پسردار سدن یا همان پسرزایی

پسر دار شدن با رژیم دو ماهه تعیین جنسیت + صحبت با متخصص پسر دار شدن

اگر می خواهید حتما پسر دار شوید و یا به دنبال متخصص پسر دار شدن هستید، قبل از هر چیزی به این نکته توجه کنید، قبل از خواندن آن به سراغ بقیه مقاله نروید:

برای باردار شدن و تبع آن پسر دار شدن، باید شرایط شما سنجیده شود. هر شخصی ممکن است شرایط متفاوتی با شخص دیگر داشته باشد. مثلا کسی که پریود نامنظم یا تنبلی تخمدان دارد، شرایط بارداری و پسردار شدن متفاوتی نسبت به کسی که دارای پریود منظم است، دارد. یا اینکه اگر بالای 35 سال دارید باید با دقت بیشتری نسبت به کسی که زیر 35 سال دارد، عمل کنید و بسیاری از نکات دیگر…

در ابتدا روی دکمه تحلیل شرایط کلیک کنید و به سوالات آن پاسخ دهید تا به صورت اتومات شرایطتان کاملا بررسی شده و از وضعیت خود مطلع شوید. پس از آنکه کاملا از شرایط و اوضاع خود کاملا مطلع شدید، می توانید به سراغ بقیه مقاله بروید.

تحلیل شرایط

باید بگوییم چه برای پسر دار شدن و چه برای دختر دار شدن 4 عامل اصلی وجود دارد که باید آن را در دوران اقدام به بارداری رعایت کنید. این 4 عامل عبارتند از:

  • زمان رابطه با توجه به زمان دقیق تخمک گذاری (به کمک ماشین حساب بارداری پسر)
  • اسیدی یا قلیایی بودن محیط واژن
  • اسیدی یا قلیایی بودن خون
  • نوع تغذیه و رژیم غذایی
هر کدام از این عوامل توضیحات مفصلی دارند که برای توضیحات بیشتر می توانید اپلیکیشن مینت را از طریق لینک زیر دانلود کنید، گزینه میخواهم باردار شوم را انتخاب کنید و با توجه به جنسیت مدنظرتان، اطلاعات کامل را دریافت کنید. به کمک راهکار های بخش، نه تنها در کوتاه ترین زمان ممکن باردار می شوید، بلکه تا 78 الی 80 درصد شانس پسر زاییتان را بالا خواهید برد.

رژیم دو ماهه پسر دار شدن با دکتر فائزه شهبازی ( متخصص پسر دار شدن)

در رژیم تعیین جنسیت دکتر فائزه شهبازی، باید تمامی دستورات آن را، هر 7 روز هفته در 5 وعده غذایی ( صبحانه، ناهار، شام، 2 میان وعده) به همراه مکمل های غذایی و سایر پرهیزات غذایی رعایت کنید. در پایان دو ماه بدن شما، کاملا آماده اقدام به بارداری و پسر دار شدن است و میتوانید اقدام به بارداری را انجام دهید.

در عکس زیر نمونه ای از رژیم تعیین جنسیت پسر دار شدن دکتر شهبازی را مشاهده می کنید.

رژیم تعیین جنسیت دکتر فائزه شهبازی

رژیم تعیین جنسیت دکتر فائزه شهبازی

برای دریافت این رژیم، اپلیکیشن مینت را دانلود، گزینه میخواهم باردار شوم را انتخاب کنید و به سوالات آن پاسخ دهید.

دانلود اپلیکیشن

به توضیحات دکتر شهبازی، متخصص پسر دار شدن، در رابطه با پسر دار شدن توجه کنید:

در قسمت تعیین جنسیت اپلیکیشن مینت، علاوه بر توضیحات سه عامل دیگر، نموداری را بر اساس دوران تخمک گذاری دریافت می کنید که به شما می گوید چه زمانی رابطه داشته باشید تا شانس جنسیت فرزند مورد علاقه‌تان را بالا ببرید. با رعایت این نکات در کنار رژیم پسردار شدن با احتمال بسیار بالایی پسردار خواهید شد.

