخمک گذاری اقدام کردم و الان بعد از یک هفته رابطم کمر درد ریز دارم و قصد بارداری دارم ایا بی بی چک انجام بدم بارداری یا نه؟قاعدگی منظم دارم و یک هفته بعد از پروئیدم رابطه داشتم لطفا راهنمایی کنین.

  3. سیما مهربان

    سلام خانم دکتر. یه سوالی دارم ممنون می شم پاسخ بدید٫ بشدت دچار استرس شدم

    من دو روز پیش از تخمک گذاری رابطه داشتم. یعنی طبق اپلیکیشن در دوره امن رابطه. ۴۲ سالمه. پیشگیری از راه کاندوم بوده که اندکی پس از انزال بیرون آورده شد. اما از همون شب دچار حس تهوع شدم. بشدت ترسیدم و اینکه از اون روز اول تا الان که ۱۲ روز می گذره هم رحم و تخمدانم درک می کنه گاهی٫ و هم گاهی زمان فعالیت کمرم درد می گیره و وقتی استرسی می شم از این بابت دچار تهوع هم میشم. زعفران و رازیانه و کنجد. استفاده می کنم و خیلی ورزش هم انجام می دم و دویدن که اگر چیزی هست بیافته. الان نمی دونم باردار هستم یا نه. و اینکه کی بی بی چک استفاده کنم؟ موعد پریود م ۹ یا ۱۰ شهریور هست و زمان فاعدگیم منظم و ۲۸ روز.

  4. Raziyeh

    سلام و عرض ادب. خانم دکتر عزیز من 20 خرداد پریود شده بودم و باید 20 تیر مجدد میشدم سه روز قبل سیکل قاعدگیم با همسرم رابطه داشتیم و قصد بارداری دارم روز پنجم تست انجام دادم اما منفی بود و دیگه هم تست انجام ندادم الان 14 الی 15 روز هست که پریود نشدم کمر درد و دل درد دارم شکمم نفخ میکنه و یبوست هم دارم اشتهام به غذا هم زیاد شده و 1 کیلو و نیم وزنم اضافه شده. قرص اسید فولیک و آهن آیرون فورت هم میخورم. آیا ممکن هست باردار باشم؟!

  5. الهام قربانی

    سلام عزیزم من باید ۳ این ماه پریود میشدم که نشدم و الان ۱۰ روز از اون روز میگذره و از بارداری انلاین هم استفاده کردم گفت ۵۹ درصد احتمال بارداری داد و از کجا بدونم این قسمت مینت درست کار میکنه یا نه؟

  6. مهسا امیری

    سلام خسته نباشید .منو همسرم عقد هستیم ویه هفته پیش رابطه جنسی داشتیم باهم.وروز شیشم عادت ماهانه بودم والان احساس میکنم حالت تهوع دارم میگم سرم گیج می‌ره و بی اشتها شدم .سردرد هم دارم صبحا.خاستم بدونم در روز شیشم پریودی امکان بارداری وجود داره یانه خیلی نگرانم لطفاً جوابمو بدین ما هنوز عقدیم و نرفتیم سرخونه زندگیمون 😔

  7. شهره بانو رمضانی

    سلام
    خانمی ۳۷ ساله هستم یک فرزند پسر ۱۱ ساله دارم و حدود ۸ سال برای بارداری اقدام کردم اما هنوز باردار نشدم چندین بار دکتر رفتم و هیچ گونه بیماری و یا تنبلی و… نداشتم. همیشه پریودم منظم بوده و در طول سال شاید بعضی از ماه ها چند روز دیرتر پریود می شدم.
    آخرین باری که پریود شدم هفته آخر شهریور بود. قرار بود هفته آخر مهر پریود بشم اما تا الان که ۸ آبانه عقب افتاده. علائم خاصی هم که نشاندهنده بارداری باشه رو ندارم. طی این هفته دو بار بی بی چک استفاده کردم اما منفی بوده.
    چند روزی هست لک بینی دارم اما اصلا شبیح زمان پریودم نیست زیر شکمم کمی احساس گرفتگی و درد خیلی خفیف دارم.
    اولین باره اینقدر طولانی پریودم عقب میوفته
    لطفا راهنماییم کنید
    سپاس

  8. یگانه

    سلام من قرار بود سه روز پیش شروع عادت ماهیانه بود ولی از 5روز جلوتر با این سه روز

    الان 8 روز که ببخشید دستشویی که میرم آب قهوای ازم میاد احتمال بارداری وجود دارد؟؟؟؟
    واینکه لانه گزینی چند روز طول میکشه؟؟؟

  9. kosar

    توروخدا به سوال من جواب بدین خیلی نگرانم😭
    روز 8 ام دوره پریودم رابطه بدون دخول داشتم، و منی برخوردی با واژنم نداشته.
    الان چند روزه که احساس میکنم گلوم تلخ میشه و زیر شکمم تیر میکشه.
    چقدر احتمال بارداری وجود داره؟
    خواهش میکنم جواب بدین.

  10. fatiii

    سلام وقت بخیر من برج ۱۱/۲۳ پریود شدم البته چند روز عقب انداختم تا ۲۳ پریود شدم و برج ۱۲ اصلا پریود نشدم و الان ۱۳ روزه ک عقب انداختم و دل درد دارم میشه راهنمایم کنید

  11. هانیه یزدی

    سلام خانوم دکتر من بعد ازین که پریودم تمام‌شد از روز بعدش به مدت ۲رور لکه بینی قهوه رنگ داشتم بعدشم سوزش سر دل و سردرد و کمر درد احساس خستگی و خواب آلودگی شدید.
    امکانش هست باردار باشم؟

  12. محدثه چمنی

    سلام
    من. ۶ و ۱۱ اسفند ماه رابطه داشتم
    ولی مایع منی داخل واژنم ریخته نشد
    ۱۱ اسفند قرص اورژانسی تنسی خوردم
    بیبی چک هم امروز تست گرفتم منفی بود

    امکان بارداری بازم وجود داره؟

  13. ماه

    با سلام من معمولا ۲۶ هر ماه پریود میشم
    اما ۲۶ این ماه پریود نشدم و همون روز هم رابطه جنسی داشتم البته مایع منی در داخل واژن خالی نشده
    و تا امروز ۸ اسفند پریود نشدم
    میخواستم بپرسم آیا احتمال بارداری وجود داره ؟

  14. نسترن

    سلام خانم دکتر
    من از برنامتون استفاده میکنم،من دقیق در روزی که بیشترین شانس بارداری داشتم رابطه داشتم البته اونم با کاندوم بود امکان بارداری هست؟

  15. محیااا

    با سلام خدمت خانم دکتر شهبازی
    من نوزده سالمه و متاهلم هفت روز موعد پریودیم بوده و اینکه پریودیم اصلا تنظیم نبود به همین خاطر قرص اکتی وومن میخوردم دو دوره خوب شد الان دوره سومه همون هف روز پیش رابطه داشتم و الان هف روز از پریودیم گذشته میخواستم بدونم آیا احتمال بارداری وجود داره یا نه؟ و اینکه اگه باردارم با چه نوع گیاهای دارویی میتونم اقدام به سقط کنم چونکه من الان نامزادیم و تو محله ما بارداری در دوران نامزادی ننگ و رسوایی محسوب میشه تو رو خدا جواب بدید 😭😭😭😭

  16. Ghs

    سلام خسته نباشید
    همسر من ب مدت چن ماه کپسول نواترتین مصرف کردند ک بعد ما فهمیدیم اگ مرد از این کپسول استفاده کنه تا چن ماه بعد نباید اقدام ب بارداری کرد
    الان ۳ماه از قطع دارو گذشته اگ ما الان اقدام ب بارداری کنیم خطر داره یا نه؟

  17. Mahi73

    سلام خانم دکتر عزیز
    بنده این ماه میخام برای بارداری اقدام کنم خواستم ازتون بپرسم چه نوع لوبریکانت یا روان کننده ای رو پیشنهاد میدید که به اسپرم و روند باروری آسیب نزنه؟ چون واقعا بدون استفاده از روان کننده رابطه برام بسیار سخته
    ممنوم از برنامه ی بسیار خوبتون

  18. Mahnaz

    سلام خانم دکتر عزیز
    بنده این ماه میخام برای بارداری اقدام کنم خواستم ازتون بپرسم چه نوع لوبریکانت یا روان کننده ای رو پیشنهاد میدید که به اسپرم و روند باروری آسیب نزنه؟ چون واقعا بدون استفاده از روان کننده رابطه برام بسیار سخته
    ممنوم از برنامه ی بسیار خوبتون.

  19. هانیه نجیبی

    سلام خانم دکتر من دو ساله اقدام به بارداری کردمزیرنظر دکتر بودم قرص و آمپول مصرف میکردم برای تحریک و تخمک گذاری و… اما حامله نشدم دکتر برام عکس رنگی آزمایش اسپرم نوشت فهمیدم لوله سمت راستم مسدود شده البته یه دختر هم دارم اما الان حمله نمیشم میخواستم بدونم با مسدود شدن یکی از لوله هام من دیگه حلمله نمیشم راه درمانش چیه آیا باید عمل برم تا لولمو باز کنم یا دوباره عکس رنگی برم مشکلم حل بشه.خواهش میکنم بهم جواب بدین راهنماییم کنین.🙏

  20. مریم السادات

    سلام, خسته نباشید,خانم دکتر ما دراقدام به بارداری هستیم,من به علت بهم ریختن هورمون هام از قرص دوفاستون استفاده میکردم,واین ماه,ماه چهارم بود که استفاده کردم,ماه های پیش دقیقا بعداز3 روز پریود میشدم ولی این ماه روزسوم پریود نشدم,آیا احتمال دارد باردارباشم؟واینکه بیبی چک استفاده کنم نشون میده؟

  21. امید

    سلام وقتتون بخیر.من و نامزدم تقریبا ۳هفته پیش رابطه از پشت داشتیم.و تا جایی ک یادمه حتی ۱قطره هم از اسپرم روی واژن ریخته نشد ولی بازم متمهن نیستم.الان بعد از ۳هفته امروز زمان پریود شدنش بود ک نشده.۲هفته پیش میگفت علاعم کمر دردو ترشح هورمونی داره.الانم ۱هفتست کمر درد شدید داره.بنظرتون حامله شده؟اگ شده هنوزم میشه پیشگیری کرد یا نه؟ممنون میشم کمکم کنید

  22. اریانا

    سلام رابطه محافظت نشده داشتم و نزدیک به ۲ هفته و چهار روز پیش تو تایم پریودم با داشتن تمام الائم پریود نشدم و‌ خونریزی نداشتم الان ۱۸ روز گذشته هیچ کدوم از الائم بارداری رو تا الان نداشتم که درد خفیف دارم و سردرد ندارم خونریزی خفیف دارم و رنگ خون هم روشنِ ممکنه راهنمایی کنید؟

  23. Zahra saberi

    سلام خانم دکتر من پریودیم نامرتب بود دکتر رفتم بهم دوفاستون داد و عرق فراسیوون دوماه پریودیم مرتب شد این ماه جلو انداختم سه روز بجای 27 من 24د پریود شدم ولی خیلی درد دارم البته قبل اینکه این ماه پریود بشم هیچ علائمی نداشتم اما شبش خیلی. درد داشتم علت چیه جلو گیری نداشتم
    رنگ خون پریودیم اول خیلی روشنه بعد لک قهوه ای میشه

  24. فاطی

    سلام من ۵مرداد پریودشدم تاشش روز خونریزی داشتم پنج روز بعد زیرشکمم درد خیلی میکرد پاهام دردمیکرد بعدلکه بینی داشتم یه دفعه زیاد میشه یا نمیاد ولی هنوز ادامه داره میشه کمک کنید خانم دکتر

  25. فاطمه خانم

    سلام خانم دکتر خسته نباشید….
    عذر میخام من بعد از پایان پریودیم ماه گذشته با شوهرم نزدیکی داشتیم….. حدود یه هفته هست که احساس کسلی و سر درد میکنم و سینه هام خیلی سفت شدن… دوروز هم هست دل‌درد و کمردرد دارم احساس کردم از پریودیم…. امروز فقط دوتا لکه قهوه ای دیدم و اصلا هم خونریزی ندارم
    آیا این نشانه بارداری‌؟

  26. زهرا

    سلام خانوم دکتر من قبل عروسیم همیش ۲۵میشدم ولی الان ۱۰ماه عروسی کردم ۷ماهش ۱۷میشدم سه ماه اقدامم این ماه ۱۴شدم خیلی نگرانم ینی مشکل از تخمدان هام؟

  27. محبوبه

    سلام من الان ۷ روزه عقب انداختم یعنی باردارم اگه تست بزنم نشون میده و اینکه کمر دردخیلی شدیدی دارم ک وا میگیره باز دردمیگیره ایا علتش چیه؟؟؟؟؟

  28. دکتر فائزه شهبازی نویسنده

    سلام. لزوما داشتن تعداد رابطه زیاد، تضمینی بر باردار شدن نیست، باید در روزهای تخمک گذاریتون رابطه داشته باشید. اپلیکیشن مینت رو نصب کنبد و به کمک این اپ، روزهای تخمک گذاریتون رو پیدا کنید.

  29. دکتر فائزه شهبازی نویسنده

    سلام. این نوع نحوه مصرف قرص اورژانسی کاملا اشتباهه و عوارض زیادی داره. الان کل سیکلت بهم خورده

  30. narges

    سلام خانوم دکتر من پریودام ۲۰ هر ماه مینیت روهم نصب کردم دقیقا روز تخمک گذاری که میشه ۴ شهریورابطه داشتم واقدام کردم ولی همسرم پشیمون شد قرص اورژانسی خوردم باز ۷ شهریور اقدام کردیم و باز ۹ شهریور از ۴ که اقدام کردم حالت تهوع دارم بعداز مصرف قرص هم لکه بینی و… نداشتم یه کمر درد خفیف دارم میخواستم بدونم ایا امکان داره باردار شده باشم

  31. فریبا

    سلام
    خانم دکتر من با شوهرم رابطه داشتم ولی اسپرم روی واژن ریخته شد و ۳ روز بعد این عمل ۴ تا قرص اورژانسی خوردم
    الان ۲ ماه از پریودم میگذره ودر این مدن ۸ تا بیبی چک گذاشتم منفی بودن
    از نظرتون امکانش هست؟

  32. سارا عابدی

    باسلام.خانم دکتر من در روز ۱۱ بعد از روز اول پریود م درد ۳ روزه ای در سمت چپ زیر دلم داشتم و ۱ روز کمد درد و گرفتگی عضله های شکم و پارو احساس کردم.الان ۱۸ روز از روز اول پریود م میگذره و یک شب در میان نزدیکی داشتم ولی علائم دیگه ای رو ندارم،آیا باز هم رابطه داشته باشم؟چند روز دیگر تست بارداری بدهم؟؟،خیلی چشم انتظارم

  33. زهرا مختاری

    سلام خانم دکتر ممنون بابت برنامه مینت .من ۴ماهه ازطریق این برنامه تخمک گزاری شروع کردم هرماه عقب جلو پریودیم میشد.دفعه اخر ۵روزعقب انداختم پریود شدم ..تااینکه دکترم قرص مدروفم ۵ داد این ماه خوردم و تو روز تخمک گزاری ۳ روز انجام دادم.الان ۱۰ روز میگذره از روز تخمک گزاری و یه روز از پریودیم عقب افتاده خیلی بی حالم همش کسلم و چشمام سنگینه.به نظرتون تست بی بی چک انجام بدم؟؟

  34. آرزو

    سلام خانوم دکتر من عفونت شدید داشتم چند بار دکتر رفتم خوب نشدم بیخیالش شدم موقع ادرار یا همینطور یه هو مثل پنیر بیرون میریخت
    دهم تیر ماه پریود شدم و تقریبا چهارم پنج مین روز پریودی نزدیکی داشتم بعد از اونم تقریبا چند روز یه بار
    الان تقریبا یه هفته اس که زیر شکمم درد خفیفی داره یه کم حالت تهوع دارم ولی بالا نمیارم سر گیجه دارم خسته‌ام همش دوس دارم‌دراز بکشم بیحالم بدنم یه هو انگار آب سرد ریختی روش ،سر معده ام سنگینه
    به نظرتان احتمال داره باردار باشم

