علایم لحظه آزاد شدن تخمک

علایم لحظه آزاد شدن تخمک : علائم قطعی

چنانچه در دوران اقدام به بارداری به سر می برید، احتمالا به اهمیت شناسایی زمان تخمک گذاری برای داشتن اقدام به بارداری موفق پی برده اید. از همین رو، یکی از سوالات متداول مخاطبان مینت ” علایم لحظه آزاد شدن تخمک ” است. در این مقاله قصد داریم به معرفی علایم لحظه آزاد شدن تخمک بپردازیم.

چطوری در کمترین زمان ممکن باردار بشم؟🤰
به کمک جاده اقدام به بارداری اپلیکیشن مینت در بازه ۲ الی ۶ ماهه باردار میشید😇

تازه میتونید خودتون انتخاب کنید جنسیت فرزند آینده‌تون پسر باشه یا دختر👶👧

همین الان اپلیکیشن مینت رو نصب کنید، تا شرایط شما و همسرتون، رایگان، توسط پزشک تحلیل بشه و از جزئیاتش باخبر بشید.


علایم لحظه آزاد شدن تخمک

تخمک گذاری علائم مختلفی دارد، که می توانید به کمک آن ها، زمان تخمک گذاری را تشخیص دهید.

ترشحات تخم مرغی واژینال

یکی از اصلی ترین علایم لحظه آزاد شدن تخمک ، داشتن ترشحات چسبناک و به شکل سفیده تخم مرغ است. در عکس زیر عکس این ترشحات را مشاهده می کنید.

عکس ترشحات تخم مرغی هنگام تخمک گذاری

عکس ترشحات تخم مرغی هنگام تخمک گذاری

تشخیص زمان تخمک گذاری به کمک اپلیکیشن مینت

یکی از ابزارهایی که در تشخیص زمان دقیق تخمک گذاری به شما کمک می کند، استفاده از سیکل قاعدگی اپلیکیشن مینت است. با وارد کردن اطلاعات زیر، سیکل قاعدگی شما شبیه سازی شده و بازه باروری و زمان دقیق تخمک گذاری مشخص می شود.

اپلیکیشن مینت

اپلیکیشن مینت

همانطور که در عکس بالا می بینید، محدوده آبی رنگ، دوره باروری و دایره کمرنگ میانه این محدوده، دقیق ترین روز تخمک گذاری را نشان می دهد. به کمک این سیکل و علایم لحظه آزاد شدن تخمک که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم، می توانید دقیق ترین زمان تخمک گذاریتان را تشخیص دهید. برای دانلود اپلیکیشن مینت روی لینک زیر کلیک کنید. دانلود اپلیکیشن

دردهای لگنی و شکنی

درد های خفیف لگنی و شکمی که ممکن یکی دو روز و یا حتی در حد چندین ساعت رخ دهد نیز از علایم لحظه آزاد شدن تخمک به شمار می رود. توجه کنید که این درد را در دو طرف حس نخواهید کرد و فقط در یک طرف رخ می دهد و همچنین همیشه این درد را در یک طرف ثابت تجربه نمی کنید و به تناوب تغییر خواهد کرد.

حساسیت و درد سینه ها

داشتن حساسیت و درد موفقت سینه ها نیز از نشانه های تخمک گذاری به شمار می رود.

تغییرات میل جنسی

در دوران تخمک گذاری، معمولا افزایش میل جنسی خواهید داشت. بنابراین بررسی این عامل در کنار عوامل دیگر به بررسی زمان تخمک گذاری بسیار کمک می کند.

بالا رفتن رحم

بالا رفتن رحم نیز از نشانه های تخمک گذاری است که عموما بررسی آن سخت است و بهتر از دیگر نشانه ها استفاده کنید.

آیا می توان به کمک زمان تخمک گذاری، خودمان تعیین کنیم جنسیت فرزند چه باشد؟

تعیین جنسیت در دوران اقدام به بارداری تا 75 درصد به خودتان بستگی دارد و 25 درصد مابقی نیز به ویژگی های ژنتیکی بستگی دارد. اما معمولا با انجان یک سری از نکات علمی به راحتی می توانید خودتان جنسیت مورد نظر فرزند آینده‌تان را انتخاب کنید. از عوامل موثر در تعیین جنسیت در دوران تخمک گذاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمان رابطه با توجه به زمان تخمک گذاری
  • تغذیه مناسب
  • اسیدی یا قلیایی بودن محیط واژن
  • اسیدی یا قلیایی بودن خون

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، اپلیکیشن مینت را از طریق لینک زیر دانلود کنید، به قسمت دکتر مینت مراجعه کنید و بخش راهکارهای تعیین جنسیت در دوران اقدام به بارداری را انتخاب کنید. همچنین می توانید داخل اپلیکیشن از دکتر فائزه شهبازی رژیم دو ماهه تعیین جنسیت بگیرید و شانس پسر دار شدن یا دختر دار شدن را به همراه رعایت سایر نکات، به حداکثر میزان خود برسانید.دانلود اپلیکیشن

بخش تعیین جنسیت اپلیکیشن مینت

بخش تعیین جنسیت اپلیکیشن مینت

3.4/5 - (24 امتیاز)
اشتراک‌گذاری

دکتر داروساز و فعال در حوزه سلامت بانوان. چند سالی هست که از دانشکده علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شدم و از همان روزهای نخست به فکر ایجاد تحولی بزرگ در زندگی بانوان ایرانی و جامعه سلامت آنلاین بودم. مینت ساخته شده تا بانوان ایرانی در سلامتی کامل به سر ببرند و از زندگی خود بیشتر لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.