بخش تعیین جنسیت اپلیکیشن مینت

بخش تعیین جنسیت اپلیکیشن مینت

به کمک ماشین حساب تخمک گذاری مینت، همانطور که در نمودار بالا می بینید برای این کاربر خاص، بیشترین شانس پسرزایی 23م است و بیشترین شانس دخترزایی 19م است. بنابراین چنانچه قصد پسر دار شدن دارد، نباید در 19م رابطه داشته باشد و در روز 23م نیز حتما رابطه داشته باشد تا شانس پسرزایی بالا برود.

به کمک اپلیکیشن مینت، چند وقته پسر دار و باردار میشم؟

چطوری در کمترین زمان ممکن باردار بشم؟🤰
به کمک جاده اقدام به بارداری اپلیکیشن مینت در بازه ۲ الی ۶ ماهه باردار میشید😇

تازه میتونید خودتون انتخاب کنید جنسیت فرزند آینده‌تون پسر باشه یا دختر👶👧

همین الان اپلیکیشن مینت رو نصب کنید، تا شرایط شما و همسرتون، رایگان، توسط پزشک تحلیل بشه و از جزئیاتش باخبر بشید.


باید بگوییم که برای بارداری سریع باید یک سری از عوامل را همگی در کنارهم رعایت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن باردار شوید. مثلا اینکه روش جلوگیری را چگونه متوقف کنید، فعالیت بدنیتان چطور باشد، چگونه دقیق ترین زمان تخمک گذاری را پیدا کنید و….

تمامی این عوامل در کنار عوامل تاثیر گذار در پسر دار شدن در اپلیکیشن مینت، ذکر شده است. اکثر کاربران مینت، با رعایت این نکات، در بازه زمانی حدود 2 الی 6 ماهه باردار شده اند.

در این چند وقت که همراه کاربران مینت بوده ایم، یکی از سوالات پر تکرار آن ها، ارائه راهکارهایی برای پسر دار شدن بوده است و اینکه اصلا راهی برای اینکه شانس پسرزایی را بالا ببریم وجود دارد یا خیر؟ و اقداماتی که در دوران اقدام به بارداری در این راستا انجام می دهیم، چقدر تاثیر گذار هستند؟ در ادامه این مقاله به پاسخ این سوالات می پردازیم و در ادامه راهکارهایی برای پسر دار شدن را ارائه می دهیم. (رژیم دو ماهه پسر دار شدن، ماشین حساب تخمک گذاری و بارداری پسر، تغییرات روی محیط واژینال و خون)

آیا می توان شانس پسر دار شدن را بالا برد؟

پاسخ به این سوال می تواند بسیاری از ابهامات تعیین جنسیت در دوران اقدام به بارداری را برطرف کند. باید بگوییم شما می توانید تا حدودی در پسر دار یا دختر دار شدنتان تاثیر گذار باشید. اما این مقدار چقدر است؟ با رعایت راهکارهای تعیین جنسیت در دوران اقدام به بارداری، تا 75 درصد می توانید در انتخاب جنسیت فرزند آینده‌تان موثر باشید. اما 25 درصد مابقی به مسائل ژنتیکی و وراثت شما بستگی دارد. بنابراین ممکن است تمامی راهکارهای لازم را به درستی انجام دهید، اما با توجه به ژنتیک خانوادگی که دارید، ممکن است 25 درصد باقیمانده بر نتیجه کار تاثیر گذار باشد.

این عوامل چگونه در پسرزایی موثر هستند؟

برای پاسخ به این سوال، به یک سری اطلاعات پایه نیاز دارید. فاکتور تعیین کننده در تعیین جنسیت کروموزوم است. در کل دو نوع کروموزوم وجود دارد. کروموزوم X و کروموزوم Y. تخمک یا همان سلول جنسی بانوان تنها دارای کروموزوم X است. اما اسپرم ها ممکن است کروموزوم X یا Y را داشته باشند. بنابراین اسپرم هایی که دارای کروموزوم Y هستند، نسبت به اسپرم هایی که کروموزوم Y دارند، حساس تر، ضعیف تر و آسیب پذیر تر هستند و به طور کلی می توان گفت که نسبت به بقبه عمر کوتاه تر دارند و زودتر از بین می روند و توانایی لقاخ و تشکیل رویان را از دست می دهند.