  35. حمیده

    سلام من پریود نامنظم داشتم اما الان دوماه هستش منظم شده…. قصد بارداری دارم و جلوگیری نمیکنم… چند وقته شدیدا کمر درد گرفتم تست بارداری خانگی انجام دادم منفی بود اما تو تست که در برنامه مینت زدم گفت 65.5 درصد احتمال بارداری هستش… الان دوز مونده به تاریخ قائدگی….. بنظرتون نیاز هست تست خون بارداری بدم؟

  36. Baran

    سلام،من رابطه بدون محافظت داشتم ٤روز مونده پريود يعني ٦مرداد،و ٩مرداد هم پريود شدم
    الان ٢هفتس كه حالات عجيب دارم از گوشت مرغ بوي سرخ كردني و بوي بعضي غذاها حالم بهم ميخوره،بدنم كسل و خسته ميشه و تازگي ها ٢شب ميشه ك تهوع و سرگيجه دارم ،اطراف ناف و شكمم هم دل درد دارم
    ايا امكان بارداري هست؟ممنون
    و الان ٢٠روز از رابطه محافظت نشده ميگذره

  37. زهره جعفری

    سلام خانم دکتر من ب مدت دوماه قرص دفازتون مصرف میکنم جلوگیری هم ندارم ولی باردار نشدم
    همچنان باید ب مصرف قرص ادامه بدم؟
    این ماهی خیلی درد در تخمدان ها داشتم

  38. سارا

    سلام من ی هفته بعد از پریودی اقدام کردم نوبت پریودی دومم ک رسید ی روز زودتر پریود شدم بعد روز ۵ پریودیم قط شد تا شب ولی باز شروع شد امروزم ک ۷ پریودیم هس از صب پاک شدم تا شب ولی شب یکم لکه بینی داشتم بنطرتون حامله میشم یا نه من خیلی بچه میخام چیکار کنم خیلی استرس دارم توروخدا جواب بدین

  39. سارا

    من خیلی استرس دارم دوست دارم باردار شم اقدام کردم ولی نمیدونم چرا نشدم فک کنم ۶ یا ۷ روز از پریودیم گذشته بود ک دوم مرداد ماه نزدیکی داشتم ب مدت ۳ شب پشته سر هم و دو روز بعدش هم بازم نزدیکی داشتم الانم ی روز زودتر پریود شدم تستم گرفتم منفی بود البته ناشتا نبودم بنظرتون خانم دکتر حامله میشم یا ن 😭😭😭

  40. سارا

    توروخدا جوابه منو بدین حتما خانم دکتر…احساس میکنم سینه هام سفت شدن ولی تست منفیه ۷ روز پریودیم هم داره تموم میشه فقط روزه ۴ تا عصراصلا خون ریزی نداشتم ولی شبش باز شروع شد

  41. سارا

    سلام من ۴ روز بعد از پریودیم اقدام کردم برای بارداری ولی این ماه پریود شدم ی روزم زودتر پریود شدم امکان بارداری هس ایا ؟

  42. سارا

    سلام،من با استفاده از كيت تخمك گذاري اقدام به بارداري كردم و روز تخمك گذاري رابطه بدون جلوگيري داشتم،ولي الان دو سه روز بعد تخمك گذاري يه درد خفيف مثل پريود شدن ولي كمتر حس كردم و به مقدار خيلي كم لكه بيني داشتم.مي خواستم ازتون بپرسم آيا طبيعيه اين لكه بيني يا اينكه ميتونه مشكل باشه؟
    مرسي

  43. فاطمه مختاری

    سلام خانوم دکتر من پریودیم منظم و ۲۷ روزس خیلی کم پیش میاد که دورش ۲۵ روزه باشه ولی الان از ماه قبل ک ۱۲ام پ شدم این ماه ۱۳ ام هنوز نشدم همه علائم کمر درد و پا درد و معدمم گاهی اوقات درد و حساس شده و سنگینی سینه و اینکه ۳ روز بعد از تخمک گذاری دو هفته به طور ی شب در میان رابطه داشتیم بی بی چک استفاده کردم منفی بود با اینکه ۱۲ روز گذشته از رابطه اول امکانش هست باردار باشم؟
    لطفا جواب بدید

  44. شقایق

    سلام خانم دکتر .من پریودام نامنظمه و کیستیکه تخمدانم روز ۶تیر پریود شدم و تا ۱۰ام پاک شدم روز ۱۷ و ۱۸ تیر برای اولین بار رابطه بدون جلوگیری داشتم و دوسه روزی است که سینه هام درد میکنه و نوکش حساس شده و زیردلم درد دارم یه حالت گرفتگی و اسپاسم انگار .امکانش هست باردار باشم؟کی بی بی چک بزنم؟امروز ۲۹است

  45. دکتر فائزه شهبازی نویسنده

    سلام. اگه استامینفون ساده باشه، خیر ولی دیکلوفناک و ایبوپروفن اینا مشکل ایجاد میکنه

  46. زهرا.ج

    سلام من ی هفته پیش نزدیکی کردم برای برداری امروز ی قرص مسکن خوردم ایا مشکلی ایجاد می کنه ؟؟؟؟؟

  47. هدیه

    سلام وقت بخیر من پریودیم منظمه هرماه الان 3روز از پریودیم میگذره اما پریود نشدم از علائم بارداری فقط یبوست ونفخ دارم دوبار بی بی چک انجام دادم اما منفی بود ممکنه باردار باشم؟

  48. هدی

    سلام وقت بخیر من اقدام به باردارکردم الان4روز از پریودیم گذشته اما پریود نشدم نفخ شکم ویبوست دارم بی بی چک انجام دادم منفی بود بنظرتون باردارم

  49. نعیمه

    سلام من 3تیر پریود شدم و 15تیر ساعت 2.5 شب با شوهرم رابطه داشتم الان 5یا 6روز مونده تا پریودیم احتمال داره حامله باشم

  50. sanaz

    سلام خسته نباشین لطفا میشه جواب بدین من الان نزدیک ۴ماهه اقدام به بارداری میکنم ولی موفق نشدم قاعدگیمم منظمه طبق برنامه روز تخمک گذاری رابطه برقرار میکنم ولی هیچ کدوم از علائم تخمک گذاریم متوجه نمیشم ممکنه اون روزی که برنامه مینت میگه نباشه ؟

  51. Raha

    با سلام خسته نباشید من ماه پیش سیزدهم رابطه داشتیم و هجدهم دو روز لکه بینی داشتم و بعد تموم شد ولی بعد دوروز دوباره لکه بینی و خون آبه داشتم تا دو روز قبل زمان پریودیم که میشد یکم ماه و سوم موعد پریودم بود ولی سه روز از زمان پری گذشت و نشدم و ششم همون ماه دو روز لکه بینی و بعد پری شدم که خیلی زیاد بود والان پونزدهم هس و تموم نشدم امکان بارداری هس مشگل چی میتونه باشه؟؟

  52. دکتر فائزه شهبازی نویسنده

    سلام عزیزرم، مقاله بارداری در پریودی سایت رو بخون، کامل توضیح دادم

  53. simin30

    سلام خانوم دکتر امکان بارداری در پریودی هم هست من سه ماه پیش رابطه داشتم با نامزدم و دیگه نداشتم شکمم یه خورده بزرگ شده و پریودیم سر وقت منظم حالا با دوسه روز تاخیر بوده امکان بارداری هست؟؟نبض زدن شکم هم دارم و یه هفته پیش اسهال و یه بار استفراغ داشتم

  54. زهرا محمدی

    سلام. من حدود یک سال ازدواج کردم و از قرص ال دی استفاده میکردم. ماه گذشته ۵ ام پریود شدم و یه دوره ۷ روزه داشتم بعدش مصرف قرص قطع کردم . تو این مدت با همسرم‌رابطه داشتم و به طور طبیعی جلوگیری کردم. آلان ۴ روز از وقت پریود گذشته آیا احتمال داره فقط با خورن مایع منی باردار شده باشم. ضمنا من تیروئید کم کارم دارم

  55. sayannejati0404@gmail.com

    سلام خانوم دکتر من بعد از مصرف قرص اورژانسی سه روز خونریزی داشتم نشونه عدم بارداریه؟

  56. شهرزاد .

    سلام خانم دکتر من یادم نمیاد دقیقا چه روزی از ماه خرداد پریود شدم ولی میدونم که بین ۱۰تا ۱۴ بوده و روز ۳چ خردهد با همسرم نزدیکی بدون جلوگیری داشتم بنظرتون من باردارم ؟؟؟؟؟؟ لطفا جواب بدید ممنونم

  57. sana

    سلام خسته نباشید من سه ماهه اقدام به بارداری کردم، ماه اول دو هفته قبل پریودی لکه قهوه ای خیلی کم فقط یکبار دیدم و ماه دوم باز لکه بینی داشتم ولی این بار یک هفته طول کشید که کمر درد شدید و درد دل داشتم و بعدم یک هفته زودتر پریود شدم، این ماه لکه بینی نداشتم و یک هفته قبل از تاریخ پریودیم که ماه قبل جلو افتاده احساس خواب آلودگی و خستگی و کمر درد دارم. این تغییرات عادیه؟

  58. نسیبه

    سلام خسته نباشید
    من یکساله واسه بارداری اقدام کردم و یکی از فولیکولام۲۵ بود، الان اندازه فولیکولام مناسبه و با توجه به اینکه سیکلم۲۷روزه است و هنوز پریود نشدم
    نوک سینه ام درد میکنه و درد پریودی دارم امکان داره باردار شده باشم؟

  59. هوردادحیدری

    سلام خوبید،من هرماه ۲۱تا۲۲ پریودمیشدم اماماه قبل ۲۳پریودشدم
    بعدازاون یه رابطه بصورت لاپادشتم اماچون بکارت دارم هنوزاصلاابی واردواژنم نشدهفته پیش دردشدیدداشتموترشح اماپریودنشدم و یدونه قرص ال دی خوردم و دیگه نخوردم تاپریودشم اماهنوزنشدم لازم هست که تست بدم؟!

  60. بهار اسکندری

    سلام خانوم دکتر من روز ۷ام غروب پریود شدم روز ۲۲ ام هم نزدیکی داشتم . روز ۲۷ ام رفتم ازمایش تیتر دادم ک جوابش عدد ۲ بود . ینی من زود ازمایش دادم یا جوابش درسته؟

  61. متین رازانی

    سلام خانوم دکتر خسته نباشین ببخشید من سیکلم ۲۸ روزست از روز ۸ پریودیم اقدام ب بارداری کردم گاهش هر شب گاهی هم یک روز درمیان رابطه داشتم الان روز ۲۰ پریودیمه دیروز بی دلیل معده درد شدید گرفتم دردش دور نافم و تا واژنم کشیده میشد عفونت هم ندارم ایا این دردا از علائم بارداریه ما تو خانوادمون هم خانواده پدری هم مادری سابقه دوقلو زایی هم داشتیم

  62. شادی

    سلام خانم دکتر.من یک هفته بعدپریودم نزدیکی داشتم وبعدپنج روزقرص ال دی خورم هشت توبیست وچهارساعت.بعدیک هفته پریودشدم.وبعداون تودوماه دوبارپریودشدم.ولی الان احساس تنگی نفس دارم
    وقلبم تندمیزنه سینه هام دردمیکنه.احتمال داره باردارباشم

  63. مینا اصغری

    با سلام ، خسته نباشید ، بنده ازدواج کردم‌ و با همسرم فقط از پشت رابطه داشتیم ،و من هنوز بکارتمو دارم ، و دو روزیه که ترشحات خونی مایل به قهوه ای دفع میکنم و خون داخلش کاملا مشهوده ، از پریودم هم 5-6روزی گذشته به نظرتون چه مشکلی پیش اومده؟
    احتمال بارداری یا پارگی بکارت وجود داره یا مشکل دیگه ای هست؟

  64. دکتر فائزه شهبازی نویسنده

    آیدا جان سلام، چند روز دیگه دوباره از بی بی چک استفاده کن که مطمئن بشی

  65. آیدانصیری

    سلام دکتر من 3 روز از پریودم گذشته بود که رابطه بدون جلو گیری داشتم لقاح صورت گرفت الان 9 روز گذشته دو بار بی بی چک گذاشتم منفی بوده احتمال حامله شدن دارم؟

  66. دینا نیکپور

    سلام خانم دكتر شهبازي خسته نباشيد،
    من چون تیرویید دارم و چون دوز قرصهام بالا پایین میشه تحت نظر دکتر هستم دکترم ماه پیش گفت میتونی باردار بشی نرمال شده تیروییدت من همیشه بخاطر این دلیل یه هفته لک بینی داشتم و بعد یه هفته قاعدگی حالا نه لک بینی دارم و 1 روز از قاعدگیم گذشته و دو روز پیش تست بارداری زدم مثبت شد اما یکی از خطها صورتی کمرنگ بود من 37 سالمه یه زایمان, داشتم 14 سال پیش الان هم 11 ماه اقدام کردم به بارداری
    حالا با این تفاصیر من باردار هستم یا,نه فردا ازمایش خون بدم مشخص میشه باردارم یا نه
    ممنون میشم پاسخ منو بدید مرسی

  67. شکوفه.م

    س خانم دکترمیخواستم بدونم من تایکی دوماه پیش امپول میزدم دیدم خیلی خون ریزی پیداکردم هنگام نزدیکی دیگه نزدم قرص روشروع کردم یک ماه قرص رودقیق خوردم عادت شدم بعدازعادت تادوهفته ای قرص نخوردم تقریبا هریک دوروزدرمیون خوردم اماحالا معده دردشدید که نمیتونم ازدردبخوابم اماهمیشه باخوردن قرص معدم سنگین میشه که همیشه باخوردنش اینطوری میشدم دردسینه دردزیرشکم شدیدکه ترشح هم دارم کمردردشدیدکه نمیتونم حتی توخواب جابه جاشم چکارکنم میترسم ازمایش بدم باردارباشم آخه دوتابچه دارم امکان داره من که یک سال امپول میزنم بایه ماه تکوتوک خوردن باردارشم لطفا جوابموبدین

  68. ترانه نجفی

    سلام خسته نباشین من پریوده منظم دارم اما این ماه تقریبا ۶ روزه پریودم عقب افتاده و هیچ علائمی نه از پریودی دارم و نه از حاملگی بجز کمر درد خفیف دو بار هم تو این مدت بی بی چک استفاده کردم و منفی بوده بازم باید بی بی چک استفاده کنم یا مشکل دیگس و باید برم دکتر

  69. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام عزیزم، بارداری به عوامل مختلفی بستگی داره و همینطوری نمیشه نظر داد. از تست بارداری آنلاین اپلیکیشن مینت استفاده کن

  70. نگین

    سلام خانوم دکتر خوب هستید ببخشید من نزدیکی حدودا یک ماه پیش قبل پریودم بعد روز بعدش شبش قرص اورژانسی خوردم ولی پریود نشدم ولی سر تاریخ پریود شدم و پریودم طولانی بود میخام بفهمم تو پریودی حامله میشه آدم بعدش چون الان چند وقته شکم درد دارم و پهلوهام درد میکنه دو شب پیش آوردم بالا ولی دیگه تهوع ندارم شکم یه کوچولو اومده جلو ولی درد شکمی از بین نمیره زغفران خوردم که گفتم سقط بشه ولی تغییری نکرد الان باید برم چیکار کنم نگرانم پریود نشم ممنون میشم راهنمایی کنید

  71. mohamadfateme1399@gmail.com

    سلام خسته نباشید من آزمایش بارداری دادمو این جواب برگه آزمایشمه beta.HCG.serum 200
    الان من باردارم ؟

  72. Zakiye asadiyan

    سلام خانوم دکتر خسته نباشید
    من ۲ روز بعد از اتمام قاعدگی یه رابطه بدون جلوگیری داشتم.بعضی از اعلایم رو هم دارم مثل سر درد.کمردرد.سفتی سینه ها.گاهی اوقات هم حالت تهو.الان ۴ روز از تاریخ پریودم رد شده.هرماه هم پریود های منظمی داشتم.به نظر شما من باردارم؟؟؟

  73. Tahera

    سلام عزیزم پریودی نامنظم دارم یعنی 3 پریود شدم و دوازده اقدام به بارداری کردم دوازده هم پانزدهم و هجدهم و بیستم تمام علاعم هارو دارم معدم احساس سنگینی میکنه حالت تهوع دارم کله روز اشتهام کم شده سرگیجه دارم بیست هیجده روز اولین نزدیکیم گذشته و بی بی چک منفی بود ترشحات زیاد شده ولی سفیده و همینطور تکرر ادرار دارم آیا امکان داره باردار باشم ممنون میشم اگه پاسخ بدین 🙏

