دارم از درد پریود میمیرم

دارم از درد پریود میمیرم چیکار کنم؟ (راه حل قطعی)

اگر به سن بلوغ رسیده باشید و قاعدگی را تاکنون تجربه کرده باشید، احتمالا بارها این جمله به ذهنتان رسیده است : ” دارم از درد پریود میمیرم “. جالب است بدانید دارم از درد پریود میمیرم نه تنها حال و روز شما در دوران قاعدگیتان است بلکه این مسئله بسیاری از خانم ها را نیز به خود درگیر کرده است. در این مقاله می خواهیم راه حل هایی را برای این موضوع ارائه دهیم و راه حل های تسکین علائم سندروم پیش از قاعدگی را دریافت کنید.

دلایل درد پریود

معمولا سه الی چهار روز قبل شروع خونریزی قاعدگی، علائم سندروم پیش از قاعدگی را تجربه خواهید. سندروم پیش از قاعدگی برای برخی بسیار سبک و حتی می توان گفت که برخی از بانوان اصلا آن را تجربه نمی کنند، اما برای برخی بسیار سخت و طاقت فرسا است و در موارد بسیار حاد نیز، زندگی برخی از بانوان را کامل مختل می کند که به این حالت سندروم افسردگی پیش از قاعدگی نیز گفته می شود. از علائم سندروم پیش از قاعدگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نفخ و تورم
  • دلدرد
  • کمردرد
  • یبوست
  • اسهال
  • تغییر خلق و خو
  • سینه درد
  • حساسیت سینه ها
  • سفتی سینه ها
  • جوش
  • حالت تهوع
  • استفراغ

دارم از درد پریود میمیرم چیکار کنم؟

باید بگوییم که درمان صد درصد برای رهایی از درد پریود وجود ندارد، اما با راهکارهای ویژه ای می توانید سندروم پیش از قاعدگی را تسکین دهید و دوران قاعدگی راحت تری را بگذرانید.

در این میان هم می توانید از راهکارهای خانگی و هم راهکارهای دارویی استفاده کنید که راهکارهای دارویی معمولا تاثیر گذاری بالاتری نیز دارند. به دلیل درخواست های زیاد کاربران اپلیکیشن مینت، تصمیم گرفتیم به کمک دکتر فائزه شهبازی بخشی را تحت عنوان راهکارهای تسکین علائم قاعدگی به اپلیکیشن مینت اضافه کنیم.

در این بخش هرکدام از علائم خود را انتخاب می کنید و با توجه به علائمی که دارید، راهکار دارویی یا خانگی متناسب به آن را دریافت می کنید.

قسمت راهکارهای تسکین علائم قاعدگی اپلیکیشن مینت

قسمت راهکارهای تسکین علائم قاعدگی اپلیکیشن مینت

برای دسترسی به این قسمت، کافیست اپلیکیشن مینت را از طریق لینک زیر نصب کنید، سپس به قسمت دکتر مینت و بخش راهکارهای تسکین علائم قاعدگی مراجعه کنید.

دانلود اپلیکیشن
3.2/5 - (44 امتیاز)
اشتراک‌گذاری

دکتر داروساز و فعال در حوزه سلامت بانوان. چند سالی هست که از دانشکده علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شدم و از همان روزهای نخست به فکر ایجاد تحولی بزرگ در زندگی بانوان ایرانی و جامعه سلامت آنلاین بودم. مینت ساخته شده تا بانوان ایرانی در سلامتی کامل به سر ببرند و از زندگی خود بیشتر لذت ببرند.

یک نظر

  1. هانیه

    من وقتی پریود میشم و درد شدید دارم قرص ایبوپروفن رو میخورم بعد از چند دقیقه اروم میشه دلدردم.

  2. F.hasanzade

    اینهمه پزشک داریم چرا یکیشون برای درد این دوران کاری نمیکنن چرا دارویی نمیسازن
    به خدا هربار میمیریم و زنده میشیم😢

  3. بهار

    من همیشه از درد میمردم با دارو هم خوب نمیشدم تا اینکه خودم راهی که خیلی خوبه و جواب میده رو پیدا کردم. فقط سشوار!!!! بله زیر یک پتو دراز بکشید و سشوار رو توی پتو روشن کنید و به باسن و رانها و ساق پاهها بگیرید .بسیاااار لذت بخش هست و جرعه جرعه خوب شدن رو حس می کنید. طوری که دوست ندارید از زیرش بیرون بیاید.حتتما امتحان کنید

  4. یگانه

    من زمان پریود پای چپم بی حس میشه و چنان دردی دارم که نمیتونم کار کنم تو خودم مچاله میشم درصورتی که اطرافیانم زمان پریود آخ نمیگن…خیلی دکتر رفتم همش میگن طبیعیه آخه نمیشه که

  5. پریا

    سلام من ۱۷ سالمه ۴ ساله پریود میشم تو این ۴ سال از درد میمیرم و زنده میشم هربار از درد غش میکنم تل بیمارستان میرم انواع قرص و دمنوش هم میخورم دیگه نمیدونم چیکار کنم واقعا

  6. اشرف

    سلام مفنا میکا اسید کبسول است از این هم استفاده کنید واز دمنوشهای دارچین و زنجبیل هم میشود خورد

  7. ماریا

    مسکن خیلی قوی خوردم ولی هیچ فایده ای نداشت و الان خیلی درد دارم
    خیلی بده😫😫

  8. s

    من دارم از درد میمیرم به خدا خیلی درد دارم تو خونه ن قرص داریم ن چیزی نمیدونم چیکار کنم

  9. مریم

    چرا هیچ پزشکی وجود نداره که درد پریودیو به طور صد در صد درمان کنه این همه پزشک متخصص داریم چه فایده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.