همچنین تخلیه اسپرم در محیط واژن، ممکن است قبل، حین یا پس از تخمک گذاری صورت بگیرد. بنابراین با توجه به حساس بودن کروموزوم Y، هماهنگی زمان تخلیه اسپرم در محیط واژن و آزادسازی تخمک بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل مهمترین عامل برای پسر دار شدن، زمان رابطه با توجه به زمان دقیق تخمک گذاری است. شما می توانید با توجه به زمان تخمک گذاریتان شانس پسرزایی خود را بالا ببرید.

ذکر این نکته نیز ضروری است که چنانچه اسپرم Y با تخمک (X) لقاح پیدا کند، جنسیت فرزنده تان پسر می شود و چنانچه اسپرم X با تخمک (X) لقاح پیدا کند و رویان را تشکیل دهد، جنسیت فرزند، دختر می شود.

 

 

 

 

به این نکته نیز توجه کنید که شناخت بازه تخمک گذاری، اهمیت بسیار بالایی دارد و تا زمانیکه بر شناخت دوران تخمک گذاری تسلط نداشته باشید، نه تنها در بارداری موفق نخواهید شد، بلکه در تعیین جنسیت و بارداری پسر نیز نمی توانید کاری انجام دهید.

برای شناخت دوران باروری یا همان تخمک گذاری نیز می توانید به اپلیکیشن مینت و ماشین حساب تخمک گذاری آن مراجعه کنید، مشخصات قاعدگیتان از جمله طول سیکل قاعدگی، طول دوره خونریزی و تاریخ آخرین پریود را وارد کنید تا سیکل قاعدگیتان شبیه سازی شده و دوران تخمک گذاری مشخص شود. به کمک این اپلیکیشن، مینتوانید ماشین حساب تخمک گذاری و بارداری پسر را نیز داشته باشید.

اپلیکیشن مینت

اپلیکیشن مینت

نکته پایانی در رابطه با پسرزایی

همانطور که گفتیم برای تعیین جنسیت در دوران اقدام به بارداری، 4 عامل ( بدون در نظر گرفتن ژنتیک) تاثیر گذار هستند. بنابراین باید همه این عوامل را با هم رعایت کنید تا بتوانید شانس تعیین جنسیت فرزندتان را بالا ببرید. بنابراین این 4 عامل را فراموش نکنید:

  • زمان برقراری نزدیکی با توجه به تخمک گذاری (ماشین حساب تخمک گذاری و بارداری پسر)
  • اسیدی یا بازی بودن خون زوجین
  • اسیدیته واژینال
  • رژیم مخصوص تعیین جنسیت

آیا قرص و مکمل فرتیل اید برای پسر دار شدن تاثیر گذار است؟

تاثیر قرص فرتیل اید بر پسر دار شدن

تاثیر قرص فرتیل اید بر پسر دار شدن

یکی از سوالات متداول زوجینی که به دنبال پسر دار شدن هستند، تاثیر مکمل ها و به خصوص قرص فرتیل اید بر پسرزایی است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که یکی از فاکتورهای تاثیرگذار برای پسر دار شدن این است که سلول جنسی مرد یا همان اسپرم باید حرکت سریعتری داشته باشد تا بتواند در زمان کوتاهتری خود را به سلول تخمک برساند. پس برای رعایت این نکته بهتر است آقایان سلول های جنسی خود را به کمک مکمل های تغذیه ای به عنوان مثال  فرتیل اید، تقویت کنند. با مصرق مکمل فرتیل اید، حرکت اسپرم ها تقویت شده و با توجه به زمان بندی صحیح رابطه جنسی، سبب شده که اسپرم ها خود را سریع تر به تخمک برسانند و همین عامل نقش مهمی در افزایش شانس باروری خواهد داشت.