  74. Nazgol

    سلام خانم دكتر
    من حدود ١٨روز از تموم شدن پريودم گذشته و ٢٠روز قبل از شروع پريود رابطه داشتم و بعد از تموم شدن پريودم هيچ رابطه اي تو اين مدت نداشتم ولي علائمي مثل لگن درد و كمر شديد با خارش بدن و نفخ دارم، آيا اينا ميتونن نشانه هاي بارداري يا وجود كيست تخمداني باشه؟

  75. افسانه

    سلام خانم دکتر
    من بیشتر از دوهفته پیش رابطه داشتم ولی آب منی رو داخل نرخیتخیم و با دستمال پاک کردیم و دوباره نزدیکی کردیم ،الان ۱۲ روز از پریودیم میگذره ، علائمی هم ندارم ،یکی دوبار سردرد گرفتم ک فکر میکنم بخاطر سرماخوردگی و ماه رمضون بود،چندروز پیشم ب مدت دوروز اسهال داشتم . از دیشبم مثل دوران قبل پریودیم حس میکردم میخوام پریود بشم و میخوام خونریزی کنم .ولی هیچی نبود … میخواستم ببینم احتمال بارداری وجود داره؟؟

  76. Saeedeh

    سلام وقت بخیر
    من به طور مداوم از قرص سیتروترون کمپاند استفاده میکنم ۸ روز بعد از پریودی رابطه داشتم احساس میکنم کمی واژنم خیس شد ،نگرانم
    ایا بارداری امکان داره ؟

  77. سعیده

    سلام وقت بخیر
    من به طور مداوم از قرص سیتروترون کمپاند استفاده میکنم .۸ روز بعد از پریودی رابطه داشتم احساس میکنم کمی واژنم خیس شد ،نگرانم
    ایا بارداری امکان داره ؟

  78. سعیده

    سلام خانم دکتر وقت بخیر
    من همیشه از قرص سیتروترون کمپاند استفاده میکنم اما تقریبا ۸ روز بعد از پریودیم نزدیکی داشتم نگرانم امکان بارداری هست؟

  79. دینا نیکپور

    سلام خانم شهبازي خسته نباشید
    من ماه پیش دوروز عقب انداختم و سابقه نداشته تا حالا عقب بندازم من 21 سالگی یک زایمان داشتم الان 37 سالمه و, مجدد, میخوام باردار شم و ماه قبل کلا یک روز پریود شدم خونریزی کم روز دوم لکه بینی
    و کلا قطع شد تا دیروز که, روز هفتمم بوده لک ندیدم ممکنه باردار باشم ؟

  80. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام. از بی بی چک زود استفاده کزدی، چند روز آینده دوباره استفاده کن

  81. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام آیسان جان. بارداری یک پروسه 6ماه تا یک ساله هستش. برای بالا رفتن احتمال بارداری حتما در روزهای تخمک گذاری رابطه داشته باش

  82. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام عزیزم، بارداری به خیلی عوامل بستگی داره و همینطوری نمیشه نظر داد. برای اطمینان میتونی از تست بارداری آنلاین اپلیکیشن مینت استفاده کنی

  83. فاطمه

    سلام من ماه قبلی به موقع پریود شدم ولی خیلی کم بود وسه روز طول کشید البته این سه طبیعیه و بیشتر اوقات قاعدگیه سه روزه دارم
    یک تعدادی از علاعمی که بالا گفتید رو داشتم توی این یک ماه مثل عصبی شدن،گاهی توی تاحیه کمروزیر شکم درد داشتم،یکی دوبار خیلی کوتاه سردرد داشتم،اما حس ویار وسرگیجه وحالت تهوع وحس های مختلف توی سینه رو نداشتم،الان هم 8 روز از موعد قاعدگیم گذشته ولی مریز نشدم ،گاهی هم خیلی کم حس لرزش های ریز توی بعضی نقاط زیر شکم نزدیک به پهلوی راست داشتم .
    به نظرتون میتونه بارداری باشه؟

  84. Aysan

    سلام خانم دکتر من سه ساله عروسی کردم تا به حال هیچ قرصی مصرف نکردم به روش طبیعی جلوگیری کردم ولی الان میخام بچه دار بشم با شوهرم ۴ بار رابطه داخل واژن داشتم الان امکان داره حامله بشم به وقت پریودم ۶ روز مونده لطفا راهنمایی کنید ممنون

  85. نازي ووو

    سلام من 28فروردين پريود شدم اين ماه نشدم دوبار رابطه داستم 11ارديبهشت و18 ارديبهشت يه بي بي چك زدم يك خط كم رنگ بود الان باردارم ؟/////؟////؟////

  86. زینب

    سلام من ۸ اردیبهشت پری شدم و ۱۳ پاک شدم و از وقتی پاک شدم تا دیشب ۲۹ یک شب درمیان اقدام داشتم دیشب حس کردم سینم بزرگتر شده و کمی درد داره امروز دردش بیشتر شده علتش چیه ؟؟؟

  87. سمیه حزباوي

    سلام خسته نباشی من ٦ساله ازدواج كردم پریودیم منظمه فقط ماه قبل پریودیم درحدلکه بوداونم سه روزه قطع شدواین ماه کلاپریودنشدم الان ازپریودم ۲۵روزمیگذره امکان داره باردارباشم میترسم چیزه دیگه ایی باشه چون حس نمیکنم علائم بارداری دارم بجزسردرد

  88. سمیه حزباوي

    سلام خسته نباشی من ٦ساله ازدواج كردم پریودیم منظمه فقط ماه قبل پریودیم درحدلکه بوداونم سه روزه قطع شدواین ماه کلاپریودنشدم الان ازپریودم ۲۵روزمیگذره امکان داره باردارباشم میترسم چیزه دیگه ایی باشه چون حس نمیکنم علائم بارداری دارم بجزسردرد

  89. جوادی ف

    سلام خانم دکتر خسته نباشی .من 7ماهه ازدواج کردم هیچگونه جلوگیری نداشتم پریودیم هم منظمه و رابطه جنسی سالمی هم دارم ولی نمیدونم چرا باردار نمیشم ممنون میشم راهنمایی کنید

  90. رکسانا

    سلام من الان ۱۰روز از پریودیم میگذره ولی هنوز پریود نشدم و هیچ کدوم از علائم های بارداری رو ندارم باید چکار کنم

  91. رها

    سلام خسته نباسید☺️😍
    من اول اردیبهشت با همسرم رابطه داشتم بدون جلوگیری الان 8 روزه از عادت ماهیانه ام گذشته پریود نشدم
    درد دل شدید دارم
    لکه های خیلی کمرنگ میبینم
    از بویه غدا بیزارم
    به نظرتون من باردارم
    تست بارداری دادم 2 بار منفی بوده ممنون میشم جواب بدین😢😔

  92. شیما

    سلام وقت بخیر . من ۵۳ روز که پریود نشدم . و رابطه که داشتیم با استفاده از جلوگیری بوده . ممکنه باردار باشم ؟

  93. رکسانا

    سلام من الان ۱۰ روز از پریودیم میگذره ولی هنوز پریود نشدم و هیچ کدوم از علائم های بارداری رو ندارم باید چکار کنم خیلی نگرانم خانم دکتر

  94. زهرا

    سلام من اول ماه رمضون پاک شدم دوسه باریم قبل تخمک گذاریم رابطه بدون جلوگیری داشتم .ازاول ماه رمضون تکررادرار ونفخ دارم الان چندروز مونده به پریودم زیر شکمم وکمرم درد میکنه دوروزم هست صبحا سر دلم میسوزه ایامن باردارم یانه پریودیمم منظم هستش.

  95. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام عزیزم. بارداری به عوامل مختلفی بستگی داره و اینطور کلی نمیشه صحبت کرد. از تست بارداری آنلاین اپلیکیشن مینت استفاده کن تا احتمال بارداریتو داشته باشی

  96. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام. استفراغ از تاثیر قرص کم میکنه. بی بی چک حداقل 10 روز بعد از موعد پریود باید استفاده بشه

  97. نسرین کریمی

    سلام دکتر..من روز پنجم بعد از پریودم رابطه داشتم 4تا قرص ال دی خوردم ۱۲ساعت بعد ۴تای دیگه خوردم ک نزدیک های غروب بالا آوردم..این ماه پریودمسر وقت بود ولی خیلی سبک بود و خونریزی کمی داشتم..و با اینکه سیکل ۷روزه اس ۵روز بود..علائمی بارداری و هم ندارم..آیا احتمال بارداری هست ؟بی بی چک جواب میده الان؟

  98. Nilofar

    سلام خانوم دکتر خسته نباشید ببخشید من ۱۵ باید پریودمیشدم اکثراپریودم منظمه ولی الان ۲۰ ومن پریودنشدم امکان بارداری وجود داره؟ازطرفی همه علائم پریود دارم و واژنم مث قبلا ک پریودمیشدم لزجه ولی پریود نمیشم خیلی میترسم چون من کمردردشدیددارم و تحت نظرم نبایدحامله بشم ازطرفی از اینکه ناخواسته بارداربشم متنفرم چون قبلا ی اتفاق بدی برام افتاده ک باعث افسردگی شد توروخدا کمکم کنید چیکارکنم ک پریود بشم

  99. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام، در هر صورت بی بی چک ممکنه جوابش قطعی نباشه، دوباره چند روز بعد امتحان کنید

  100. مائده

    سلام من ۱۰ فروردین پریودشدم
    باید ۱۰ این ماه میشدم
    نزدیکی ام کردم ولی داخل نریخته
    ولی بازم میترسم
    تست دادم دیروز منفی بود
    امکانش هست باردار باشم

  101. یاسمین

    سلام خانم دوکتور
    با نامردم فردای عادت ماهوار اش رابطه از پشت داشتم یک هفته بعدش حالت تهوع و دلدرد داشت الان هفته سوم است که میگه بعضی صبح ها دل بد میشه و خون هم میاد بدون درد در هفته سوم از عادتش تست بی بی چک داد منفی بود آیا بازم احتمال بارداری هست؟
    لطفا جواب بدید.

  102. سوسن

    سلام خسه نباشید من بخاطر کیستم قرصروکین میخوردم بعد که تموم شد باهمسرم رابطه داشتم بعد اونشب دون فاصله انداختن قرص خوردم الان لکه های قهوه ای میبینم ممکنه باردار باشم؟؟؟

  103. سمیرا

    سلام
    من ۱۳/۴/۲۰۲۰ تسمیم گرفتیم کی بچه دار بشیم بعد همون روز رابطه را شروع کردیم هر روز تقریبن رابطه داشتیم تا کی ایمروز ۲/۵/۲۰۲۰خونریزی داشتم نمیدانم پرید شدم یا کی کدام مشکلی دیگه هست هم زیری دلم درد میکنه مثلی کی زمانی پریدی میشدم دو سال پنج ماه میشه ازدواج کردم

  104. سانازرنجبر

    سلام من ۳۰بهمم ازجلونزدیکی داشتم بانامزدم ۲۴اسفندپریودشدم ولی شدتش کم بودتاالان پریودنشدم دیگه امکانش هست حامله باشم؟تاجایی ک یادمم منی داخل واژن نرفت

  105. سانازرنجبر

    سلام خانوم دکتر من۳۰بهمن بانامزدم نزدیکی داشتم ۲۴اسفند پرود شدم ولی شدتش کم بود تاالان دیگه پریودنشدم امکانش هست حامله باشم؟

  106. فائزه يزداني

    سلام خانم دكتر خسته نباشيد من چند وقت پيش همه علائم گزيني رو داشتم و ٣هفته تاخير پريودي داشتم و اينو رو هم بگم پريودي خيلي منظمي داشتمو بي بي چك هم مثبت شد ولي بعد از سه هفته خونريزي سياه رنگ داشتم تا ٥روز و ببخشيد بعد يه چيزي به رنگ حباب وبزرگ دفع كردم و سونو رفتم گفتن توي رحم چيزي ديده نميشه سوالم اينه ايا من سقط داشتم ؟و ايا امكان هست سونو حاملگي رو تشخيص نداد باشه ؟لطفا جواب بدين🙏🏼

  107. saha miri

    سلام خانم‌دکتر لطفا جوابمو بدید نگرانم خیلی تو‌وضعیت بدیم خانم‌دکتر من بهمن و‌اسفند با نامزدم رابطه داشتم از مقعد و چند برری دستشونو‌ب ناحیه تناسبی من‌زدن‌احتمال میدم‌اغشته‌به‌پیشاب و منی بود ۷اسفند و‌۶فروردین پریود شدم ۲۴ام فروردین تست بتا دادم گفتن منفیه ولی نوک سینه هام‌خیلی تیره شدن این ماه ۴ فروردین ساعت ۲ شب پریود شدم خونریزی سیاه بود خیلی بعد عادی تر شد ۴ و‌۵ ام خونریزی داشتم ولی من اکثرا خونریزیم‌شدیده این‌سری سبک‌تر بود ولی درد داشتم الان روز سوم‌پریودیم‌هست و‌قطع شده خونریزی ندارم لطفا جوابمو‌بدین امکان بارداری خارج‌رحمی‌یا بارداری وجود داره؟ بدنمم عجیب تبر میکشه تخمدان یا داخل بدن در ضمن من قرص اعصاب و‌الرژی‌مصرف‌میکنم‌امکان داره تست بتا رو‌منفی کاذب کرده باشه؟در ضمن قبل پریوودیم ترشحات سفید زیاد داشتم‌همینطور صورتی و قهوه ای

  108. sanaz

    سلام خانوم دکتر من قصد بارداری دارم و دوماهی میشه اقدام کردم ولی نتیجه نگرفتم دقیقا توهمون روزایی که اپلیکشن مینت میگفت روزای تخمک گذاری هست رابطه داشتم میخواستم بدونم دقیق هست این روزایی ک نشون میده؟

  109. سحر

    سلام خسته نباشید من حدود ۲۴ روز پیش رابطه داشتم و بعد از اینکه دقیقا پاک شدم روز ۷ با همسرم رابطه داشتم و احساس کردیم مقداری از منی ریخت داخل واژن و من بعد دوساعت قرص اروژانسی خوردم و دوروز بعد مصرف قرص به مدت ۴ روز احساس خون ریزی داشتم مثل پریود اما اونقدر شدت نداشت خونریزی و بعدم که قطع شد الان که ۱۷ روزه میگذره از دوره ماهانه ام ۳.۴ روزه میگذره و من پریود نشدم ..احساسی هم دارم و زیر دلم و اینا درد خفیف میگیره مثل دردای پریودیم اما پریود نمیشم همینطور سینه هام و سفت و درناک شده و سر سینه هام کمی متورم و حساس شده بطوری که میسوزه..بعضی وقتا هم سرگیجه خفیف دارم ..ووقتی گرسنه میشم همین که غذا میخورم احساس حالت تهوع دارم ..یک هفته پیش هم ترشح های سفید رنگ داشتم اما الان تقریبا ترشحی ندارم…امکانش هست باردار باشم یا خیر ممنون میشم زودتر پاسخ بدید ؟؟🙏

  110. سحر احمدی

    سلام ۲۶ سالمه پریودی نامنظم دارم و دو سال پیش رفتم دکتر گفت کیست داری ولی پیگیری نکردم و دارو مصرف نکردم. الان پریود شدم ولی روز اخر پریودی حالت تهوع داشتم به بوها حساس شدم و چند روزه یبوست دارم به خاطر حالت تهوع غذاهای سبک خردم و صبح ها احساس ضعف دارم( اینم بگم که تو طول پریودی و بعدش رابطه نداشتم) احتمال بارداری هست یا خیر؟؟؟

  111. Omian

    سلام من رابطه بدون دخول داشتم ، چند روزه کمر درد شدید دارم ، زیر دلم هم درد داره متاسفانه نمیفهمم سینه هام تغیر کرده یا خیر ، ممکن هست اگر منی روی پرده بریزه بارداری بوجود بیاد؟
    لطفا جواب بدین

  112. دریا

    سلام.ببخشید من با نامزدم برای اولین بار از مقعد رابطه داشتیم و اب منی هم داخل ریخته نشد ‌و فردای همون روز پریود شدم اما از اون تایم به بعد تا الان ک دوماه میگذره پریود نشدم،میخاستم ببینم احتمال برداری ک وجود نداره!؟

  113. O keyvanSanam

    سلام خانم دکتر لطفا جوابمو بدین خیلی نگرانم
    من اسفند و بهمن با نامزدم رابطه سطحی داشتم دستشون احتمال میدم آغشته ب منی بود و ب ناحیه تناسلی من زدن و بهمن ماه هم رابطه از پشت داشتم دوبار ولی از اون موقع تاحالا پریود شدم تاریخ پریودیم بین ۶ ۷ ۸ بوده این چند ماه الان نوک سینه هام تیره شده نمیتونم اکثرا برم دسشویی یه چند روز لکه سفید قهوه ای صورتی داشتم چند روز پیشم تست بتا دادم گفتن منفیه آیا به خاطر سیاهی نوک سینه بالا رفتن وزن با وجود اینکه غذا زیاد نمیخورم امکان بارداری نیست؟ در ضمن من قرص اعصاب و انواع قرص های الرژی میخورم مثل کتوتیفن

  114. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام. در صورت عدم مصرف مجدد قرص اورژانسی در رابطه دوم، باز هم احتمال بارداری وجود داره

  115. nilufar

    سلام من روز تخمک گذاری سکس داشتم آب منی کاملا ریخت داخل واژنم قرص اورژانسی مصرف کردم اما سه روز بعد باز هم رابطه داشتم و آب منی اتفاقی ریخته شد داخل واژنم آیا امکان بارداری هست؟

  116. محمدجابری

    سلام من از۱۰بهمن شروع ب امیزش کردم وبهمن واسفندپریودشدم درواقع حامله نشدم امااخرین روز ۲۷پاک شدم بعدش مرتب نزدیکی داشتیم بجراول واخرماه ک حرامه نداشتیم حالاهم همیشه ۲الی۵روززودترازدفعه قبل پریودمیشدم ینی ماه پیش۲۰اسفندشب شدم ماه قبلش۲۴بهمن شدم واگ اینطورحساب کنیم این ماه ۲الی۵روززودترنشدم هیچ تاالانم پریودنشدم اما هم ترشحم غلیظ ترشده دوروزهم سفیدتره هم دقیقادل درد دوران پریودی روزی ۳الی۴بارچنددیقه ای میادسراغم بعدش خوب میشه ۵روزم ازترس اینه پریودبشم نزدیکی نداشتیم تاامشب ک نزدیکی بدون ریختن منی داشتیم اماترسیدم بانزدیکی پریودبشم ک دیدم نشدم ایااین نشانه حاملگیه؟
    تقریبادوروزبعدبیستم تست بارداری استفاده کردم منفی بودبنظرتون باردارم؟
    بنظرتون دوباره بی بی چک استفاده کنم؟

  117. زهرا مرادی

    سلام خانم دکتر من اقدام برای بارداری کردم و الان چها روزه که پریودم عقب افتاده ولی لکه های قهوه ای میبینم ،از طرفی درد زیادی در رحم ،تخمدانها و ران سمت راستم دارم در حدی که به اصطلاح گفته میشه تیر میکشه ،دوسال پیش هم سقط داشتم و یکسال جلوگیری کردیم اما یک ساله که جلوگیری نداشتیم.الان نمیدونم تکلیفم چیه ایا باردارم و این لکه ها رو میبینم یا این لکه های پریودیه؟

  118. عا

    سلام من در 17اسفند پریود شدم به مدت7روز باهمون کیفیت همیشگی شدید بود
    قبل ازاون تاریخ با کاندوم سالم رابطه داشتم که هیچ برخوردی با اسپرم نداشتم
    بعد 17اسفند تا به الان هیچ گونه رابطه ای نداشتم ولی این ماه پریود نشدم دوره های من 30-32روزست
    احتمال بارداری ست؟؟

  119. زهرا

    سلام من قبل و بعد از تخمک گذاری رابطه بدون جلوگیری داشتم چند بار الان از رابطه ی اولم ۸ روز میگذره و سینه هام خیلی حساس شدن و درد میکنن میخواستم بدونم حامله ام یا نه؟

  120. سارا

    سلام خسته نباشید.من ۸روز بعد پریودی رابطه بدون جلوگیری داشتیم .الانم از پریودی قبلی12روز میگذزه واحساس خستگی و خواب آلودگی تکرر ادرار،درد سینه
    آیا امکان بارداری هست؟

  121. سما

    سلام من در ۴فروردین تقربیا زمان تخمک گذاری بود اقدام به بارداری کردیم و ۱۰روز بعد بی بی چک استفاده کردم که منفی شد..من پریود های نامنظم دارم و چندروز بعد از موقع اصلی پریود میشم و الانم پریود شدم ایا احتمال بارداری هست؟؟؟

  122. ویدابابایی

    سلام خانم دکترمن17روزه ازپریودیم میگذره روز10هم تست دادم مثبت بوداماترشح زیاددارم اولاش ب شدت شکمموپشتم دردمیکردالان یکم بهترشدم امابازم ترشحم بیشتره میترسم چیزی باشه

  123. ستاره

    سلام خانم دكتر من در هفدهمين روز از سيكل پريودم كه ميشه دقيقا روزاي تخمك گذاري لكه بيني مشاهده كردم به مدت دوروز خون قهوه اي بودش تو اقدام به بارداري هستم اين رو بايد پريود حساب كنم يا ميتونه لانه گزيني باشه حتي وسط سيكل؟؟خيلي مهمه توروخدا جوابمو بدين

  124. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام. برای اطمینان به شرطیکه 72 ساعت از رابطه نگذشته، باید از قرص اورژانسی استفاده کنید. نحوه استفاده از قرص اورژانسی در اپلیکیشن هستش

  125. n

    سلام من با نامزدم از جلو دخول نیمه داشتیم بعد دوقطرع خون دیدم دردمم خیلی خیلی کم بود و اب منی شو دهانه واژنم خالی کرد قرص و کاندومم استفاده نکردم میترسم باردار بشم چیکار کنم؟

  126. ملیحه

    با سلام خدمت خانم دکتر من مدت 4سال هست که مشکل نازایی دارم اما این ماه که 9 فروردین روز پریودم بود نشدم اما 1هفته هست که نوک سینه هام خیلی درد دارن

  127. فاطمه نوروزی

    من ماه پیش رابطه داشتم فرداش پریود شدم این ماه هم دقیقا روز ۲۷ام پریود شدم ولی دو روز خون ریزی داشتم و لخته بود پادرد دارم زیر نافمم درد میکنه احتمال داره باردار باشم این چند ردزم ی کوچولو خون ریزی درحد ی قطره داشتم درضمن امشت بوی ترشی بهم خورد حالت تهوع داشتم اینم بگم سنگ کلیه دارم امروز ک دکتر بودم گفت بخاطر سنگه اما امشب حالت تهوعم با بودی ترشی بود

  128. فاطمه نوروزی

    من ماه پیش رابطه داشتم فرداش پریود شدم این ماه هم دقیقا روز ۲۷ام پریود شدم ولی دو روز خون ریزی داشتم و لخته بود پادرد دارم زیر نافمم درد میکنه احتمال داره باردار باشم این چند ردزم ی کوچولو خون ریزی درحد ی قطره داشتم

  129. بهار

    سلام ، من دوره سیکل ماهانم ۲۸ روزه بوده ماه پیش ۳۱ روزه بود این ماهم ۵روزه از وقت عادت ماهانم گذشته هنوز پریود نشدم ممکنه حامله باشم؟

  130. مریم رزاقی

    سلام من ۱۵ روز از پریودیم گذشته و شاید یک قطره منی شایدم اصلا نریخته باشه بی بی چکم اول زدم یک خط بود سه روز تو کیفم بود دوباره دیدم یک خط کمرنگه من الان باردارم یا نه؟

  131. زهرا

    سلام ببخشید بارداری از رو لباس امکان داره؟؟؟
    این اتفاق یعنی ارتباط بدون دخول ۵ روز قبل از پریودم اتفاق افتادد و الان ۱۵روز گذشته و پریودمم منظم شو ولی چشم درد و عرق زیاد و سردرد و تب ویبوست دارممم امکان بارداری هست با این علائم؟؟

  132. صبا راد

    سلام خانوم دکتر من این ماه روز ۵ پریودیم پاک شدم و خونریزیم تموم شد و دوباره دو روز بعد لکه بینی داشتم دوباره قط شد و سه روز بعد لکه بینی داشتم دوباره یک هفته مونده بود به موعود پریودیم دوباره به مدت یک هفته لکه بینی داشتم که در دو روز اول بیشتر از روز های بعد بود که خودم ۲تا قرصhdخوردم و ۱۲ ساعت بعد ۲ تا دیگه خوردم الان ۳ روز از پریودیم میگذره اما نه علائم بارداری دارم نه پریودی

  133. Shabnam.mousavi

    سلام خانم دکتر.من تو ماه آذر و دی ماهی دوبار پریود شدم بافاصله ی ۱۳ و ۱۴ روز،با همسرم رابطه داشتم ولی منیشونو نریختن ،الان بهمن و اسفند هیچ خونریزی نداشتم سه بار هم بی بی چک گذاشتم منفی بود،پریود نامنظم هم خیلی داشتم ممکنه با این اوصاف حامله باشم ؟

  134. مینا احمدی

    سلام خانم دکتر سال نو مبارک خانم دکتر من یک سالی هست ازدواج کردم.و مشکل تنبلی تخدان دارم یک سال رو تحت نظر دکتر بودم ولی نمیخواستیم ک باردار بشم ولی الان قصد دارم.دی و بهمن ماه قرصdupbastonمصرف کردم و اسفند ماه مصرف نکردم و اقدام ب بارداری کردم. آخرین روز پریودیم هم ۱۷بهمن بود(قبلش قرص خوردم ک پریود شدم)دو هفته ای هست کمر دردی دارم و رفتارم هم کمی تند شده.سه روز پیش بی بی چک زدم بعد از خشک شدن کامل خط تی یه هاله پخش شده مشخص شد.الان تست زدم منفی بود.خانم دکتر امکانش هست من الان باردار باشم؟ممنونم

  135. M

    سلام خانم دکتر. من روز اخر پریودم بهمن ٩٨ با نامزدم رابطه داشتم.ولی موارد احتیاط و رعایت کردیم و چیزی داخل ریخته نشد. اما الان اسفند ماه تموم شده و پریود نشدم. خیلی استرس دارم.دلیلش چیه؟ میشه کمکم کنید خیلی نگرانم.

  136. نسیم

    سلام من ۲ماه پریود نشدم و نوک سینه هامم درد میکنه.و اسهال دارم‌…اسهال هم از علائم بارداری محسوب میشه؟

  137. المیرا محمدی

    سلام. وقت بخیر. من ماه پیش لتروزول و امپول hcgرو مصرف کردم. ۱روز جلوتر پریود شدم. ولی روز دوم قطع شد ولی میزانش کم نبود .
    بعد از پریود کمر و پشتم درد میکنه و احساس تنگی نفس خفیف دارم. احتمال بارداری وجود داره؟
    بعد از پریود بیبی چک منفی شد.😔

  138. فاروغ جهاد

    سلام من از قرص اورژانسی زیاد مصرف کردم تو رابزه های قبلیم.
    اخرین خونریزیم که بخاطر قرص بود
    ۱۹ ام بهمن بود. ۲۹ بهمن رابطه ی با کاندوم داشتم. شک کردم که منی بیرون زده اما مطمئن نبودم.
    ۵ ام تا ۸ام اسفند خونریزی و لکه بینی خیلی کم داشتم.
    بعد از اون تا دو سه روز پیش چند وقت یکبار از بیبی چک استفاده کردم همش منفی بود.
    میخواستم بدونم احتمال بارداری هست؟

  139. Fatemeh

    سلام عزيزم
    من و نامزدم از هم دوريم
    آخرين رابطه اى ك داشتيم تقريبا واسه دو ماه و نيم پيش هست
    دو بار توى اين مدت بدون كاندوم رابطه داشتيم ك موقع انزال كشيد بيرون و منم فرداش قرص اورژانسى مصرف كردم با اينكه نريخت داخل منى
    و دو روز بعد از آخرين رابطمون ك با كاندوم بود پريود شدم ، گمانم ٥ يا ٦ روزه
    ك ميشد ماه پيش و تا الان نامزدمو نديدم و با هم رابطه اى نداشتيم
    اما اين ماه از تاريخ پريودى ك بايد ميشدم ١٧ روز گذشته و اصلا خبرى نيست
    سردرد چند روز داشتم يكى دو هفته پيش اما خوب شدم ك گمان ميكردم واسه جابجايى ساعت خوابم بخاطر تعطيلات و زياد نگاه كردن به گوشيه
    خيلى استرس دارم
    امكانش هست با اينكه پريود شدم دو روز بعد از آخرين رابطمون ، باز هم باردار باشم ؟!
    دارم سكته ميكنم

  140. اسما

    سلام خانوم دکتر من الان۲۹آبان پریودشدم وتاالان ک ۱۹اسفندهسیم نشدم عاقدگیمم منظم نبوده هیچوقت ولی سابقه تااین حد رونداشتم نزدیکی هم‌ ک داشتیم جلوگیری نمیکردیم ولی من سریع میرفتم خودم تمیزمیکردم اون هفته ب اصرار ب خانوادم یه بی بی گذاشتم منفی بود ولی هیچ علائم بارداری ندارم فقط خیلی اینکه میخوابم بیحال هسم ویکمم کم حوصله حالا نمیدونم ایناعالائم میشه یان؟ مامانه خودمم ۵ماهش شده بود نفهمیده بود ک حاملس بدون علائم حالا نمیدونم منم همیطورم آیا؟ ولی بهم میگن ک شکمم بزرگ شده نمیدونم چیکار کنم موندم میشه راهنماییم کنید.

  141. فاطمه

    سلام خسته نباشید.یک هفته ای هست که از قاعدگیم میگذره ولی همیسه قاعدگیم فوقش تا چهار روز عقب افتاده یه کمم احساس میکنم ک تخمدان درد خیلی خفیفی دارن قرص دوفاستونم دکتر برام نوشته بود استفاده کردم اما هنوز پریود نشدم گفتم ببینم احتمال حاملگی داره؟

  142. ملودی

    سلام عزیزم من روز اخر پریودیم با همسرم رابطه داشتم ولی حس کردم موقع ارضا شدن ک بیرون از بدنم بوده ریخته رو بدنم کمی
    الان ۱ هفته میگذره فقط حس پری زیر دل و‌ ضعف و سرگیجه دارم ایا علایم بارداری هست؟!