به این نکته توجه کنید که برای پسر دار شدن نه تنها باید سلول جنسی آقایان تقویت شود، بلکه بدن بانوان هم باید پذیرش بالایی داشته باشد، تا این لقاح به بهترین نحو ممکن انجام شود و شانس پسر دار شدن تقویت شود، بنابراین این مکمل به تنهایی نمی تواند درصد بالای نتیجه گیری را به وجود بیاورد. پس بانوان باید همزمان هم رژیم غذایی دو ماهه را رعایت کنند و هم مکمل های غذایی را با توجه به مشخصات فیزیکی که دارند، مصرف کنند و در کنار همه این موارد شرایط و زمانبندی رابطه را نیز رعایت کنند تا بیشترین احتمال پسرزایی تقویت شود.

در رژیم های تعیین جنسیت اپلیکیشن مینت، تمامی این نکات، به همراه مکمل های مورد نیاز با توجه به شرایط هر فرد، ذکر خواهد شد.

سوالات متداول رژیم پسر دار شدن

  • چند وقت باید رژیم پسر دار شدن را رعایت کرد؟

این رژیم را حداقل باید 2 ماه رعایت کنید تا بدن آمادگی کامل خود را به دست آورد، سپس اقدام به بارداری داشته باشید.

  • آیا بعد از اقدام به بارداری یا در دوران بارداری نیز می توان رژیم گرفت؟

خیر. حتما قبل از اقدام به بارداری باید رژیم بگیرید و گرفتن رژیم در دوران بارداری هیچ تاثیری ندارد.

  • آیا می توان بدون رژیم هم، درصد پسر دار شدن را بالا برد؟

هرکدام از عواملی که در بالا اشاره کردیم، در تعیین جنسیت، تاثیر خاص خود را دارند، بنابراین چنانچه میخواهید حداکثر شانس پسرزایی را به وجود بیاورید، باید تمامی نکات در کنار هم رعایت کنید.

  • آیا به کمک رژیم متخصص پسردار شدن می توان پسر باردار شد؟

همانطور که در بالا توضیح دادیم، در صورتی که بتوانید رژیم اصولی از متخصص پسر دار شدن دریافت کنید، شانس بارداری پسر شما از 50 درصد به 80 درصد افزایش پیدا خواهد کرد. اما اگر به دنبال احتمال 100 درصدی هستید، حتما باید به سراغ روش های آزمایشگاهی، مانند آی وی اف یروید.

  • آیا رژیم دختر دار شدن هم وجود دارد؟

بله. هم پسر دار شدن و هم دختر دار شدن، نکات مخصوص به خود را دارند، که با رعایت آن ها شانس دخترزایی یا پسرزایی را بالا می برید.

  • آیا برای پسر دار شدن، همسرم نیز باید این رژیم را رعایت کند؟

چنانچه رژیم پسر دار شدن دارید، همسرتان (آقا) تنها لازم است پرهیزات غذایی را رعایت کند. اما خودتان باید تمام و کمال رژیم را به صورت دو ماه و خصوصا ماه دوم خیلی جدی تر ادامه دهید.

  • اگر در رژیم، غذایی را دوست نداشتم، مثلا کنسرو ماهی، میتوان آن را با غذای دیگری جایگزین کرد؟

بله، چنانچه به غذای خاصی آلرژی دارید و یا به هر دلیلی غذایی را دوست ندارید، می توانید این نکته را با دکتر شهبازی در میان بگذارید و با توجه به شرایطی که دارید، غذای مناسبی برایتان جایگزین شود.

  • در رژیم پسردار شدن، چه مقدار از هر غذایی باید مصرف کنیم؟

در این رژیم چون هدف تعیین جنسیت است و کاهش یا افزایش وزن و در کل بحث میزان کالری دریافتی مطرح نیست، میزان مصرف غذا در اختیار خودتان است و مهم این است که مواد غذایی مربوطه به بدنتان برسد. اما پیشنهاد ما این است که در صورتیکه اضافه وزن دارید، حتما با یک کارشناس تغذیه مشورت کنید.