  143. Shaghayegh

    سلام خانم دکتر عزیز.من عقد هستم.باشوهرم توی ۳ هفته ۳ بار نزدیکی داشتم.دوبار اول رابطه ک با دخول و ریختن آب منی بود،قرص اورژانسی خوردم.هفته ی بعدش هم جلوگیری کرد وی خیلی عذر میخوام ابشونو روی واژن پاشیدن و من خیلی دعوا کردمو سریع دستمال قسمت سوراخ واژن گذاشتم. ولی فقط روی واژن ریختن و داخل نریختن.الان بچه نمیخوام.برای اون دورابطه ی اول ، کلی بیبی چک انجام دادم و منفی بود.ازمایش خونمم منفی بود ولی الان خیلی وقته ک حالت تهوع دارم و سردرد و کلا سیستم بدنم ریخته ب هم.هر روز صبح حالت تهوع دارم.عاشق شیرینی بودم ولی الان میلی ندارم.کلا عجیب شده رفتارام.تکرر ادرار دارم.زمان پریودیمو نمیدونم ولی فکر کنم یکم عقب افتاده.خوابم زیاد شده.معدم یکم جلو اومده و زیر دلم و کمرم گاهی ی درد ریز میگیره ک حش میکنم پزیود شد ولی نه نشدم.گاهی چند روز غذا میخورم ولی بیرون روی ندارم و گاهی برعکس. حس میکنم ی تحولاتی ب وجود امده

  144. هستي

    حساب كردم از ٩ بهمن تا ٢٠ بهمن تخمك گذاري داشتم كه احتمالش بيشتره ممكنه بازم باردار باشمم? ميشه زود جوابمو بدين

  145. هستي

    حساب كردم از ٩ بهمن تا ٢٠ بهمن تخمك گذاري داشتم كه احتمالش بيشتره ممكنه بازم باردار باشمم ميشه زود جوابمو بدين

  146. افسانه

    سلام خانم دکترخسته نباشید من روز۷روزه پریودیم بعدازاینکه غسل کردم باشوهرم رابطه بدون جلوگیری داشتم الان روز۱۵روزه پریودیمه دوسه روزه من معدم یه جوری اذیته،میل به غذاندارم،همش سرگیجه وتهوع دارم،یه دردهای داخل شکم ومثانه هم دارم،۹روزبعدازاون رابطه میگذره، آیامن باردارم؟بعداگه تست بدم جواب میده؟

  147. افسانه

    سلام خانم دکترخسته نباشید من روز۷روزه پریودیم بعداراینکه غسل کردم باشوهرم رابطه بدون جلوگیدی داشتم الان روزالان روز۱۵روزه پریودیمه دوسه روزه من معدم یه جوری اذیته،میل به غذاندار،همش سرگیجه وتهوع دارم،یه دردهای داخل شکم ومثانه هم دارم آیامن باردارم؟بعداگه تست بدم جواب میده؟

  148. هستي

    و انكه اين اپليكيشن دانلود نميشه چون گوشيم ايفونه خيلي ضروريه سنم كمه هيچ تجربه اي نداشتم تا حالا بلد نيستم بايد چيكار كنم

  149. هستي

    سلام من و نامزدم ٢٤ بهمن ماه رابطه داشتيم براي اولين بار ولي بدون دخول و من مي دانم كا در هنگام انزال با دستمال جلوش را گرفت و فقط به صورت برخورد بوده ولي من نميدانم پيش آب اومده يا نه چون من حس نكردم ولي چون موقع تحريك خارج ميشود پس حتما اومده ولي من بلافاصلا بعدش ادرار كردم و بدنم را شستم و من اصلا نميدونستم احتمال بارداري بدون دخول و با باكره بودن ممكن است اصلا نشنيده بودم حتي شكم نكرديم قرص هم نخوردم چون نمي دونستم بعد روز سشنبههفته بعدش لكه بيني داشتم به رنگ قهوه اي و يكم تيره تر كه من فكر كردم پريود شدم قائدگيم هميشه نا منظم بوده به طوري كه ٢بهمن پريود شدم ماه پيشش ١اوم و ماه قبل ترش اصلا نشدم از موقعي كه يادمه هميشه نا منظم بوده تا حالا ام اينطوري نشدم هنوزم پريود نشدم از استرس واقعا حالم بده هيچ علائم بارداري ام مشاهده نكردم ولي چند روزه كمرمو پاهام با يكم زي شكمم در ميكنه انگار مي خوام پريود شم من واقعا ميترسم نميدونم چيكار كنم چون نه ميتون تست بدم ١٩ سالمه ميشه راهنماييم كنين

  150. زهرا

    سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر
    من بکارت دارم و با نامزدم در روز سوم قاعدگیم رابطه بدون دخول داشتم و پوشش داشتم و همچنین دو روز بعد از پریودیم هم رابطه ی بدون دخول داشتیم و مایع منی روی شکمم ریخته با این وجود احتمال بارداری هست؟؟

  151. Emi

    سلام. من ۲روز قبل شروع پریود با همسرم رابطه داشتم ولی پریود نشدم بعد از اون تاریخ هم ۲بار رابطه داشتم و تا ۳ روز پیش که تفریبا ۱۰ روز گذشته پریود نشده بودم الان ۳روزه خونربزی قهوه ای ایل به سیاه دارم. مکنه باردار باشم؟

  152. Medeh

    سلام یه هفته بعد از رابطه سردرد و حالت تهوع کوتاه یک روزه گرفتم پریود هم نشدم این دوره به نظر شما امکان بارداری وجود دارد؟؟

  153. زینب کمالی

    سلام خسته نباشید من یه ماه تحت نظردکترزنان هستم دارومصرف کردم برای باارداری پریودیام ب دلیل تنبلی تخمدان همیشع بعضی وقتاعقب میوفته ولی تو سه چهارماه پریودیام منظم شده الان چهار روز اززمان پریودیام میگذره سه روزپیش تست دادم منفی بود چهارروزپیش دل درد داشتم البته ن زیاد ولی دردش خیلی برام بدبود بعدخوب شدم بدنمم یجوری شد میخاستم بدونم دارم مادرمیشم یان

  154. زینب کمالی

    سلام خسته نباشید من یه ماه تحت نظردکترزنان هستم دارومصرف کردم برای باارداری پریودیام ب دلیل تنبلی تخمدان همیشع بعضی وقتاعقب میوفته ولی تو سه چهارماه پریودیام منظم شده الان چهار روز اززمان پریودیام میگذره سه روزپیش تست دادم منفی بود چهارروزپیش دل درد داشتم البته ن زیاد ولی دردش خیلی برام بدبود بعدخوب شدم بدنمم یجوری شد میخاستم بدونم دارم مادرمیشم یان

  155. نازنین

    سلام خانم دکتر
    من هیچ کدام از علائم بارداری رو ندارم ولی الان ۶ روز از پریودم میگذره اما پریود نشدم
    احتمال بارداری وجود داره؟!!

  156. سمیه

    سلام خانم دکتر من ۱۳ دی پریود شدم بعد پاک شدنم تقریبا هرشب با همسرم نزدیکی داشتم الان از موعد
    پریود یم ۱۵ روز گذشته ولی پریود نشدم دو بار هم بی بی چک گذاشتم منفی بوده احتمالا بارداری هست

  157. مریم کاظمی

    سلام خانوم دکتر مریم کاظمی ام.الان ۶ماهه اقدام کردم تو این سیکلم هریک هفته ۱بار نزدیکی داشتم الان سینم بزرگ شده و ترشحمم زیااااده ۷روز به پریودیمم نزدیکی کردم واس اطمینان ایا حامله ام خودم ۱۹سالمه شوهرمم ۲۴. اینم شمارمه۰۹۳۹۳۰۸۱۲۶۱

  158. مریم کاظمی

    سلام خانوم دکتر مریم کاظمی ام.الان ۶ماهه اقدام کردم تو این سیکلم هریک هفته ۱بار نزدیکی داشتم الان سینم بزرگ شده و ترشحمم زیااااده ۷روز به پریودیمم نزدیکی کردم واس اطمینان ایا حامله ام خودم ۱۹سالمه شوهرمم ۲۴. اینم شمارمه۰۹۳۹۳۰۸۱۲۶۱

  159. پری

    وراستی قرصهارو دوساعت بعد رابطه انداختم البته دوتا همزمان
    ولی الان سر دردهای خیلی شدید دارم و میترسم چون اصلا خانواده های ما قبول نمیکنن تو دوران نامزدی این اتفاقات بیفته

  160. پری

    سلام خوبین
    من با نامزدم رابطه داشتم
    بعد قرص اورژانسی دوتا همزمان انداختم
    و زودتر از وقت پریودم خون ریزی کردم هشت روز زودتر و سه روز بود و الان سرگیجه سردرد و گاهی حالت تهوع دارم ایا احتمالش هس باردار باشم دارم دیونه میشم

  161. فهی

    سلام خانوم دکتر عزیز من روز هفتم پریود رابطه محافظت نشده داشتم سیکل منظمی دارم معمولا یکی دوروز جابه جا بشه ولی 28 تا 30 روزه هستم همیشه زمان تخمک گذاریم رو احساس میکنم درد زیر شکم دارم این ماه درد نداشتم فقط ترشح خونی و لکه بینی روز تخمک گذاریم داشتم یکی دوروز پریودم عقب افتاده هیچ علائمی هم ندارم امکان بارداری دارم؟

  162. صبا

    سلام خانم دکتر .من سکس کامل نداشتم ولی با نامزدم نزدیکی داشتیم .پیشاب روی واژن من ریخت . احتمال بارداری وجود داره ؟ چون من چند روز حالت تهوع شدید دارم

  163. Nazanin

    سلام خانم دکتر. من باکرم پرده ام حلقویه من ۴ روز پیش روز ۶ پریودیم با نامزدم رابطه از مقعد داشتیم و نامزدم منیشو روی کمرم ریخت و با دستمال پاک کرد اون دستمال به واژنمم کشیده شد و اینکه پیشابشونم یکم روی واژنم ریخت الان سردرد با پهلو درد و کمر و شکمم هم خفیف درد میکنه ایا امکان بارداری هست؟

  164. Nazanin

    سلام خانم دکتر من پرده بکارت حلقوی دارم و ۳ روز پیش در روز ۶ پریودیم با نامزدم رابطه از مقعد داشتم و نامزدم منیشونو ریختن رو کمرم بعد با دستمال پاک کردن و دستمال به واژنم هم کشیده شد و اینکه قبل از این روی واژنم پیشابشون خیلی کم ریخت الان بعد سه روز احساس کمر درد کم و زیر شکمم و ناحیه لگن هم خفیف درد دارم ایا امکان بارداری هست؟

  165. زهرا

    سلام.من روز ۱۲پریودم ب پزشک مراجعه کردم ۲تخمک ۲۱ داشتم آمپول اس سی جی تزریق کردم و ۲۴ساعت بعد نزدیکی داشتم.۹روز بعد از نزدیکیم آزمایش بتا دادم که زیر یک بود آیا بخاطر زود آزمایش دادن منفی شده و احتمال بارداری هست یا کلا باردار نیستم.میخام مطمن بشم

  166. عاطفه

    سلام من ۲۲ آذر ماه پریود شدم ولی ۱۸ دی ماه خونریزی داشتم ۳ روز به رنگ قهوه ای ودیگه اون ماه پریود نشدم ۲۸ دی ماه تست زدم منفی شد از علایم ها دلدرد وکمردردو زیر شکمم سفت شده وبی حوصله هم هستم می خواستم ببینم آیا حامله هستم یا نه خیلی دوست دارم حامله باشم لطفا زود تر جواب بدید آیا از دوباره تست بدم یانه

  167. عاطفه

    سلام من ۲۲ آذر ماه پریود شدم ولی ۱۸ دی ماه خونریزی داشتم ۳ روز به رنگ قهوه ای ودیگه اون ماه پریود نشدم ۲۸ دی ماه تست زدم منفی شد از علایم ها دلدرد وکمردردو زیر شکمم سفت شده وبی حوصله هم هستم می خواستم ببینم آیا حامله هستم یا نه خیلی دوست دارم حامله باشم لطفا زود تر جواب بدید

  168. عاطفه

    سلام من ۲۲آذر ماه پریود شدم ولی در دی ماه روز ۱۸ دهم خونریزی داشتم تا ۳روز وبه رنگ قهوه ای بعدش دیگه اون ماه پریود نشدم روز ۲۸ ماه تست زدم اما منفی شده علایم هم مثل دلدرد وکمر درد وزیر دلم سفت شده وبی حوصله هم هستم آیا حامله هستم یانه خیلی دوست دارم حامله باشم لطفا زود تر جواب بدید

  169. سانی

    سلام وقت بخیر
    من روز ۲۹ آذر پریود شدم و ۹ دی و ۱۲ دی نزدیکی داشتم و روز ۲۰ دی به خاطر دل درد رفتم بیمارستان همه نوع آزمایش و سونو دادم برای بارداری خارج رحم کلیه اپاندیس پیچیدگی تخمدان گفتن کیست هموروژیک تخمدان راست دارم و عفونت ادراری دارم و ۶ ماه پیش باز این مورد برام پیش اومده بود و خوب شدم ولی الان دکتر گفت بعد پریود بیا قرص بدم و باید ۲۶،۲۷ دی پریود میشدم که نشدم ولی الائمشو دارم میخواستم بدونم احتمال بارداری هست که عقب انداختم یا به خاطر کیست هست
    نیازی به بی بی چک یا آزمایش بتا هست؟

  170. تیامر

    سلام ببخشیدخانوم دکتر یه سوال داشتم …
    من هرماه از ۲۰ تا ۲۵ دیگه پریود میشدم اما الان ۲۹اما پریودنشدمه دوبارتست دادم منفی بود نمیدونم باردارهستم یانه به نظرتون برم ازمایش بدم

  171. راحله

    سلام عزیزم 2 هفته ی قبل لکه بینی داشتم 3 روز تست هم دادم منفی شد ولی حالا 4 روز از پریودم گذشت آیا امکان داره که باردار باشم احساس خستگی و احساس کمرد در کل بدنم درد داره

  172. شیما

    سلام من در روز تخمک گذاری نزدیکی داشتم و پنج روز پریود عقب افتاد ولی در روز ششم پریود شدم.. چندین روز علائم نفخ. معده درد مخصوصا ذر شبها.. سرگیجه. بی خوابی داشتم روز دوم ک پریودم عقب افتاده بود بی بی چک زدم منفی شد.. با این احتمالات امکانش هست باردار باشم؟

  173. شیما

    سلام ما رابطه به منظور بارداری داشتیم و پنج روز از پریودم گذشته بود که به خونریزی افتادم.. شبها سوزش معده. بی خوابی. سرگیجه و نفخ داشتم.. دو روز ک از پریودم گذشته بود بی بی چک زدم منفی شد.. امکانش هست حامله باشم؟

  174. شاپرک

    ببخشید که بازم سئوال میکنم. من بعداز ده روز تاخیر رفتم آزمایش دادم و منفی بود. امروز که هم روز یازدهم تاخیرم بود پریود شدم. ولی با این حال حالت تهوع و سرگیجه و سینه درد هم دارم. میدونم سینه درد ممکنه یکی از علایم پریودی هم باشه پس چرا دوازده روز پیش سینه درد داشتم. ممکنه مشکلی داشته باشم؟؟ ببخشید که طولانی شد و ممنون از اینکه جواب میدین😊😊😊🙏🙏🙏

  175. محدثه

    سلام من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم ولی مایع منی رو رو پرینه ام ریخت بعد روز دهم سکس کردیم نوزدهم ماه قبل پریود شدم از همون روز شکم درد دارم با سینه هام اگه دست بزنم یه جاهایشون درد دارن هنوز پریود نشدم ک بیست و چهارم همه علائم پریودی رو از همون روز سکس داشتم هنوز هم کمر درد دارم و هم پایین شکمم احتمال داره باردار باشم خودمم میوم دارم و تقریبا دوماه پیش کیست تخمدانیم از بین رفت ولی دکتر گفت احتمال داره برگرده الان باردارم یا ن ؟؟؟؟؟؟

  176. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام عزیزم حداقل ۱۰ روز از موعد پریودی که گذشت میتونید آزمایش بدید. بله احتمال بارداری وجود داره

  177. نسترن حاتمی

    سلام خانم دکتر منم ۴ماه میشه از شکم اولم ک سقط شد تو هفته ۶ بارداری میگذره..دوماهی هست برا بارداری اقدام میکنم بعد از سقط ۳ دوره پریود شدم پریود منظم ب من گفته بودن پلی کیستیک هستم ولی ماه ۴ اقدام ب بارداری اردار شدم ک منجر ب سقط شد…بعد سقط ک میگم پریودام منظم شدن و سوال اولم اینک من دو دوره از پریودام قبل اینک پریود بشم لکه بینی دارم تا ۳ روز!آیا نشانه کیست نیست؟؟؟و این ماه ک ۲۲دی ماهستش منتظرم ببینم پری میشم یا ن!اخه اقدام کردم زیردلم سمت چپ و سمت راستم درد میاد از روز ۱۰ دورم تا الان ؟؟از اقداممه؟یا نشانه بارداریه؟؟؟اخه ماه قبل ترشحات مثل لوسیون ک سرچ کردم گوگل گفتن علایم بارداریه بعد تبدیل شد ب ترشحات شیری بازم تو گوگا گفتن علائم بارداریا!تا اینک شب یلدا پریود شدن خودم فهمیدم علائم پریودیم بود!! من میخام زود بچه دار بشم ایا میشه؟؟قرصی راهی روشی؟؟

  178. شاپرک

    سلام خانم دکتر. پریودی من یک هفتس که عقب افتاده و سینه درد و بزرگ شدن نوک و هاله سینه، سرگیجه و حالت تهوع و ترشح آبکی و سفید که از روز های قبل بیشتر شده را دارم. آیا احتمال بارداری هست؟؟ اگه هست من کی آزمایش بتا بدم خوبه؟؟