  • آیا رژیم یک ماهه برای پسردار شدن کافیست؟

در پاسخ به سوال رژیم یک ماهه برای پسردار شدن باید بگوییم که خیر، یک ماه اصلا کافی نیست. از آن جایی که در رعایت رژیم پسردار شدن، خوراکی های مصرفی تنها از مواد غذایی طبیعی و روزمره بوده و از داروهای شیمیایی استفاده نمی شود که به قیمت آسیب های جبران ناپذیر برای شخص باشد، بنابراین به زمان لازم خود، یعنی همان حداقل 50 روز الی دو ماه نیاز است که رعایت رژیم غذایی مسمر ثمر واقع شود.

  • آیا می توان 100 درصد پسر دار شد؟

در شرایط طبیعی و زوجینی که مشکل ژنتیکی خاصی ندارند (گاهی ممکن است آقایان به طور وراثتی در مایع منی خود، اسپرم های x و y را به طور نامساوی داشته باشند یا اسپرم های y آن ها، حرکت و قدرت لقاح پایینی داشته باشد.) شانس دختر یا پسر دار شدن کاملا برابر است، اما با رعایت رژیم غذایی دوماهه پسردار شدن و اجرای نکات ضروری حین برقراری رابطه با توجه به زمان تخمک گذاری، می توان تا بیش از 75 درصد، شانس پسر دار شدن را افزایش داد.

در روش های آرمایشگاهی مانند IVF که هزینه های هنگفتی را شامل می شود نیز بازهم درصد خطا وجود داشته ئ شانس پسر دار شدن 100 درصد نیست.

  • تفاوت رژیم دختردار شدن با پسرزایی در چیست؟

اساس رژیم های تعیین جنسیت بر پایه 4 یون سدیم، پتاسیم، کلسیم و منیزیم است که در رژیم پسرزایی با هدف افزایش سطح سدیم و پتاسیم در بدن مادر، سعی کنیم از خوراکی هایی استفاده کنیم که کمترین میزان کلسیم و منیزیم و بالا ترین سطح از یون های سدیم و پتاسیم داشته باشد. در کنار اهمیت میزان یون های سدیم و پتاسیم موجود در انواع مواد غذایی، طبع سرد و گرم بودن خوراکی نیز لحاظ می شود.

3.7/5 - (93 امتیاز)
اشتراک‌گذاری

دکتر داروساز و فعال در حوزه سلامت بانوان. چند سالی هست که از دانشکده علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شدم و از همان روزهای نخست به فکر ایجاد تحولی بزرگ در زندگی بانوان ایرانی و جامعه سلامت آنلاین بودم. مینت ساخته شده تا بانوان ایرانی در سلامتی کامل به سر ببرند و از زندگی خود بیشتر لذت ببرند.

یک نظر

  1. سارا

    سلام، من به دنبال متخصص پسر دار شدن بودم، الان با اپلیکیشن شما آشنا شدم و میخوام رژیم پسرزایی ازتون بگیرم، ایشالا که نتیجه میگیرم، با تشکر از شما

  2. تیم محتوای دکتر فائزه شهبازی نویسنده

    سلام بله. پس از درخواست رژیم، سوال پرسیده میشه که چنانچه آلرژی خاصی دارید اعلام کنید تا مدنظر دکتر قرار بگیره. در این رژیم میزان کالری در نظر گرفته نشده، اگر خیلی اضافه وزن دارید، در صورتیکه برای بارداریتون مشکل به وجود میاره، حتما ابتدا وزنتون رو متعادل کنید، بعد رژیم تعیین جنسیت رو شروع کنید. در رابطه با مکمل هاهم با توجه به شرایطی که دارید دکتر ممکنه مکمل هم براتون اضافه کنه

  3. حسنا رستگار

    با سلام من میخواستم این رژیم رو از دکتر شهبازی دریافت کنم، فقط اینکه مثلا من نمیتونم ماهی بخورم و حسایت شدید دارم آیا با ذکر ویژگیهای فردی رژیم داده میشه؟ و اینکه من چون الان دارم رژیم لاغری میگیرم نمیخوام چاق بشم آیا این موارد را میتوان مطرح کرد و رژیم گرفت؟
    و اینکه آیا مکملهاب مورد نیاز و واکسنهای ضروری هم اشاره میشود برای مصرف؟
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.