  179. Nafas

    سلام
    من پریودم این ماه منظم نبود البته ماه پیش یک روز تاخیرداشتم ،این ماه تقریبا ۳روز تاخیر بود
    از چهارشنبه ظهر لکه بینی داشتم که رفته رفته زیاد شد و بعد یک روز که درد و خونریزی زیادی داشتم ،کمتر شد و الان قطع شده ،رابطه داشتم فقط لونژیل خوردم و دمنوش یک یا دوهفته قبل از روز موعد
    الان من احتمال بارداری دارم؟و چکارکنم خونریزیم زیاد شه؟

  180. nilofar

    سلام من ماه پیش۵عادت شدم ولی این ماه ۹رابطه داشتم و ۱۰عادت دو روزه شدم که همیشه۷روطه بود بعد زیر دلم وکمرم احسان تیر کشیدن و درد داشتم خونریزیم داشتم بعد تموم خونریزی رابطه داتم با شوهرم که چند قطره خون اومد و قبل خونریزی ینی دو هفته قبلش چندقطره خون قهوه ایی دیدم الان گلوم جساس شده شکمم و کمرم گاهی درد میکنه واسهال دارم سردرد وسرگیجم هم دارم این ینی امکان حاملگی هست؟

  181. arezo khosravi

    سلام خانم دکتر من ۵ماهه ازدواج کردم ۷اذر رابطه داشتم و ۱۳اذر پریود شدم و فقط یکی دو روز اول شدت خون ریزیم زیاد بود بعد کم شد و ۱۰دی باز پریود شدم مثل اون ماه اما بعد از پریود حالت تهوع دارم و زیر شکم طرف سمت راست و چپ و همینطور بالای نافم مثل نبض میزنه ایا احتمال بارداری هست

  182. arezo khosravi

    سلام خانم دکتر من ۵ماهه ازدواج کردم ۷اذر رابطه داشتم و ۱۳اذر پریود شدم و فقط یکی دو روز اول شدت خون ریزیم زیاد بود بعد کم شد و ۱۰دی باز پریود شدم مثل اون ماه اما بعد از پریود حالت تهوع دارم و زیر شکم طرف سمت راست و چپ و همینطور بالای نافم مثل نبض میزنه ایا احتمال بارداری هست

  183. arezo khosravi

    سلام خانم دکتر من ۵ماهه ازدواج کردم ۷اذر رابطه داشتم و ۱۳اذر پریود شدم و فقط یکی دو روز اول شدت خون ریزیم زیاد بود بعد کم شد و ۱۰دی باز پریود شدم مثل اون ماه اما بعد از پریود حالت تهوع دارم و زیر شکم طرف سمت راست و چپ و همینطور بالای نافم مثل نبض میزنه ایا احتمال بارداری هست؟؟

  184. فایزه

    سلام خسته نباشید من شونزده روزه ک اقدام کردم هم درد کمر دارم هم خستگی و بی حوصلکی نوک سینه هامم درد میکنه اما تست بی بی چک منفی بود بنظرتون درسته

  185. یاسمن

    سلام خسته نباشین
    رابطه ی از پشت داشتم با نامزدم
    برای اطمینان دو ساعت بعدش قرص ال دی مصرف کردم با روش صحیح
    دو هفته بعد پریود شدم ، ماه بعدش سر موقع پریود شدم و هفت روز طول کشید ، اما از اون موقع تا الان که دو ماه میشه تقریبا، هنوز پریود نشدم!!!
    آیا باردارم یا به خاطر مصرف قرصه؟؟
    اخه دوبار پریود شدم!هیچ رابطه ای هم نداشتم این بین،
    یکی دو روز علام پریودی دارم ولی‌باز خوب میشه میره تا هفته ی بعد. ممنون میشم کمکم کنید

  186. فرزانه

    سلام خانوم دکتر. من باکره هستم و با نامزدم دوروز مونده به قاعدگیم رابطه داشتم و دخول نداشتیم اما مایع نامزدم در ناحیه رحمم بود. الان نزدیک به یکماه میگذره سینه هام سفت نشده و وز وز هم نمیکنه اما زیر دلم درد میکنه بعضی وقتااااا. سرگیجم گاهی وقتا دارم خیلی کم. الان خیلی نگرانم توروخدا کمکم کنید

  187. آنیسا دیبا

    البته اینم بگم که تو نردیکانم خاله و مادر بزرگم هم باردار بودن هم پریود میشدن

  188. آنیسا دیبا

    سلام خانم دکتر عزیز. ماه پیش پریودم ۳۰ آبان بود و من ۲۰ آذر نزدیکی داشتم برای بارداری و بعدش یکم علائم بارداری پیدا کردم مخصوصا بویاییم و گاهی تهوع یبار تست زدم منفی شد و بعدش دو روز لک قهوهایی خیلی خفیف دیدم و بعد لک بینی دو روز خونریزی داشتم و میشه گفت این ماه ۲۹ بود که خونریزی داشتم حالا نمیدونم پریود بود یا مربوط به بارداری میشه کلا ۲ روز بود و بعد ۳ روز بیبی چک زدم یه خط رنگی و با تاخیر یه خط خیلی خیلی نازک و بیرنگ افتاد و من ب شک کردم و رفتم ازمایش بتا دادم منفی شد ۰/۳ .الان واقعا نمیدونم باردار هستم یا نه واقعا فکرم مشغوله خواهش میکنم راهنماییم کنید.البته اینم بگم که تو حانوادخ ما خاره و مادر بزرگم ساقه داشتن که هم باردار بودن هم پریود شدن

  189. فریده

    سلام و خسته نباشید
    خانم دکتر میخواستم بپرسم میشه آمپول hcgرو با قرص دوفاستون همزمان استفاده کرد.
    ممنون

  190. Asmasahebari

    سلام .من در ۲۱ ابان با نامزدم رابطه مقعدی داشتم اما ایشون منی شون رو روی باسنم ریختن و من احساس کردم منی به سمت واژن سرازیر شد بعد ۱۰آدر مریود شدم و احساس تیرکی تو نوک سینه هام میکنم .ایا احتمال بارداری هس؟

  191. پرستو

    سلام من زیرنافم سمت چپ رحمم مثل تیزی تیرمیکشه2ماه پیش کیست ساده4*20داشتم رفع شده 8سال باردارنشدم پریودیم تقریبامنظم مگه اینکه 1-2روزعقب بیفته الان 5روزه عقب افتاده بابوهاحالت تهوع رخ میده فقط همین طورکه گفتم رحمم دردمیکنه هرآن میگم پریودمیشم که نمیشم هوس غذایی هم دارم سینهام سفت وسنگین شده ترشحاتم خشک شده دلیلش چی میتونه باشه

  192. دکتر شهبازی نویسنده

    افرا جان سلام. چنانچه در دوره تخمک گذاری رابطه داشته اید، بله احتمال بارداری هستش. ولی بارداری به عوامل مختلف دیگه ای هم بستگی داره که همه اون هارو باید باهم بررسی کنید تا نتیجه درستی بگیرید. برای اطمینان بیشتر، اپلیکیشن مینت رو نصب کن و تست بارداری آنلاین رو انجام بده

  193. میناامینی

    سلام من میناهستم
    راستش من چندماهیه اقدام به بارداری کردم وازچندماه پیش کاززمان تخمک گذاریم میگذره ازروز۱۵م پریودم کمروشکمم شروع ب دردهای خفیف شبیه ب پریودی میکنه وتاروزپریودم این دردهاهرروزب مراتب بیشترمیشه تااینکه مریودمیشم
    علتش چی میتونه باشه؟

  194. افرا

    سلام من روز پانزدهم پریودم باهمسرم نزدیکی داشتم یه هفته ازش گذشته ولی دردی شبیه پریود دارم خیلی دوس دارم باردار باشم آیا امکانش هس؟؟

  195. افرا

    سلام من روز پانزدهم پریودم باهمسرم نزدیکی داشتم یه هفته ازش گذشته ولی دردی شبیه پریود دارم خیلی دوس دارم باردار باشم آیا امکانش هس؟؟

  196. دکتر شهبازی نویسنده

    ستاره جان سلام،
    لطفا برای اطمینان بیشتر ازینکه باردار هستید یا خیر، اپلیکیشن مینت رو نصب کنبد و تست بارداری آنلاین انجام بدید.

  197. دکتر شهبازی نویسنده

    فاطمه جان سلام،
    بارداری به عوامل مختلفی بستگی داره و با این اطلاعات شما نمیشه پاسخ داد. اپلیکیشن مینت رو نصب کنید، تست بارداری آنلاین رو بزنید و به سوالات اوون پاسخ بدید تا احتمال بارداریتون مشخص شه.

  198. فاطمه

    سلام وقت بخیرببخشیدخانوم دکترمن قاعدگیم منظم بودتااینکه یک ماه نشدم همه علاعم بارداری روداشتم ماه دوم آخراش شدم آزمایش خونم دادم منفی بودولی بی بی چک گذاشتم مثبت شدچقدراحتمال داره باردارباشم؟؟

  199. Setareh

    سلام
    من عادات ماهانه منظم دارم
    سه روز قبل از تاریخ شروعش رابطه داشتم و الان سه روز از تاریخ عا‌دت ماهانم‌ گذشته و من علائمش رو دارم ولی پریود نشدم….

  200. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام عزیزم، باردار نیستید و باید علت تعویق پریودتون رو پیگیر بشید.

  201. زینب حیدری

    سلام روز بخیر
    من روز چهارم بعداز همبستری حالت تهوع هام شروع شد زمان تخمک کذاریم طبق نظر پزشک بین 12 تا 14 عادت ماهانه بود که سونو طول فولیکول رو 12 م اعلام کرد و ما از 12 تا 14 هرشب اینکار رو انجام دادیم روز 25و26 درد قاعدگی شدیدی اومد سراغم قبلا درد داشتم اما متمرکز رو ی قسمت بود بعد این دوروز دیگه دردهاخفیف شد اما بیبی چک جواب نمیداد چندماهی هست طول عادت ماهانه ام 26 روزه شده وطبق همین من روز سوم پریودیم یعنی 28 دوره ام چون پریود نشدم رفتم آزمایش خون اما hcg خونم 1 بود الان هم دیگه حالت تهوع ندارم ولی زیردلم در یک نقطه احساس سوزش دارم و دردای پریودم هم گاهی میاد سراغم در ضمن میزان ترشحاتمم زیاد شده
    الان وضعیت من چطوره و باید چکار کنم؟

  202. فاطمه

    سلام وقت بخیرخانوم دکترمن قاعدگیم منظمه سی ام هرماه پریودمیشم الان بیست روزتاخیردارم بی بی چکم منفی احتمال داره باردارباشم

  203. مهسا

    سلام.من روز پنجم پریودیم با همسرم رابطه داشتم البته التش داخل نرفت و حتی گفت به ارگاسمم نرسیده از همون روز بمقدار کم و روز بعدش حالت تهوع دارم خیلی نگرانم نمیخوایم الان بچه دار بشیم توروخدا راهنماییم کنید..

  204. زهراسادات علوی

    سلام.ببخشیدولی نزدیکی حین پریودی ولواواخرآن باشد حرام است وچنانچه فرزندی درآن هنگام ایجادشودحرام زاده خواهدبود.

  205. دکتر شهبازی نویسنده

    نازی جون سلام، احتمال بارداری به فاکتورهای مختلفی بستگی داره. برای فهمیدن احتمال بارداری، میتونید اپلیکیشن مینت رو از کافه بازار نصب کنید و پس از پاسخ به سوالات متعدد و بررسی جزئیات ، از وضعیت خود مطمئن بشید.

  206. نازی

    سلام،خسته نباشید من چند وقتیه که حس میکنم نبض شکمم قوی شده،حالت تهوع وسردرد هم گاهی اوقات دارم،اززمان پریودیم دو هفته میگذره،ایا باردارم؟

  207. نازنین

    سلام ایا ورم شکم از سمت مثانه تا ناف ینی ی جور بزرگ شدن شکم از زیر دل میتونه نشونه بارداری باشه؟ماه پیش پریود شدم اما سه روزه بود عادتم و زود پاک شدم این ماه هم قرص مصرف میکردم اما ن منظم و هنوز پریود نشدم میتونه نشونه بارداری باشه؟

  208. سمیرا

    سلام خانم دمتر من یکسالی برای بارداری اقدام کردم پریودم نامنظم بود که دارومصرف کردم از شب ۳ام پریودم تا۷ام پریودم شبی دوتاقرص واز ۱۶پریودم به مدت ۱۰شب شبی یه قرص مصرف کردم ۸ ام هرماه پریود میشدم ولی این ماه ن بضعی از علائم بارداری رو دارم ولی امشب لکه بینی قهوه ای مانندی دارم تست ردم منفی بود سینه هام سفت بود ولی الان نرم تر شده تست جوش شیرین انجام دادم کف کرد توروخدا راهنماییم کنید باردار هستم یا ن؟؟؟

  209. سمیرا

    سلام خسته نباشید خانم دکتر من پریود نامنظمی داشتم دکتر رفتم که دقیق شد روز سوم پریودم تا ۷پریودم شبی ددتا قرص و از روز ۱۶پریودم به مدت ۱۰شب شبی یه قرص خانم دکتر برا بارداری اقدام کردم یکسالی میشه ۸ ام هرماه پریود میشدم ولی این ماه ن بعضی از علائم بارداری رو هم دارم ولی امروز شروع به لکه بینی کردم باکمردرد شدید سینه هامم سفت بود ولی الان یکمی ازاون سفتی دراومده احتمال بارداری هستش؟تستم زدم ولی منفی بود ازمایش جوش شیرینم انجام دادم کف کرد حالا نمیدونم توروخدا راهنماییم کنید

  210. سعیده

    سلام من روز ۵ آذرترشح خیلی زیاد داشتم کیت تخمک گذاری گذاشتم دو خط پررنگ شد تخمک آزاد کرده بود الان ۱۲ آذر سینه درد و تکرر ادرار دارم آیا باردارم پر بودیم ۱۸ هرماهه

  211. سعیده

    سلام من روز ۵ آذرترشح خیلی زیاد داشتم کیت تخمک گذاری گذاشتم دو خط پررنگ شد تخمک آزاد کرده بود الان ۱۲ آذر سینه درد و تکرر ادرار دارم آیا باردارم پر بودیم ۱۸ هرماهه

  212. Negin naseri

    سلام خانم دکتر من ۲ماه برای بارداری اقدام کردم و ۲۰روزپیشتست بارداری هم دادم جوابش منفی بودو تازه ۱هفته از اخرین روز قاعدگیم میگذره ولی بعضی وقتا حالت تهوع دارم و یکم تو این دو روزه دمای بدنم رفته بالا ادرارم زیاد شده ب نظرتون حاملم؟؟

  213. مرتضی

    سلام خسته نباشید خانم من الان 5 هفته هست که بارداره اما هفته اول ما نمیدونستیم و رفتیم ساحل سیراف و سوار شاتل شدیم و خییییلی بالا و پایین پریدن اما خدا رو شکر هیچ لکه بینی و خونریزی نداشتند الان احتمال داره خدایی نکرده برای جنین مشکلی پیش اومده باشه؟؟؟؟

  214. مریم

    سلام من توفاصله ی بین دو پریودم 22تا 27 روز ه الان 32 روزه که پریود نشدم وتست بیبی چک انجام دادم منفی بود زیر شکمم مثل دردای پریودی درد میمنه وگاهی توپاهام میکشه درد احساس ضعف و بیحالیم دارم میشه بگین من باردارم یانه چیکار باید بکنم؟

  215. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام عزیزم، احتمال بارداری به عوامل مختلفی بستگی داره که با در نظر گرفتن اونا در کنار هم میشه شانس بارداری رو سنجید. میتونید اپلیکیشن مینت رو در سایت مینت، نصب کنید و در قسمت دکتر مینت، تست بارداری آنلاین رو انجام بدید. با بررسی تمامی جزئیات و پاسخ شما به این پرسش ها ، احتمال بارداری مشخص میشه.

  216. مهدیه

    سلام خانوم دکتر من ۹م ماه قبل‌پریود شدم و ۱۴م تخمک گذاریم به بعد ۳ روز رابطه بدون جلوگیری داشتم همیشه ۵ روز زودتر پریود میشم از بعد از ربطه دل دردهایی داشتم و حالت روحیم تغییر کرده ۱۲ روز بعد از رابطه بیبی گذاشتم منفی بود بنظرتون باردارم؟

  217. رویا

    سلام ،یه بار باشوهرم نزدیکی بدون جلوگیری داشتم همون شب یه قرص جلوگیری تندیس یکونیم میلی گرمی اورژانسی خوردم بعد چندروز خونریزی داشتم مانندپروید ، به نظرتون امکان بارداری هست یاخیر؟ چون تهو بهم دست میده

  218. نگار

    سلام خانم دکتر
    من روز چهاردهم بعد از شروع دوره پریودیم که هفت روزه بود، با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم و آب مایع منیش ریخت رو شکمم و بعدش تمیزش کردم و شستم. خودش که میگفت هیچ اتفاقی نیوفتاده ولی من میترسیدم از قبلش مایعات قبلی که حاوی اسپرم بودن با واژنم برخورد داشته باشن برای همین روز سوم بعد از رابطه از قرص اورژانسی لونورژسترول استفاده کردم. الان پانزده روز از اون روز میگذره و من چهار روزه که لکه های قهوه ای میبینم که حس کردم پریود شدم. قبل از لکه بینی ها هم از بیبی چک استفاده کردم و منفی شد. آیا باردارم؟ توروخدا جواب بدید.

  219. ندا

    سلام خانم دکتر
    من روز چهاردهم بعد از شروع دوره پریودیم که هفت روزه بود، با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم و آب مایع منیش ریخت رو شکمم و بعدش تمیزش کردم و شستم. خودش که میگفت هیچ اتفاقی نیوفتاده ولی من میترسیدم از قبلش مایعات قبلی که حاوی اسپرم بودن با واژنم برخورد داشته باشن برای همین روز سوم بعد از رابطه از قرص اورژانسی لونورژسترول استفاده کردم. الان چهارده روز از اون روز میگذره و من سه روزه که لکه های قهوه ای روشن میبینم که اول حس کردم پریود شدم. قبل از لکه بینی ها هم از بیبی چک استفاده کردم و منفی شد. آیا باردارم؟ توروخدا جواب بدید.

  220. نگار

    سلام خانم‌دکتر
    من روز هفتم بعد از پریودیم رابطه داشتم و شوهرم گفت که اتفاقی نیوفتاده ولی من برای احتیاط، روز سوم بعد از رابطه داشتن قرص اورژانسی لونورژسترول مصرف کردم. الان چهارده روز از اون روز میگذره و من تقریبا سه روزه که لکه بینی به رنگ قهوه ای روشن دارم.ولی یک روز قبل از لکه بینی بیبی چک زدم و منفی شد. آیا باردارم؟

  221. نگار

    سلام
    من روز هفتم بعد از پریودیم رابطه داشتم و شوهرم گفت که اتفاقی نیوفتاده ولی من برای احتیاط، روز سوم بعد از رابطه داشتن قرص اورژانسی لونورژسترول مصرف کردم. الان چهارده روز از اون روز میگذره و من تقریبا سه روزه که لکه بینی به رنگ قهوه ای روشن دارم.ولی یک روز قبل از لکه بینی بیبی چک زدم و منفی شد. آیا باردارم؟

  222. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام عزیزم،
    احتمال بارداری شما به عوامل مختلفی بستگی داره و با توجه به این عوامل میشه مشخص کرد که احتمال بارداری چقدر هست.
    از طریق لینکی که توی سایت مینت هست، اپلیکیشن مینت رو نصب کنید، وارد قسمت دکتر مینت سپس تست بارداری آنلاین بشید و به سوالات ما پاسخ بدید تا احتمال بارداری مشخص بشه.

  223. دکتر شهبازی نویسنده

    فریده جان سلام، میتونید اپلیکیشن مینت رو از بازار نصب کنید، به قسمت دکتر مینت مراجعه کنید و تست بارداری آنلاین رو انجام بدید با بررسی سوالاتی که مطرح میشه، احتمال بارداری رو دریافت میکنید.

  224. دکتر شهبازی نویسنده

    مونا جان سلام، خیر احتمال بارداری نیست. اختلال پریودی بعلت مصرف اورژانسی هستش

  225. مونا

    سلام خانم دکتر.من دو ماه پیش روز هفت پریودم با نامزدم رابطه داشتم البته دخول نداشتم ولی مایه منیشون ریخت رو واژنم فرداش قرص اورژانسی که ماما برام نوشته بود مصرف کردم….نزدیک یه هفته بعدش پریود شدم قبل پریودم دل درد شدید گرفتم تا نزدیک 5 روز پریود طبیعی داشتم..بعد از پریودم درد و حساس شدن شدید سینه داشتم بعد از یه مدتی برطرف شد..ولی این ماه باید سوم پریود میشدم ولی تا امروز که بیست و پنجمه هنوز نشدم..احتمال بارداری هست به نظرتون؟؟

  226. فریده

    سلام خانوم دکتر خسته نباشید الان بیست روزه از پریودیم میگذره الان دو سه روزه سینه هام درد میکنن و سفت شدن و همه علاۓم بارداری رو دارم و اگرم باردار باشم ناخواسته بوده تکرر ادرار شدیدی دارم و کمردرد و دل درد خفیفی دارم گاهی هم جاهای مختلف شکمم مانند نبض میزنه درست مثل بارداری قبلیم تست زدم منفی بوده احتمال بارداری هست

  227. shiva

    سلام دو روزه که از تایم پریودم گذشته و تو این دو روز به شدت عصبی ام و کمر درد دارم یکمم دل درد خون ریزی در حد چند قطره ب رنگ قهوه ای داشتم. همیشه قبل پریود سینم سفت میشه اینبار نشده رابطمم بعد از پریوده ماع قبل بوده احتمال بارداری هست یا عادیه

  228. سهیلا آذرگون

    سلام وقتتون بخیر من الان 7روزه که باید پریود میشدم که نشدم جلوگیری هم نداشتم تو این یک هفته حالت تهوع و کسل بودن و تکرر ادرار داشتم الان بعد 7روز درد زیر شکم و لکه بینی دهرم بی بی چک هم زدم منفی بود به نظرتون باردارم و این دردا مال چیه؟

  229. اسما

    سلام خانوم دکترمن سابقه کیست داشتم به مدت شش ماه پریودنشدم به پزشک مراجعه کردم گفت که تنبلی تخمدان داری جلوگیریم طبیعیه هنوزپریودنشدم به نظرشمابایدچیکارکنم

  230. گیسو

    سلام خسته نباشید من همیشه 7 هر ماه پریود میشدم ولی آبان شب1 شدم و دو هفته بعد سینه درد دارم مال چیه؟؟

  231. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام عزیزم، سطح ال اچ پس از فاصله گرفتن از روز تخمک گذاری پایین میاد و ارتباطی به بارداری نداره

  232. دکتر شهبازی نویسنده

    زهرا جان سلام،
    احتمال بارداری شما به عوامل مختلفی بستگی داره و با توجه به این عوامل میشه مشخص کرد که احتمال بارداری چقدر هست.
    از طریق لینک زیر اپلیکیشن مینت رو نصب کنید، وارد قسمت دکتر مینت سپس تست بارداری آنلاین بشید و به سوالات ما پاسخ بدید تا احتمال بارداری مشخص بشه

    http://cafebazaar.ir/app/?id=com.nikaat.mintapp&ref=share

  233. زهرا بهشتی

    سلام خسته نباشید من پریودم هر ماه ۴روز جلو میندازم ،ولی الان ۲روز از ماه پیش هم گذشته وزیر شکمم احساس صفتی میکنم و سینه هام درد میکنن وحالت تهو دارم ولی اصلا حالم بهم نمیخوره، احتمال بارداری دارم؟

  234. مینا

    سلام خانم دکتر
    من دارم برای حامله شدن اقدام میکنم
    و با کیتهای LH
    برای برسی تخمک گذاری اقدام کردم که حدود ۱۴ و ۱۵ سیکل ماه ام مقدار LH بالا رفت که ما تو این روزها اقدام کردیم ولی سوالم اینه که بعد از اون ۲ روز مقدار LH
    شروع به پایین اومدن کرده میخواهم بدونم که ایا اگه لقاح انجام شده باشه LH مقدارش بالا میمونه یا میاد پایین.
    ممنون از پاسختون

  235. دکتر شهبازی نویسنده

    سهیلا جان سلام،
    احتمال بارداری شما به عوامل مختلفی بستگی داره و با توجه به این عوامل میشه مشخص کرد که احتمال بارداری چقدر هست.
    از طریق لینک زیر اپلیکیشن مینت رو نصب کنید، وارد قسمت دکتر مینت سپس تست بارداری آنلاین بشید و به سوالات ما پاسخ بدید تا احتمال بارداری مشخص بشه

    http://cafebazaar.ir/app/?id=com.nikaat.mintapp&ref=share

  236. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام فاطمه جان،
    احتمال بارداری شما به عوامل مختلفی بستگی داره و با توجه به این عوامل میشه مشخص کرد که احتمال بارداری چقدر هست.
    از طریق لینک زیر اپلیکیشن مینت رو نصب کنید، وارد قسمت دکتر مینت سپس تست بارداری آنلاین بشید و به سوالات ما پاسخ بدید تا احتمال بارداری مشخص بشه

    http://cafebazaar.ir/app/?id=com.nikaat.mintapp&ref=share

  237. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام هستی جان،
    احتمال بارداری شما به عوامل مختلفی بستگی داره و با توجه به این عوامل میشه مشخص کرد که احتمال بارداری چقدر هست.
    از طریق لینک زیر اپلیکیشن مینت رو نصب کنید، وارد قسمت دکتر مینت سپس تست بارداری آنلاین بشید و به سوالات ما پاسخ بدید تا احتمال بارداری مشخص بشه

    http://cafebazaar.ir/app/?id=com.nikaat.mintapp&ref=share

  238. هستی

    سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیزم من دوره قاعدگی نامنظمی داشتم یبار بمدت ۷روز قاعدگیم صورت گرفت بعد ۷روز بازم فقط لکه بینی شد بمدت ۵روز بعدش که با شوهرم نزدیکی داشتیم بدون جلوگیری و من از قبلش قرص ال دی مصرف میکردم بعدنزدیکی ۳تا از این قرصا خردم وتا ۵روز هر ۱۲ ساعت یک عدد از این قرصا خردم الان ۹روز گذشته که قسمت راست تخمدانم متورم شده وهیچ علائم بارداری که فرنودید رو ندارم فقط کمی کم اشته شدم .الان من باردار هستم یعنی؟

  239. parastoo

    سلام من 7روز پریودم عقب افتاده سه بار بی بی چک استفاده کردم ک دوبار اول منفی شده ولی بارسوم حالت مشکوک افتاده ولی فقط کمر درد شدید دارم اونم فقط زمانی ک پیاده روی انجام میدم یا کارهای سنگین کمر درد شدید میگیرم

  240. دکتر شهبازی نویسنده

    غزال جان سلام،
    احتمال بارداری شما به عوامل مختلفی بستگی داره و با توجه به این عوامل میشه مشخص کرد که احتمال بارداری چقدر هست.
    از طریق لینک زیر اپلیکیشن مینت رو نصب کنید، وارد قسمت دکتر مینت سپس تست بارداری آنلاین بشید و به سوالات ما پاسخ بدید تا احتمال بارداری مشخص بشه

    http://cafebazaar.ir/app/?id=com.nikaat.mintapp&ref=share

  241. fatemeh

    سلام خانوم دکترمن بعدازقطع شدن خونریزیم آبریزی هایی شبیه سفیده تخم مرغ خام داشتم ازاون روزبه بعدهرروزنزدیکی کردم باتوجه به این که دوره قاعدگیم نامنظم به پزشک مراجعه کردم دارو رواستفاده کردم دوماه منظم شدم که بالاشرح دادم چقدراحتمال داره این ماه باردارباشم

  242. دکتر شهبازی نویسنده

    نسرین جان سلام،
    احتمال بارداری شما به عوامل مختلفی بستگی داره و با توجه به این عوامل میشه مشخص کرد که احتمال بارداری چقدر هست.
    از طریق لینک زیر اپلیکیشن مینت رو نصب کنید، وارد قسمت دکتر مینت سپس تست بارداری آنلاین بشید و به سوالات ما پاسخ بدید تا احتمال بارداری مشخص بشه

    http://cafebazaar.ir/app/?id=com.nikaat.mintapp&ref=share

  243. سهیلا

    سلام
    من با نامزدم رابطه داشتم ولی مایع منی رو در اطراف واژنم ریخت و همچنین پرده بکارت هم دارم
    ولی خیلی میترسم ازاین که حامله بشم
    نظر شما چیه؟؟

  244. زهرا

    سلام خانم دکتر
    من و نامزدم دوماه پیش رابطه داشتیم اما دخول انجام نگرفته مقداری از مایع منی دهانه واژن ریخته شد ک بعدش قرص اورژانسی تنسی استفاده کردم و قرص اچ دی
    حالا بعد از اون مدت فقط یه پریود سه روزه داشتم ممنون میشم راهنماییم کنین

  245. غزال اختر

    سلام من ۲۶ روز از پریود قبلیم میگذره
    قبل از تخمک گذاریم هرشب رابطه داشتم
    الان امکان بارداری هست؟۲شبه اصلا خواب ندارم نمیتونم بخوابم دستم سنگین میشه امکان داره بخاطر بارداری باشه تورو خدا کمکم کنین کلافه شدم از بیخوابی

  246. نسرینم

    سلام من پنج روز مونده ب موعد پریودیم سه روز لکه بینی داشتم اما درد بخصوصی نداشتم جز گرفتگی جزئی روز سوم پاک شدم و الان دو روز مونده ب موعد پریودیم ایا ممکنه باردار باشم؟ چون اقدامم کرده بودیم تو ایم ماه

  247. نسرین

    سلام من پنج روز مونده ب موعد پریودیم سه روز لکه بینی داشتم اما درد بخصوصی نداشتم جز گرفتگی جزئی روز سوم پاک شدم و الان دو روز مونده ب موعد پریودیم ایا ممکنه باردار باشم؟ چون اقدامم کرده بودیم تو ایم ماه

  248. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام عزیزم، بله گاهی سطح هورمون LH در ادرار، به اندازه کافی نیست و تست منفی نشون میده. میتونید مجدد امتحان کنید ید آزمایش بتا HCGبدید.

  249. دکتر شهبازی نویسنده

    عزیزم، ۱۲ روز پس از تخمک گذاری میتونید ، از تست بارداری صبحگاهی استفاده کنید.

  250. نسترن.

    سلام. من هفتم پریودیم باشوهرم رابطه داشتم وهمچنین بد از اون.قرص هم مصرف نکردم الان15روزه از پریودیم میگذره ومن چمد روزه حالت تهوع گاهی سرگیجه بیحالی در حدی که نمیتونم کار خونه انجام بدم و درد گرفتگی و سنگینی پاهامودارم. احتمال حامله بودم وجود داره؟ تست انجام بدم؟

  251. نسترن.

    سلام. من هفتم پریودیم باشوهرم رابطه داشتم وهمچنین بد از اون. الان15روزه از پریودیم میگذره ومن چمد روزه حالت تهوع گاهی سرگیجه بیحالی در حدی که نمیتونم کار خونه انجام بدم و درد گرفتگی و سنگینی پاهامودارم. احتمال حامله بودم وجود داره؟ تست انجام بدم؟

  252. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام عزیزم، با این شرتیط احتمال بارداری نیست‌. اما اورژانسی رو اشتباه مصرف ‌ردید، ابتدا ۲ اچ دی سپس ۱۲ ساعت بعد، ۲ اچ دی دیگه. ولی با این وجود احتمال بارداری نیست. لکه بینی و تغییر در روند قاعدگی، بعلت، مصرف قرص هاست نگران نباشین.

  253. آسیه

    با سلام خانم دکتر منم تو روز هفتم عادت ماهانه با شوهرم رابطه داشتم کمی از منی روی واژنم ریخت بعد رابطه قرص الدی مصرف کردم قبل رابطه هم مصرف کرده بودم ولی الان حالت تهوع و سردرد دارم یعنی حاملم یا نه؟

  254. Rogaye

    سلام خانم دکتر من روز اخر پریودی با نامزدم رابطه مقعدی داشتم بدون پارگی پرده بکارت بود یه ساعت بعد مصرف قرص های ال دی رو شروع کردم با سه قرص شروع کردم ولی همون روز اول لکه بینی و سردرد و حالت تهوع داشتم احتمال بارداری ناخواسته وجود داره؟

  255. سپیده غلامی

    سلام خسته نباشی
    حدود ۶ هفته پیش با نامزدم نزدیکی بدون دخول داشتم و با کره هم هستم . ۵ مهر پریود شدم ولی الان هنوز پریود نشدم
    امکان بارداری هست ؟

  256. معصومه

    سلام من روزپنچم پریودم ازپشت بانامزدم رابطه داشتم آب منیشوروواژنم ریخت آیاامکان داره من بارداربشم فقط احساس میکنم شکمم سفت شده

  257. دکتر شهبازی نویسنده

    مهناز جان سلام،اگه قرص اورژانسی رو درست و در زمان مشخص مصرف کرده باشید، احتمال بارداری بسیار پائینه، اما اگه از تاریخ پریودتون گذشت، حتما تست بارداری بدید، چون علائم پیش از شروع قاعدگی و اوایل بارداری مشابه هستند.

  258. دکتر شهبازی نویسنده

    سحر جان سلام، پس از مصرف اورژانسی، بعلت مصرف هورمون، تاریخ پریود و حجم و نوع خونریزی ممکنه مقداری متفاوت با پریود های پیشین باشه که طبیعیه.

  259. سامان

    سلام خانم دکتر خوبی
    ببخشید خانم دکتر من با نامزدم سکس بدون دخول داشتم نامزدمم از کاندوم استفاده کرده ک من باز ب ا اطمینان قرص اچ دی ب مدت دو روز خوردم
    یعنی روز اول دوتا خوردم ۲۴ ساعت بعدش ی دونه ۱۲ ساعت بعدش دوتادیگه
    اما۱۰ روز از این ماجرا میگذره الان زمان پریودیم هست ک سه روزه فقط لکه میبینم هیچ دردی ندارم خواستم ببینم من الان حامله ام یا ن؟
    تورا خدا جوابمو بدید لازمه

  260. زهرا

    سلام
    من هفته ۵ بارداری هستم سوزش های ناگهانی زیر شکم دارم و کمر درد . لکه بینی و خونریزی ندارم این نشانه سوزش یعنی جنین در خطر هستش یا نه طبیعیه

  261. Hamideh

    سلام وقت شما بخیر از وقت پریود دو سه روز گذشته تقریبا اون علائم رو دارم اما تست منفی شد امکانش هست باردار باشم تکرر ادرار شدیدی هم دارم حالت تهوع و کم اشتهایی خیلی هم عصبی شدم

  262. Hamideh

    سلام وقت شما بخیر از وقت پریود دو سه روز گذشته تقریبا اون علائم رو دارم اما تست منفی شد امکانش هست باردار باشم

  263. مهناز

    سلام خانم دکتر عزیز
    من سوم مهر پریود شدم تا ۲۴ مهر سه بار رابطه داشتم که در خطر بود و قرص اورژانسی خوردم .سیکل هم منظم هستش
    علایم هم بیشتر زیر دلم درد می‌کنه و تکرر ادرار دارم .یعنی باردارم؟

  264. Sahar

    سلام وقت بخیر من حدود یک ماه پیش با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم مقداری منی ریخت روی واژنم سریع شستم و بعد از چند ساعت ۴ تا قرص ال دی خوردم ۱۲ ساعت بعد هم خوردم چند روز زودتراز تاریخ پریودم خون ریزی داشتم ولی ۳ روز بود و بیشتر لخته بود میخوام بدونم واقعا پریود بوده یا خون ریزی حاملگی؟؟ من پریودم هفت روزه اس

  265. دکتر شهبازی نویسنده

    حدیث جان سلام، میتونید با انجام تست بارداری مطمئن بشید، صرفا با وجود چند علامت نمیشه تصمیم گیری کرد.

  266. دکتر شهبازی نویسنده

    مریم جان سلام، ۱۲ روز پس از روز تخمک گذاری میتونید تست بارداری بدید، با کنترل علائم به طور قاطع نمیشه نظر داد. اگه از زمان پریودتون گذشت، حتما تست hcg بدید.

  267. مرجان

    سلام.وقتتون بخیر.یکساله ک اقدام ب باردارب کردم اما متاسفانه بدلیل تنبلی تخمدان باردارنشدم،الان دوماهه که ازروزسوم پریودی تا۵شب قرص کلومیفن میخوردم و ازروز ۱۵پریودی تا۱۰شب قرص پروژسترون.
    ماه قبل یک روز دیرترپریودشدم یعنی ۲۶بایدمیشدم ۲۷شدم…امروزم ۲۷ام زمان اومدن پری هست اما نیومد…البته ناگفته نماند حدود یک هفته قبل خیلی بدخلق شده بودم و یه حالتی مثل افسرده ها شده بودم.سردردو حالت تهوع داشتم.همش خستم و میخوام بخوابم،۳یا۴روزه که دلم و کمرم درد میکنه و سردردم شدیدترشده.بنظرتون باردارم؟کی میتونم از بی بی چک استفاده کنم؟

  268. حدیث

    چون قصد بارداری روداشتم ولی هنوز پریودنشدم و گاهی هم درد پریودی دارم ولی نمیشم به نظرشما آزمایش بدم؟

  269. حدیث

    سلام من چندروز از پریودیم گذشته ولی گاه درد درناحیه شکم وکمراحساس میکنم به نظرتون میتونه باردارشده باشم؟

  270. دکتر شهبازی نویسنده

    سوسن جان سلام، لاید حتما تست بارداری انجام بدید که مطمئن بشید.

  271. دکتر شهبازی نویسنده

    الهه جان سلام، احتمال بارداری وجود داره ولی باید با تست مطمئن بشید که ۱۲ روز بعد رابطه میتونید امتحان کنید.

  272. مریم کاظمی

    سلام خانم دکتر من ماه پیش،باشوهرم ۷روز ب پریودیم نزدیکی کردم واسه نی نی دارشدن ولی عادت شدم و اینبارخیییییلی خون ریزی داشتم و بعداز پاک شدنم دوباره اقدام کردم و تقریبا هررررروزمن باشوهرم نزدیکی کردم والان سینم بزرگ شده معدم ترش میکنه تندتندمیرم دسشویی ونوک سینمم داره سیاه میشه توروخدا بگین من باردارم؟اینم شمارمه بهم خبربدین خانم دکتر۰۹۳۹۳۰۸۱۲۶۱

  273. الهه

    سلام خانوم دكتر
    من تو دوران تخمك گذاري سكس داشتم ولي دو روز بعد دل درد در قسمت راست شكمم داشتم تير ميكشيد شكمم بعد زد به دور نافم الان هم كه دو روز مانده به پريودم كمي كمر درد دارم ولي حالت عصبي بودن قبل پريود رو ندارم ايا من حامله هستم؟؟؟يا اينكه كي تست رو انجام بدم؟؟ روز دهم بعد از سكس تست گذاشتم منفي بود ميشه راهنمايي كنيد.
    ممنونم

  274. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام عزیزم، تست بارداری بدید، لزوما که باردار نیستید. احتمالش وجود داره فقط.

  275. Han

    سلام خانم دکتر من یک هفته قبل پریودم مایع منی نامزدم خیلی کم ب دستم خورده بود با دستمال پاکش کرده بودم وقتی رفتم خونه بعد از نیم ساعت رفتم دستشویی دستم ب واژنم خورد بعداز یه هفته پریود شدم ب مدت چهار روز و شدت پریودم زیاد بود بعدازاون حالت تهوع کم ،کمردردکم ،اطراف نافم درد میکنه ،اسهال دارم بعضی اوقات،معدم هم درد میکنه یکم تو گلومم احساس خفگی دارم ووقتی دراز میشکم احساس سنگینی شکممو دارم ایا احتمال بارداری هس؟

  276. سوسن نورباران

    ببخشید من شش مهر پاک شدم و هفت مهر تا ۱۴ مهر یک شب در میان رابطه داشتم..بعدش دچار مسائلی شدم ک ناراحتم کردو استرس اور بود…ولی تا دیروز در زیر شکم داشتم اما الان درد زیر شکمم قطع شده..هشت روز مانده تا پریودیم..احتمال بارداری دارم یا خیر…بی بی چک زدم منفی بود هشت روز مانده به پریودی

  277. حميرا

    سلام
    من در روز دهم پريود با شوهرم نزيكي نمودم و از آن روز تا حال ده روز گذشته
    حال چي بفهمم كه بار دار هستم يا نه چون هيچ علايم كه ذكر شده. در وجود من نيست ؟؟

  278. ندا

    سلام خانم دکتر من با نامزدم رابطه داشتم قبل پریودیم بعد چندروز دبگ پریودشدم ولی حالت تهوع وسرگیجه گرفتم وخون ریزیم کم بوده احتماال بارداری هس

  279. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام عزیزم، بله ممکنه باردار باشید، و علائم خونریزی لانه گزینی رو داشته باشید. میتونید هر دو نوع تست رو انجام بدید.

  280. میشا ط

    سلام ، من پریود منظمی داشتم و الان از تاریخ پریودم چهار روز گذشته، در این چهار روز دو روز رو لکه بینی یا خون ریزی خیلی خفیف داشتم، بطوری که پد بهداشتیم خونی نمیشه، میخوام بدونم ممکنه حامله شده باشم؟ و اینکه برای اینکه تست بتا انجام بدم یا از بیبی چک استفاده کنم هنوز زوده؟

  281. دکتر شهبازی نویسنده

    نیلوفر جان سلام، بعلت مصرف قرص ال دی که دلیلشم نمیدونم، چرا ال دی شروع کردین مصرف کنین. خونریزی پس از قطع مصرف قرص طبیعیه و احتمال بارداری نیست.

  282. نیلوفر

    خانم دکتر من تو آخرین روز پریودی از پشت با نامزدم رابطه داشتم
    بعد اینکه اصن لباس زیرم رو در نیاوردم پد بهداشتی هم داشتم
    بعد رابطه به مدت 9 روز قرص ال دی مصرف کردم
    15 روزه که از رابطمون میگذره من از دیروز صبح دچار خونریزی شدم که الان قطع شده
    یعنی 1/5 روز دچار خونریزی بودم
    دلم و کمرم هر از گاهی درد میگیره و احساس میکنم یه نفر از داخل بدنم شکمم رو گرفته
    حالت تهوع و سردرد و اینا هم ندارم
    آیا امکان بارداری وجود داره؟
    و اینکه من قرص ال دی رو هرروز یه دونه مصرف کردم

  283. Niloufar

    خانم دکتر من تو آخرین روز پریودی از پشت با نامزدم رابطه داشتم
    بعد اینکه اصن لباس زیرم رو در نیاوردم پد بهداشتی هم داشتم
    بعد رابطه به مدت 9 روز قرص ال دی مصرف کردم
    15 روزه که از رابطمون میگذره من از دیروز صبح دچار خونریزی شدم که الان قطع شده
    یعنی 1/5 روز دچار خونریزی بودم
    دلم و کمرم هر از گاهی درد میگیره و احساس میکنم یه نفر از داخل بدنم شکمم رو گرفته
    حالت تهوع و سردرد و اینا هم ندارم
    آیا امکان بارداری وجود داره؟
    و اینکه قرص ال دی رو هرروز یه دونه مصرف کردم

  284. Niloufar

    خانم دکتر من تو آخرین روز پریودی از پشت با نامزدم رابطه داشتم
    بعد اینکه اصن لباس زیرم رو در نیاوردم پد بهداشتی هم داشتم
    بعد رابطه به مدت 9 روز قرص ال دی مصرف کردم
    15 روزه که از رابطمون میگذره من از دیروز صبح دچار خونریزی شدم که الان قطع شده
    یعنی 1/5 روز دچار خونریزی بودم
    دلم و کمرم هر از گاهی درد میگیره و احساس میکنم یه نفر از داخل بدنم شکمم رو گرفته
    حالت تهوع و سردرد و اینا هم ندارم
    آیا امکان بارداری وجود داره؟

  285. دکتر شهبازی نویسنده

    زهرا جان سلام، میتونی ۱۲ روز بعد از تخمک گذاری، تست بارداری انحام بدی. علائمی که گفتید بین علائم پیش از قالدگی و بارداری مشترک هستند.

  286. زهرا

    سلام .خسته نباشید .من از دوروز قبل از روز تخمک گذاری تا چند روز نزدیکی داشتم . چند بار کیت تخمک گذاری هم گذاشتم مثبت بود.بعدش کمر درد شدید گرفتم قسمت پایین کمرم تا دو پهلو کمرم درد داشتم .گاهی هم شکمم درد میگرفت .ایا امکان بارداری هست ؟

  287. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام این علائم هم میتونه در اوایل بارداری و هم در اوایل قاعدگی رخ بده. مشابهن و راه تفکیک اون تست بارداریه.

  288. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام عزیزم، خیر . حتما باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کنی که وضعیت جنین رو چک کنی.

  289. R.h

    سلام.
    من اعلائم بارداری داشتم و بی بی جک امتحان کردم مثبت شد دوهفته میشه .
    فعلا قصد بچه دار شدن نداریم راهی هست عادت ماهانه بشم .
    ممنون از شما

  290. لادن

    سلام و خسته نباشید من چندروز پریودم عقب افتاد بی بی چک زدم منفی بود رفتم ازمایش دادم بتا۲۳بود ولی درد مثل پریود دارم ایا باردار هستم یانه

  291. لادن

    سلام و خسته نباشید من چندروز پریودم عقب افتاده بی بی چک زدم منفی بود ولی رفتم ازمایش دادم بتام ۲۳هستش ولی دردمثل پریودی دارم ایا باردار هستم یانه

  292. نسترن

    سلام ، من هفته پنجم بارداری هستم. تست بارداری رو زمان شروع سیکل پریودیم دادم و مثب بود. در دو هفته گذشته سرما خوردم و هر روز تب میکنم از دیروز علائم بارداریم (سفت شدن سینه ها و درد زیرشکم) از بین رفته. چقدر امکان داره بچه ام سقط بشه ؟

  293. دکتر شهبازی نویسنده

    مرضیه جان سلام، اگه سیکل های کوتاهی داشته باشید و تخمک گذاری زودتر از موقع اتفاق افتاده باشه، بله ممکنه باردار باشید حتما تست بارداری رو انجام بدین.

  294. دکتر شهبازی نویسنده

    سمانه جان سلام، شما ۱۲ روز بعد تخمک گذاری میتونید تست انجام بدید. جواب بی بی چک به سطح هورمون ال اچ داخل ادرار بستگی داره.

  295. mona

    سلام من ۲۲مرداد پریود شدم الان این ماه پریود نشدم وپریودیم هم نامنظم ولی یه سری دردا رو دارم دور نافم تیر می‌کشه معدم خیلی درد می‌کنه میسوزه وجلوگیری داشتیم شک به بارداری دارم دوبار تست زدم منفی بود امروز هم زدم منفی بود

  296. سمانه تقوی

    سلام خسته نباشید من 2 روز قبل تخمک گذاری نزدیکی داشتم الان 6 روز از روز تخمک گذاریم میگذره یه سری علائم مثل سفت شدن سینه و تکرر ادرار و الانم دردام مثل پریودیمه ولی امروز بیبی چک زدم منفی بود
    احتمال بارداری دارم؟ کی میتونم برم ازمایش خون بدم؟

  297. مرضیه

    سلام من همزمان باقاعدگی آخرم (7روزه)در روزهای پایانی باشو هرم رابطه جنسی بدون جلوگیری داشتم الان از تاریخ اولین روز پریدیم 45 روز گذشته چند روزه که احساس بدی در سرم دارم شبیه درد است اما قابل تحمل دور شکمم در می کنه احساس کسلی وضعف می کنم ومدام حالت تحو به سراغم میاد آیا امکان داره باردار باشم

  298. زهرا

    سلام خسته نباشید من پسرمو ۵ماهه ازشیرگرفتم الان ازنوک پستانم ماده شیری رنگ می اید وهم حس درد وحس سنگین شدن در ناحیه سینه رادارم ایا باردارم

  299. دکتر شهبازی نویسنده

    سلام ساناز جان، خیر باردار نیستید و نیازی به مصرف اورژانسی نبوده، خونریزی الان شما بعلت مصرف قرص هورمونی هستش.

  300. ساناز

    سلام من روز ۴یا ۵ پریودیم با شوهرم رابطه ساده از پشت داشتم ولی با این وجود جلوگیری اوژانسی کردم کمتر از ۲۴ الان بعد یه هفته خونریزی دارم.یعنی باردارم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.